Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem ce pisem na pravo mesto ampak imam vprasanje.

 

Zanima me ce kdo pozna koga, ki bi zamenjal olje v avtomatskem menjalniku in kaksna bi bila cena. 

 

Vpasanje se nanasa na Mazdino pol sestro "Opel Vektro C l2006 1,9 DDTI avtomatik(6 prestav) 207000km".

 

Eno informacijo ze imam, da bi se olje moralo menjati na 60000km cena cca 300?.

 

 

Hvala za odgovore, 

Rok

  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Popravljeno od Bini
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

Je tudi žlahtnik in nekdanji sodelavec,mu malo pomagam,da mu kaj ne zmelje.....😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Menjalnik je 0gc, torej 7 stopenjski z mokro sklopko. Ima eno skupno olje za zobnike in mehatroniko. Olje in filter bi se naj menjal na 120000km, ampak jaz bi menjal na vsakih 60000km tako kot je imel enak 6stopenjski prejsnji menjalnik. Je pa ok menjalnik ker ina mokro sklopko. Olje bi uporabil original ali fuchs. Drugace pa imas komplet kite s filtrom in oljem od meyle in vaico. Jaz ce bi zbiral kit bi vzel meyle je cena okoli 150€. V podforumu imas opis menjave olja od 6stopenjskega, razlika od tega je da ima ta filter horizontalno namescen, ko se spusti olje se mora spustit tudi posebaj z mehtronike (ima svoj cep) potem pa ko polnis moras napolnit 6litrov ker moras prit z nivojem nad pregrado od mehatronike, da se prekat z mehatroniko napolni. Nivo temperature pa meris na 35stopinj. Ce ni bilo menjano na 120000km bi jaz cimprej menjal in pa potem na vsakih 60000km.

Spet sem se razpisal 🤣🤣🤣 menjalniki so moja tocka kjer se me da tezko ustavit 🤣🤣🤣🤣

  • Všeč 10
  • Ljubim 2
Napisano

Hvala za odgovor,mu bom svetoval to menjavo,da bo brez skrbi....🤗😉

Prav prijetno je čitat te tvoje odgovore,ker so tako natančni in strokovni👍😉

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zamenjal serviserja. Prej sem vozil na pooblaščeni škodin.

 

Novemu serviserju se je zelo neumno zdela ideja menjave olje v DSG menjalniku na 60 Kkm. Sem vztrajal, da ga zamenja.

Je prihranil staro olje iz menjalnika in mi kazal kako brezhibno izgleda.

 

Tale k. Škoda, skrivajo program vzdrževanja posameznih servisnih intervalov kot kača noge. Verjetno zato, da bi folk vozil na pooblaščence.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo 

Tisti ki ste menjali olje v avtomatskem menjalniku kam ste peljali? Ali je Pelko še vedno najboljša izbira na gorenjskem

Napisano

Vak mehanik k ma en tolk pojma. Pelko je itak vedno dobra izbira.

 

Rabiš 4l olja in filter komplet

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Olje, lahko se pa mogoče zmeniš še za filter. Je mal več dela.

Glede na to da sem nekje zasledil da računa 250€ sem pričakoval da zamenja tudi filter

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Napisano

@Janez007

med 60k in 100k
staro olje stočiš ven, zamenjaš filter in doliješ tiste 4 litre olja recimo RAVENOL ATF FZ

jaz sem to naredil pri 150k in je bilo olje v odlične stanju.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

Napisano
dne 16. 3. 2025 ob 15:06 je scania napisal:

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Napisano
pred 11 urami je Deeyan napisal:

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Enak, programsko bi naj bil malo spremenjen, drugače zgradba je enaka.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

To ima večina.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Čeprav je magnet, je dobro karter dol vzeti in vso svinjarijo iz magneta in karterja spucati stran, preden se novo olje nalije v menjalnik. Škoda bi bilo, da bj tisti drek od utekanja in obrabe v menjalnik šel. Še posebej pri avtomatikih.

Magnet je tam, da zmanjša možnost, da gre kaj naprej, ne pa da 100% prepreči.

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.