Skoči na vsebino

Afera Volkswagen

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.

Razlika je: ?

Pa da vidimo odgovor...

Saj sva midva s 'staro' in novo 'sky active' in pri?la mimo marketinga do identi?nega rezultata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

Tak?nih testov je kar dosti. Eden izmed njih:

 

Napisano

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

http://www.autobild.de/artikel/start-stopp-systeme-1872105.html

Rezultati so v galeriji slik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

?

 

Sem mogo?e ?e kaj pozabil?

poraba test 2014, aja sorry boss in jaz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Eden je ?e lepo napisal da gre pri teh novodobnih gizmotih za bolj ali manj uspe?en na?in nekega teoreti?nega ni?anja porabe. Na koncu je pod ?rto to na ra?un kupca, saj so stvari o?itno razvite preve? na hitro in s hibami.  Pri VAGU je splo?no znano da je vztrajnik rana teh vozil, menjava pa spet odvisno kdo dela med 800 in 1400. ?e bo samo to bom vesel. 

 

Zato je v?asih morda bolj?e biti konservativen in take stvari izklapljat. Al pa imet bencinarja. Samo to je pa druga tema :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.

Razlika je: ?

Pa da vidimo odgovor...

 

Meni i-stop deluje (ugasne motor) cca. 1 uro na prevo?enih 500 km (pri 10.000 km sem imel ?e preko 20 ur - ?as ugasnjenega motorja).

Posamezni sklopi zdr?ijo enako kot pri avtomobilu brez i-stop, ker Mazdin start/stop sistem deluje druga?e kot pri ostalih znamkah in za zagon uporabi kompresijo (spro?i le iskro in motor se za?ene), zato nima drugih delov, ki bi se pokvarili (vsaj pri bencinarju).

Ve? o tem: https://www.youtube.com/watch?v=KjNANDsAfe0

 

Razlika je torej prihranek goriva, ko je motor ugasnjen.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Hja pr dieslu ne more? na iskro... tko da ostane ?tarter z njim pa ...

33112_1.png

Napisano

Hja pr dieslu ne more? na iskro... tko da ostane ?tarter z njim pa ...

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

ne samo napetost - tudi trenutna obremenitev, poleti v vro?ini na primer zaradi klime avtomatsko izklopi S&S itd....(Seat), tako da ti elementi morajo vzdr?ati enako kot ?e bi ga v?igal na roko na mrzlo vsaki? - kjer pa je obrementitev ve?ja. 

Nekdo ki s takim sistemom vozi na relacije, ali pa nekdo brez sistema ki se velikokrat ustavi sta na istem.

 

Bi ga pa sigurno izklopil, ?e imam avto samo za mesto, kjer se ustavlja? na 5 min na semaforjih, in v bistvu nikoli ne 'zvozi? avta' - pa smo na bencinarju spet :)

 

dizli so za relacije, s tem tudi S&S manj obremenjen. Vse je v glavi kupca ?e mene vpra?a?. Pa se lahko vpra?amo zakj nekdo kupi dizel CX-5 ali 3 za drugi avto, ali pa za na ?iht samo in podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

fotografija0091.jpg

WHERE NO WAN HAS GONE BEFORE

Jebe? NoX-e , va?n, da pride? tja kamor ho?e?. T5 nima softwera za kamufla?o. Slivka, po?asi si bo? moral kaj takega omislit. S prihrankom pri porabi bo? kar vriskal.

Napisano

Zelenica - smu?i??e, spodnja proga?  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, si uganil. Sedaj je ostala samo ?e proga, smu?i??a pa ni ve? oz. je ostal muzej na prostem. Po?asi se pospravlja.

Zakaj pa to? Pa tako lu?tno smu?i??e je bilo. Pred leti sem bil parkrat gor in mi je bilo simpati?no.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Od danes naprej moj TDI nima ve? startstpa. Izklopljen. Na vekov veke, amen.  :ouje:

Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem. 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Vag com sw

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo dokler je garancija je to no go....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem. 

Na servisu ti tega ne naredijo uradno. Pravzaprav ne vem to?no kako je bilo izvedeno, menda en drug tester. Potek pa takole: kolega pozna kolega, ki dela na servisu in ki pozna kolega ki je to naredu. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No ni omejevanje konkuren?nosti in to?be edini ameri?ki vir dohodkov...................

http://www.theatlantic.com/business/archive/2015/10/volkswagen-scandal-hollywood-leonardo-dicaprio/410215/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja......ce moram obvezno vrniti avto, potem je logi?no da mi dajo novega.....

 

Volkswagen bo moral s tr?i??a umakniti 2,4 milijona spornih vozil v Nem?iji

 

http://rtvslo.si/svet/volkswagen-bo-moral-s-trzisca-umakniti-2-4-milijona-spornih-vozil-v-nemciji/376372

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vpoklic ne pomeni, da dobi? nov avto ampak, da popravijo te?avo.

 

Kon?no se govori da so vedli vodilni in da ni kriva sna?ilka.

33112_1.png

Napisano

Nekje nazorno pise 'odstranitev' vozil iz prometa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.