Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Nevem ce pisem na pravo mesto ampak imam vprasanje.

 

Zanima me ce kdo pozna koga, ki bi zamenjal olje v avtomatskem menjalniku in kaksna bi bila cena. 

 

Vpasanje se nanasa na Mazdino pol sestro "Opel Vektro C l2006 1,9 DDTI avtomatik(6 prestav) 207000km".

 

Eno informacijo ze imam, da bi se olje moralo menjati na 60000km cena cca 300?.

 

 

Hvala za odgovore, 

Rok

  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Popravljeno od Bini
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Nekam preveč sprašuješ "za  soseda". 😄 

Je tudi žlahtnik in nekdanji sodelavec,mu malo pomagam,da mu kaj ne zmelje.....😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

 @scania@Aless imam eno vprašanje za tega (olimpijca-Avdija )s-tronic,ki ga je nabavil sosed in sicer kdaj bi priporočal menjavo olja in katerega,če sploh? Ima pa 135kkm,hvala.....👍

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Zdravo. Na dsg se priporoca menjava na vsakih 60000km. Dobinse meyle kit ki vsebuje ze vse, bi ga kar priporocal. Ce pa mi posljes podatke od avta pa lahko preverim kateri menjalnik je.

WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
WWW.AVTO.NET

Audi Q2 2.0 TDI quattro S tronic KOT NOV, letnik:2017,21999 EUR :: www.Avto.net ::

Tole je če je dovolj podatkov ali rabiš iz prometne ? Hvala za enkrat.....😉

 

 

Menjalnik je 0gc, torej 7 stopenjski z mokro sklopko. Ima eno skupno olje za zobnike in mehatroniko. Olje in filter bi se naj menjal na 120000km, ampak jaz bi menjal na vsakih 60000km tako kot je imel enak 6stopenjski prejsnji menjalnik. Je pa ok menjalnik ker ina mokro sklopko. Olje bi uporabil original ali fuchs. Drugace pa imas komplet kite s filtrom in oljem od meyle in vaico. Jaz ce bi zbiral kit bi vzel meyle je cena okoli 150€. V podforumu imas opis menjave olja od 6stopenjskega, razlika od tega je da ima ta filter horizontalno namescen, ko se spusti olje se mora spustit tudi posebaj z mehtronike (ima svoj cep) potem pa ko polnis moras napolnit 6litrov ker moras prit z nivojem nad pregrado od mehatronike, da se prekat z mehatroniko napolni. Nivo temperature pa meris na 35stopinj. Ce ni bilo menjano na 120000km bi jaz cimprej menjal in pa potem na vsakih 60000km.

Spet sem se razpisal 🤣🤣🤣 menjalniki so moja tocka kjer se me da tezko ustavit 🤣🤣🤣🤣

  • Všeč 10
  • Ljubim 2
Napisano

Hvala za odgovor,mu bom svetoval to menjavo,da bo brez skrbi....🤗😉

Prav prijetno je čitat te tvoje odgovore,ker so tako natančni in strokovni👍😉

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zamenjal serviserja. Prej sem vozil na pooblaščeni škodin.

 

Novemu serviserju se je zelo neumno zdela ideja menjave olje v DSG menjalniku na 60 Kkm. Sem vztrajal, da ga zamenja.

Je prihranil staro olje iz menjalnika in mi kazal kako brezhibno izgleda.

 

Tale k. Škoda, skrivajo program vzdrževanja posameznih servisnih intervalov kot kača noge. Verjetno zato, da bi folk vozil na pooblaščence.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Zdravo 

Tisti ki ste menjali olje v avtomatskem menjalniku kam ste peljali? Ali je Pelko še vedno najboljša izbira na gorenjskem

Napisano

Vak mehanik k ma en tolk pojma. Pelko je itak vedno dobra izbira.

 

Rabiš 4l olja in filter komplet

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Olje, lahko se pa mogoče zmeniš še za filter. Je mal več dela.

Glede na to da sem nekje zasledil da računa 250€ sem pričakoval da zamenja tudi filter

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Napisano

@Janez007

med 60k in 100k
staro olje stočiš ven, zamenjaš filter in doliješ tiste 4 litre olja recimo RAVENOL ATF FZ

jaz sem to naredil pri 150k in je bilo olje v odlične stanju.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Ker je na danes tem forumu prisoten @scania, bi izkoristil priliko in ga vprašal (vem da je bilo že večkrat pojasnjeno), po kateri metodi in pri katerih prevoženih km (intervalih) bi on menjal olje v Mazdinem avtomatskem menjalniku? Ob predpostavki, da avto še nima prevoženih niti 30.000 km.

 

Scania - tudi če sem prilepiš že napisane svoje odgovore-pojasnila, bo super, da so na enem mestu. 

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

Napisano
dne 16. 3. 2025 ob 15:06 je scania napisal:

Na 60000km menjava olja v karterju in filtra.

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Napisano
pred 11 urami je Deeyan napisal:

 

V novi M3 je se vedno enak avtomatski menjalnik? 

Enak, programsko bi naj bil malo spremenjen, drugače zgradba je enaka.

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 51 minutami je NevLado napisal:

Včeri sm gledou ene videje od honda mehanika, honde imajo na čepu magnet - sploh ne rabiš karterja dol snemat. Ful dobra fora.

To ima večina.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Čeprav je magnet, je dobro karter dol vzeti in vso svinjarijo iz magneta in karterja spucati stran, preden se novo olje nalije v menjalnik. Škoda bi bilo, da bj tisti drek od utekanja in obrabe v menjalnik šel. Še posebej pri avtomatikih.

Magnet je tam, da zmanjša možnost, da gre kaj naprej, ne pa da 100% prepreči.

Popravljeno od Agerg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.