Skoči na vsebino

Afera Volkswagen

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.

Razlika je: ?

Pa da vidimo odgovor...

Saj sva midva s 'staro' in novo 'sky active' in pri?la mimo marketinga do identi?nega rezultata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

Tak?nih testov je kar dosti. Eden izmed njih:

 

Napisano

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

http://www.autobild.de/artikel/start-stopp-systeme-1872105.html

Rezultati so v galeriji slik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Saj sva midva s 'staro' in novo 'sky active' in pri?la mimo marketinga do identi?nega rezultata

 

?

 

Sem mogo?e ?e kaj pozabil?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?

 

Sem mogo?e ?e kaj pozabil?

poraba test 2014, aja sorry boss in jaz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eden je ?e lepo napisal da gre pri teh novodobnih gizmotih za bolj ali manj uspe?en na?in nekega teoreti?nega ni?anja porabe. Na koncu je pod ?rto to na ra?un kupca, saj so stvari o?itno razvite preve? na hitro in s hibami.  Pri VAGU je splo?no znano da je vztrajnik rana teh vozil, menjava pa spet odvisno kdo dela med 800 in 1400. ?e bo samo to bom vesel. 

 

Zato je v?asih morda bolj?e biti konservativen in take stvari izklapljat. Al pa imet bencinarja. Samo to je pa druga tema :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.

Razlika je: ?

Pa da vidimo odgovor...

 

Meni i-stop deluje (ugasne motor) cca. 1 uro na prevo?enih 500 km (pri 10.000 km sem imel ?e preko 20 ur - ?as ugasnjenega motorja).

Posamezni sklopi zdr?ijo enako kot pri avtomobilu brez i-stop, ker Mazdin start/stop sistem deluje druga?e kot pri ostalih znamkah in za zagon uporabi kompresijo (spro?i le iskro in motor se za?ene), zato nima drugih delov, ki bi se pokvarili (vsaj pri bencinarju).

Ve? o tem: https://www.youtube.com/watch?v=KjNANDsAfe0

 

Razlika je torej prihranek goriva, ko je motor ugasnjen.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Hja pr dieslu ne more? na iskro... tko da ostane ?tarter z njim pa ...

33112_1.png

Napisano

Hja pr dieslu ne more? na iskro... tko da ostane ?tarter z njim pa ...

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

ne samo napetost - tudi trenutna obremenitev, poleti v vro?ini na primer zaradi klime avtomatsko izklopi S&S itd....(Seat), tako da ti elementi morajo vzdr?ati enako kot ?e bi ga v?igal na roko na mrzlo vsaki? - kjer pa je obrementitev ve?ja. 

Nekdo ki s takim sistemom vozi na relacije, ali pa nekdo brez sistema ki se velikokrat ustavi sta na istem.

 

Bi ga pa sigurno izklopil, ?e imam avto samo za mesto, kjer se ustavlja? na 5 min na semaforjih, in v bistvu nikoli ne 'zvozi? avta' - pa smo na bencinarju spet :)

 

dizli so za relacije, s tem tudi S&S manj obremenjen. Vse je v glavi kupca ?e mene vpra?a?. Pa se lahko vpra?amo zakj nekdo kupi dizel CX-5 ali 3 za drugi avto, ali pa za na ?iht samo in podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

fotografija0091.jpg

WHERE NO WAN HAS GONE BEFORE

Jebe? NoX-e , va?n, da pride? tja kamor ho?e?. T5 nima softwera za kamufla?o. Slivka, po?asi si bo? moral kaj takega omislit. S prihrankom pri porabi bo? kar vriskal.

Napisano

Zelenica - smu?i??e, spodnja proga?  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, si uganil. Sedaj je ostala samo ?e proga, smu?i??a pa ni ve? oz. je ostal muzej na prostem. Po?asi se pospravlja.

Zakaj pa to? Pa tako lu?tno smu?i??e je bilo. Pred leti sem bil parkrat gor in mi je bilo simpati?no.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Od danes naprej moj TDI nima ve? startstpa. Izklopljen. Na vekov veke, amen.  :ouje:

Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem. 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Vag com sw

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo dokler je garancija je to no go....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem. 

Na servisu ti tega ne naredijo uradno. Pravzaprav ne vem to?no kako je bilo izvedeno, menda en drug tester. Potek pa takole: kolega pozna kolega, ki dela na servisu in ki pozna kolega ki je to naredu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No ni omejevanje konkuren?nosti in to?be edini ameri?ki vir dohodkov...................

http://www.theatlantic.com/business/archive/2015/10/volkswagen-scandal-hollywood-leonardo-dicaprio/410215/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja......ce moram obvezno vrniti avto, potem je logi?no da mi dajo novega.....

 

Volkswagen bo moral s tr?i??a umakniti 2,4 milijona spornih vozil v Nem?iji

 

http://rtvslo.si/svet/volkswagen-bo-moral-s-trzisca-umakniti-2-4-milijona-spornih-vozil-v-nemciji/376372

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vpoklic ne pomeni, da dobi? nov avto ampak, da popravijo te?avo.

 

Kon?no se govori da so vedli vodilni in da ni kriva sna?ilka.

33112_1.png

Napisano

Nekje nazorno pise 'odstranitev' vozil iz prometa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.