Skoči na vsebino

Menjava xenon ?arnice


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Vidim, da vas je ze kar nekaj zamenjalo xenon zarnice pa me zanima katere se najbolj obnesejo ? Po starejsih postih nekako razberem, da se bolj ali manj vsi na osram nagibate. Mogoce kdo ve koliko K (kelvinon) imajo original mazdine zarnice? 4300? Govora je pa o mazdi 6 2008 mk2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Evo po cca 240kkm in skoraj devet letih uporabe avtomobila (cca 4.000 delovnih ur) je za?ela ena izmed xenonk kazati znake utrujenosti. Ob?asno se namre? ni pri?gala tako, da sem zamenjal obe.

 

Hvala Kaalmanu za DIY saj sem za?el na desni strani in nikakor nisem uspel obrniti kovinskega kontakta - enostavno ni dovolj prostora, da bi dobro prijel za kontakt in ga obrnil. Sem skoraj obupal in mislil, da po?nem nekaj narobe. Ampak po Kaalmanovem nasvetu sem le vstrajal in nekako je zape?en kontakt kon?no le popustil. V glavnem na desni strani sem se jebal ve? kot eno uro, na levi pa mi je ratalo prej kot v 15minutah - se pravi vse, dvignit avto, odmontirat kolo, odstranit za??itno plastiko koloteka in zamenjat ?arnico ter vse skupaj sestavit nazaj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Meni je zadnje cajte xenon svetil vedno slab?e; svetloba na vrhu ni bila ve? ostra- odrezana, bila je bolj rumenkasta po robovih.

Pa sem pogledal prozorno plastiko, ki pokriva le?e in ugotovil, da je za??itna plast za?ela odstopati oz. so ve?je ali manj?e luknjice v njej.

Ni pa bila rumena kot to lahko vidi? na veliko avtomobilih. :o

Vzel sem brusni papir 800, pa 1000 pa 1200, pa 1500 in na koncu 2000. Vse skupaj sem brusil z vodo z milnico v njej.

Moram priznati, da je ta zgornji sloj izredno trd in je potrebno veliko bru?enja, da sem ga odstranil. Za fini? sem uporabil najprej grobo  polirno pasto Mezerna in nato fino polirno pasto - poliral sem strojno z malimi obrati. Takoj se je videlo, da je plastika sedaj ?isto prozorna in ni odboja svetlobe ,?e pogleda? lu? od strani- vedno vidi? le?e, kot, da bi dal gor polarizacijsko steklo. Primerjal sem z levo lu?jo, ki je ?e nisem spoliral in je bila razlika ve? kot o?itna; svetloba xenona in roba je bila bolj bela, ?e sem dal nogo zdraven lu?i se je na nogi zarisala bolj ostra in bela ?rta kot na nespolirani lu?i.?e bolj je bil viden u?inek, ko sem pri?gal ?migavec, ko je oran?na svetloba kar ?arela ven. :bravo:

Sedaj je svetloba po moji oceni za kak?nih 20% bolj?a in bolj bela, Koliko ?asa bo ta efekt trajal bomo videli. Ko bo potrebno bom postopek ponovil saj se spla?a porabit pol urce za to. Nisem pa nana?al na koncu ni?esar gor, nobenih za??itnih preparatov. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo :prstgor:

Je pa treba le?o tudi z notranje strani o?istit. Z istim orodjem skozi luknjo od ?arnice. Je sicer za ene dve uri dela za obe lampi z demonta?o in monta?o, ampak se spla?a ker ni treba lamp menjati. Su?il sem vlago s fenom za lase in pustil da se pohladi z odprtimi loputami od ?arnic.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni,

 

Da ne odpiram nove teme vezano na xenon... Imam Mazdo 6 GH letnik 2008. Problem imam z levo xenon ?arnico na voznikovi strani saj se mi med vo?njo kar sama od sebe ugasne. Ko dam iz AUTO funkcije na pozicijske lu?i in nazaj na AUTO se spet vklopi in sveti. Mislim da po enih 10-15minutah vo?nje umre. Za?elo se mi je dogajat pogostoje. Nekaj ?asa je bil mir. Snel sem pokrov?ek lu?i ter malo potipal kable in jih razrahljal. Nisem ?e stestiral spremembe.

 

Ali je imel kdo podobne izku?nje ter kako je re?il?

 

Lepa hvala vnaprej!

Alen

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da kable ne drma?, ko so lu?i pri?gane? Res, ne se hecat ker tam nima? opravka z 12V ampak s 27.000V ob priklopu.

Druga?e pa ima? dve mo?nosti zakaj ti to po?ne:

1. ?e so notri svetilke ?e dlje ?asa je verjetnost, da jih po?asi vrag jemlje zaradi iztro?enosti. cca 5.000 do 8.000 delovnih ur zdr?ijo. Zamenjaj svetilki (najbolje obe) in preveri delovanje - to ti je najceneje in ?e je samo to ma? potem mir za dolgo ?asa.

2. Druga zadeva pa so sami balasti - originalni niso poceni se pa da menjat za kak?ne aftermarket.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

Da ne odpiram nove teme vezano na xenon... Imam Mazdo 6 GH letnik 2008. Problem imam z levo xenon ?arnico na voznikovi strani saj se mi med vo?njo kar sama od sebe ugasne. Ko dam iz AUTO funkcije na pozicijske lu?i in nazaj na AUTO se spet vklopi in sveti. Mislim da po enih 10-15minutah vo?nje umre. Za?elo se mi je dogajat pogostoje. Nekaj ?asa je bil mir. Snel sem pokrov?ek lu?i ter malo potipal kable in jih razrahljal. Nisem ?e stestiral spremembe.

 

Ali je imel kdo podobne izku?nje ter kako je re?il?

 

Lepa hvala vnaprej!

Alen

 

Sem imel isti simptome ..... menjal obe in sedaj je mir. Tako kot je Boss napisal, menji obe zarnici pa bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da kable ne drma?, ko so lu?i pri?gane? Res, ne se hecat ker tam nima? opravka z 12V ampak s 27.000V ob priklopu.

Druga?e pa ima? dve mo?nosti zakaj ti to po?ne:

1. ?e so notri svetilke ?e dlje ?asa je verjetnost, da jih po?asi vrag jemlje zaradi iztro?enosti. cca 5.000 do 8.000 delovnih ur zdr?ijo. Zamenjaj svetilki (najbolje obe) in preveri delovanje - to ti je najceneje in ?e je samo to ma? potem mir za dolgo ?asa.

2. Druga zadeva pa so sami balasti - originalni niso poceni se pa da menjat za kak?ne aftermarket.

Ne kje pa...niti pod razno. Vem da je to pod visoko napetostjo. Stvar sem malo pretipal nekaj minut po ugasnitvi. Bomo videli. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

No tudi meni je kot ka?e crknila xenon ?arnica.

 

Glede na prebrano sklepam, da je tole najbolj?a izbira:

https://www.ebay.de/itm/OSRAM-D2S-66240XNB-NIGHT-BREAKER-UNLIMITED-Xenon-Scheinwerfer-Lampe-NEU-BG/382029800997?

 

?e podvpra?anja:

- saj to gre za isto zadevo kot je linkal LabiGT, ali ne (samo cena je rahlo bolj ugodna)?

- razlika med duo box in duo pack je samo v pakiranju kajne (torej vzamem pa? pack ker je malo cenej?i =)?

- ali kdo ve za kakega ugodnega prodajalca v SLO, da bi zadevo dobil ?e hitreje (pa da ni bistveno dra?je)

- ali kdo ve za koga v okolici LJ (ali na relaciji Postojna - Ljubljana), ki bi mi to za razumno ceno zamenjal (ker kot berem, to ni tako enostavno zamenjat kot navadne ?arnice)

 

Hvala.

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko tudi sam zamenjas ni nobena znanost. Odklopi akumulator za vsak slucaj in imas cez kolotek vec kot dovolj prostora za menjavo :). So pa nightbreaker dobra izbira.

 

Jap, enostavno odklopi? amomulator, dvigne? prednji del avta, odvija?i? kolo, sname? notranjo plasti?no oblogo in ?e si zdraven. Pazi?, da ne prime? ?arnice z golo roko.Staro ven, novo noter in po obratnem vrstnem redu nazaj. Pol urce nima? kaj za delat.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume ni nujno da da? dol. Js sm z dvigalko dvignil avto, zasukal volan v skrajno lego, kolote?no plastiko z lepilnim trakom zalepil na gumo in se zadeve lotil. S tem da imam 18 col gume. Preden se loti? zadeve priskrbi si nekaj tistih plasti?nih ?epkov ki dr?ijo kolote?no plastiko ker nekateri niso ve? za uporabo ko jih sname? dol. In ne pozabi varovalke dat ven od xenon ?arnic. pa previdno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za namige o monta?i, bom se mogo?e res sam tega lotil.

 

Bi pa imel ?e eno vpra?anje glede samih ?arnic: kaj potem je night breaker the way to go brez pomisleka? Kolikor gledam nekateri tudi CBI hvalijo. Je imel mogo?e kdo oboje in lahko iz prve roke pove (svetilnost, barva svetlobe ipd)?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

?io!

 

Kaj pomeni, ?e pri v?igu ksenovke zasveti cca. 4 sec. rde?kasta svetloba?  Potem pa sveti normalno naprej.

video:

https://drive.google.com/file/d/1mvbl-M7L2Oy8IntCpfapkZUw2cDVaAQc/view?usp=sharing

 

Bom moral zamenjati? Ampak katero levo ali desno videno iz ste strani?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naceloma xenon zacne spreminjati barvo takrat, ko se pocasi zacne poslavljati. Glede na to, da imas relativno nov avto je to malo cudno, ker xenon zarnica zdrzi kar dolgo. Lahko, da je kaksna napaka na zarnici  :ne vem:. Sicer bos pa videl, ce bo crknila zamenjas obe in imas mir. Predvidevam, da imas D2S podnozje tako da se dajo dobiti dobre xenonke za normalen denar :). "Serje" ga pa desna (pri sovozniku).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.