Skoči na vsebino

Mazda 3 (2014)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Seveda se pozna mrzel zrak, ?e posebej pri turbo motorjih, ker stisnjen zrak se segreva. Cold air = More power

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Seveda se pozna mrzel zrak, ?e posebej pri turbo motorjih, ker stisnjen zrak se segreva. Cold air = More power

Dr?i... zato pri ve?jih predelavah pove?ajo intercpoler.

 

 

Napisano

Hmmm, pa ravno pri turbu ni tolk problema gostota zraka, ker turbo stisne notri tolk kot lahko. Bolj se pozna pri atmosfercih, ?e ?e kej.

33112_1.png

Napisano

Hmmm, pa ravno pri turbu ni tolk problema gostota zraka, ker turbo stisne notri tolk kot lahko. Bolj se pozna pri atmosfercih, ?e ?e kej.

Bo kar dr?alo.
Napisano

seveda se pozna ve?ji intercooler, to je pogoj za kak?en ve?ji tuning turbo motorjev, torej ?imbolj ohladiti vro? stisnjen zrak iz turbine

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?

Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje

Jaz bi ?e vedno upo?teval Mazdo in bi dal original Mazda olje SAE 5-30. A3,A5 oznako bi pa upo?teval ?e bi kupil kako drugo znamko. Na mimo vrste je oirg. Mada olje.za lit.7evr.kar je ugodno. So pa seveda ?e dra?je znamke ni pa nujno da veliko bolj?e. Druga?e pa ima? v priro?niku za Mazdo vse podatke.
Napisano

Je to olje primerno za mazdo 3 2.0 G120?

Castro magnatec 5w40-c3? Je neka nova varianta...je za dizel in benzina isto olje

Predpisano je:

Mazda Original Oil Supra 0W20 API SM/SN

Mazda Original Oil Ultra 5W30 ACEA A3/A5

 

Oziroma bilokatere znamke s temi specifikacijami (5w30 a3/a5...)

 

Glede Castrola Magnatec 5w40 C3, sem gledal da ima tudi oznako Acea A3 kar je ok, edino specifikacija 5w40 ne ustreza Mazdinim zahtevam.

Na?eloma ne bi smelo biti ni? narobe, ampak v slu?aju kakih okvar z motorjem ti garancija ne velja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni. Prodajam strešne nosilce in nosilce za kolesa, če kdo potrebuje...

 

 

Napisano

Pozdravljeni,

imam Mazdo 3 2.2diesel letnik 2015. 
Ze po enem letu so se pojavile določene tezave in sicer:

Po daljsi voznji s tempomatom na avtocesti sem izkljucil tempomat in brez zaviranja, z menjavanjem prestav pocasi upocasnjeval. Nakar so se prizgale lucke za pritisk gum, protizdrsni sistem obcasno tudi check engine lucka. Tempomat vec ni deloval, verjetno tudi ostali sistemi ne. Avto sem ugasnil in prizgal in je spet normalno delovalo. 
Zelo motece je bilo, ker takrat tudi avto ni “vlekel”, preko 2000 obratov ga nisem spravil. 
Zamenjali so mi pod garancijo takrat-kot so na servisu rekli-LUFTMESER.  
po tem je bilo v redu. Do zdaj, ko sem presegel 150k in garancija vec ne velja so se zacele spet tezave. 
In zdaj je seveda vse placljivo. Pregledi, ciscenje nekih zaklopk na motorju-ni pomagalo. Spet ciscenje necesa drugega-dejansko pojma nimam cesa vse. Na servisu stestirajo-ni tezav. Se peljem jaz-spet lucke in tezave. 
Mi lahko kdo kako pomaga? Je imel kdo take tezave?

hvala,

lp

Napisano

Hvala za odgovor in priporocilo. Drugace sem iz Prekmurja in bi mogoce se kako priporocilo malo blizje. Pozna kdo mogoce kak servis v nasem koncu? Pravim, bil sem nekajkrat v MS, ampak tezava ne izgine. 
Ce pa ne bo, pa se zapeljem do Medvod. 
hvala

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.

Napisano
dne 15. 6. 2020 ob 11:14 je Vedranao napisal:

Hvala za odgovor in priporocilo. Drugace sem iz Prekmurja in bi mogoce se kako priporocilo malo blizje. Pozna kdo mogoce kak servis v nasem koncu? Pravim, bil sem nekajkrat v MS, ampak tezava ne izgine. 
Ce pa ne bo, pa se zapeljem do Medvod. 
hvala

Peternel v Bad Radkersburg. Ali pa v Grazu. Tam celo neki naši delajo se mi zdi.

Napisano
dne 25. 6. 2020 ob 19:05 je s-2 napisal:

a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Napisano
pred 2 urama je tommaazz napisal:

G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super :) . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.

Čakaj, g165 ima drugačen menjalnik kot g120? :huh:

 

A g120 je drugače samo softwarsko omejen g165, da ga lahko čipaš? Poznaš koga, ki to dela? Nisem gledal razlik med 120/165, sem pa gledal za mazdo2 in sicer 75 in 90 konjski motor sta v vseh delih (ki sem jih preveril) identična, torej je samo software blokada?

Napisano

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Napisano

saj glih zaradi različnih prestavnih razmerij me je zanimalo. po eni strani imaš več konjev, po drugi pa krajša razmerja.... kaj bolj paše za autobahn, ker se mi tam res ne ljubi poslušat turiranja motorja ali pa kakšnih 10l/100 :)

Napisano
pred 11 minutami je s-2 napisal:

saj glih zaradi različnih prestavnih razmerij me je zanimalo. po eni strani imaš več konjev, po drugi pa krajša razmerja.... kaj bolj paše za autobahn, ker se mi tam res ne ljubi poslušat turiranja motorja ali pa kakšnih 10l/100 :)

Za 140 kil. na uro ne rabiš 165G.Imel boš v 6.okoli 3000 obratov in ne preveliko porabo.

Napisano (urejeno)

Mislim da je pri 150 na uro nekaj cez 3000 obratov na g120...g165 jih ima pomoje kakih 300 vec...bodo povedali tisti ki jo imajo😁...150 je meni ok,ni hrupa..za naše avtocestne hitrosti je g120 bolj udobna ravno zaradi daljsih prestavnih razmerij...po drugi strani jo pa ravno to malo zamori pri iskrosti 😁

Popravljeno od tommaazz
Napisano
dne 28. 6. 2020 ob 19:59 je tommaazz napisal:

Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120 

WWW.CSS-TUNING.COM

chip tuning, povečanje moči, dynostar, dyno, chip, tuning, css performance, čip tuning, ćip tuning, chip tuning vozil, car, truck, kamion, avto, motor, traktor, kmetijski stroji, alfa romeo, aston martin, audi, bently, bmw...

 

Je pa potem avto precej bolj poskočen...imaš tudi na youtubu enega ki ga je čipiral, ta je iz romunije

 

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Okej 170 konjev celo iz tega 2.0? Noro :D Edin kako je pa pol na tehničnem, a mislte da pokaže, da ma avto večji izpust co2 in to?

Vse je ok kot pri 165 konjski-seveda tisto kar se meri,samo nad 4k obratov bolj potegne in to je to. Malo pobrskajte nazaj po forumu je že vse napisano......:bravo:

Napisano

hvala vsem za info.

 

drugače imam v familiji 2 leti starega cx-3 g150 at awd, pa neki osnovni feeling ze imam, ampak ni glih cisto primerljivo. tam so glavni generator zvoza na autobahnu tista oversize ogledala.

  • 11 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.