Skoči na vsebino

Menjava xenon ?arnice


Priporočeno sporočilo

?e ti utripa, vo?nja ne bo ni? pomagala. Tisto velja, ?e se ti pri?ge DPF lu?ka in gori pri?gana, brez utripanja. Pomoje gre? brez te?av do Kranja, lahko pa doma poskusi? sam urediti zadevo. 

 

Jaz bi se definitivno lotil tako. Spro?i? prisilno regeneracijo in resetira? tole napakico, pa vidi? kje si. ?e se spet pojavi, bo najbr? res kak senzor kriv.

Sem se pogovarjal z mehaniki in so rekli da je zelo verjetno da ni bil resetiran po servisu je pa tudi mo?nost kakega senzorja ker avto ima normalno mo? delovanja.

 

Kako lahko sam spro?i? prisilno regeneracijo?

 

Hvala...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...

Da ne odpiram nove teme bom pisal kar v to. Danes zjutraj ko sem vzpostavil kontakt sem opazil na moji Mazdi 6 (letnik 11/2008, bencin, GH verzija) da se kon?uje po 8 letih ?ivljenska doba xenon ?arnice na levem ?arometu. Sicer zadeva ?e sveti ampak je bolj rde?kaste barve od desnega ?arometa. Ker imam drugi mesec tehni?ni pregled mi svetujte strokovnjaka za menjavo in pribli?no ceno za menjavo obeh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Torej, da povzamem, philips ne,osram da. Katere xenonske zarnice znamke Osram pa priporo?ate? Morda poznate trgovino v lj., ki jih prodaja?

V tujini so ni?je cene. Od Labija link, kupi?  in gasa. Jaz jih zamenjam sam in to tako, da snamem prednje kolo, snamem plasti?en kolotek in vuojla- ?arnica je na dosegu roke, brez da bi si vse prste poru?il.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Torej, da povzamem, philips ne,osram da. Katere xenonske zarnice znamke Osram pa priporo?ate? Morda poznate trgovino v lj., ki jih prodaja?

Tole si nabavi , to je strup od ?arnice ,pa ?e temperaturo barve svetlobe lahko izbira? (preverjeno najbolj?i proizvajalec CNlight Xenon ?arnic na Kitajskem ) .

V kompletu dobi? 2 ?arnici   :prstgor: .

 

https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-CNlight-Patent-Ball-Capsule-Shape-Bubble-HID-Xenon-Bulbs-D2S-4300K-5000K-6000K-8000K/32682243401.html?spm=2114.01010208.3.12.O98kOA&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10091_10090_10088_422_10089,searchweb201603_1&btsid=1cfc3d86-05d5-43fa-8a4a-a33207d3d1a4

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Amater :P  :P , js rabim MAX 20 za OBE, samo dvigmem pokrov motorja in menjam, ni? ?raufanja in podiranja pol avta.  :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp tudi na moji 6tici bo potrebno menjat xenon ?arnice. in me zanima katere priporo?ate in kak?ne sploh pa?ejo v mojo mazdo. mazda 6 2008 2 generacija.

Philips,Osram. Ne kupuj ?ang ?lang ?arnic  ;)

Ima? pa model ?arnice D2S

http://www.ebay.de/itm/2x-OSRAM-D2S-XENARC-ORIGINAL-XENON-BRENNER-4300-K-AUTO-LAMPE-/321583944262?hash=item4adfe59246:g:vvgAAOSwys5WUKj8

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp tudi na moji 6tici bo potrebno menjat xenon ?arnice. in me zanima katere priporo?ate in kak?ne sploh pa?ejo v mojo mazdo. mazda 6 2008 2 generacija.

 

Ravno pred 1 tednom sem menjal ?arnice na moji M6, Gh, 2009.

 

Po ve? priporo?ilih sem vzel Osram Night braker in sem zelo zadovoljen

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/171731867514?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno pred 1 tednom sem menjal ?arnice na moji M6, Gh, 2009.

 

Po ve? priporo?ilih sem vzel Osram Night braker in sem zelo zadovoljen

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/171731867514?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

lp

A tole tudi v cx 7 pa?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.