Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pri mojem na?inu vo?nje je ?isto vseeno ?e so 18 gor. problem bi lahko bil samo z poslab?anjem udobja..

In porabo goriva ;)
Napisano

Verjemi, da se pozna - uporabljam zimske 205/60/16 in letne 225/45/18. Razlika se lahko ob?uti tako pri pospe?kih kot pri porabi.

 

?e samo ?irina daje ve?ji zra?ni in torni upor pa nezanemarljiva je tudi te?a. Zimsko kolo tehta 19kg letno pa 24kg. Se pravi 5kg razlike krat ?tiri kolesa je to 20kg razlike in ker so kolesa neke vrste vztrajniki dejansko teh 20kg razlike, ki jih je treba zavrtet pa? vpliva.

 

Vse to pa vpliva tudi na par deci razlike v porabi, ki bi sicer bila ?e ve?ja, ?e se ne bi malo izravnalo zaradi ve?je porabe v zimskih razmerah.

33112_1.png

Napisano

No ja pozabili ste ceno....................................mazda ima ?e tako XXX dimenzije, ko pa gre? iz 16/17 na 18 ali 19 razred te srat prime, ena taka guma bo reci pi?i 200?, ?e ni glih kitajska

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Napisano

Povejte ?e mi, ?e ima kdo od vas lastnikov mazde 3, probleme z Windows Phone telefonom in MZD? Pa ?e imate nasplo?no probleme z USB predvajanjem MP3 kot ?itam na tujih forumih?

Pozdravljen,

Jaz imam ANDROIDA in ni nikakrsnih tezav. Vse deluje brezhibno, USB vticnika pa je koristim.

Napisano

Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

Napisano

Kot kaze, 17" sploh ni homologiranih... 

 

Navodila za uporabo >> http://idn.tweddle.com/media/mazda/0c02e_Mazda3_8DY7-EE-14H-SI_Edition1_OM_LR.pdf

 

skitched-20150211-074016.jpg

 

 

 


Sem napisal, da v navodila za uporabo od avta poglej...tam so vse dimenzije plati?? in gum, ki jih lahko homologira?...

 

 

Tam so navedene pomoje samo tiste dimenzije, ki so ze homologirane (ali pa jih je celo manj kot je homologiranih dimenzij :) ... Za druge dimenzije pa bi se bilo pozanimati, kako je s tem, da bi sam homologiral ... 

 

 

 

Pri moji sestici je v prirocniku navedeno tole:

b2225_Mazda6_8EJ9-EE-14D-R-SI_Edition1_O

 

V homolagijskem kartoncku pa so navedene tele dimenzije:

Mazda6_2013_-_homolagacija.pdf-20150211-

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ma ne morem verjet... ?zmeden? ...

Pol sploh ne more 17" homologirat... :ne vem: ...

 

 

Sem popravil svoje sporocilo... Najbolj tocen podatek bo nasel v homologacijskem kartoncku... Se pa verjetno da tudi homologirati druge dimenzije... kaksen je pa postopek pa ne bi vedel... 

 

EDIT: Tukaj je bilo nekaj govora o homolaciji platisc >> http://www.mazda-si.net/topic/9407-homologacija-plati??/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :) Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

Napisano

Lahko, da? druge felten gor z ustreznim TUV certifikatom, gre? homologirat in je :party0035:   Pa seveda pla?a? nekaj ? za to, kar bi morala ?e mazda v osnovi naredit.

ej..pol ima? pa res stro?ke... :blink: ,,,nepotrebne. lp  :D  B)

Napisano

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

Napisano

Ja, no ja. ?e ?teje? ?e nove feltne pa gume ja. Sicer tista homologacija ni bogvekaj. Je pa en kup dela pa letanja. Ampak, ?e si nekdo res ?eli to potem...se da :D

ja res ?e si ?eli? pol pa gre? v to ... :ouje:  lp  :D

Napisano

Pa ?e ena zanimivost pri trojkah...skupna masa prikolice brez zavore je 600kg!!! Se pravi, da klasi?no navadno prikolico NE SME vle?i...tisto s skupno 750kg pa brez zavore... Zanimivo...

 

Homologacija za spremembo plati?? je 30 ali 40 ?...  Sam ne vem, kak lahko kaj spremeni?, ?e ni v navodilih za uporabo avta... Pol bi moral tudi prehomologirat nosilnost za prikolico brez zavore...

Napisano

V homologaciji pi?e katere velikosti so tovarni?ko dovoljene. ?e pa ?eli? predelavo kupi? plati??e,  ki ima TUV za to Mazdo in lahko ti Homologira? katero koli dimenzijo ki je tam napisana. Homologacija pa tudi ni nek Bav bav. Kot sem zgoraj napisal ima? tudi poceni 17 gume potem na voljo.

 

poglej ta link

 

http://docs.reifen.c...n5/00218478.pdf

 

potem lahko da? gor tudi dimenzijo 225/45/17 ki pa ni predraga

 

Homologacijo pa naredi? v polno ustanovah in ni kot je bilo v?asih samo LPP in RTI

 

http://www.amzs.si/spremembe_in_predelave/default.aspx

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.