Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Spra?ujem njega koliko ga je stal servis v BTC-ju z materijalom vred?

Kon?na cena torej.

Saj je napisal na prvi strani, da je za servis od?tel 160EUR, vse skupaj.
Napisano

Sam sem njegov prispevek razumel tako, da je za delo pla?al 160 eur, za materijal pa se je dogovoril (prinesel s seboj?), lahko pa se motim, zato ga tudi spra?ujem. Tako nizke cene uradnega servisa ne poznam in ?e dr?i hodim servisirat svoje Mazde samo ?e v BTC.

Napisano

Brez zamere sam vcasih ne stekam tega ko nekdo kupi nov avto za 15-20k?, potem pa se gre za 10-20? kje je cenejsi servis....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez zamere potem ti svetujem da svoj avt(e)o servisira? izklju?no na najdra?jem servisu ki ga najde?, ?e je to Mazda svetujem servis Mo?nik v Kranju.

Napisano

Sam sem njegov prispevek razumel tako, da je za delo pla?al 160 eur, za materijal pa se je dogovoril (prinesel s seboj?), lahko pa se motim, zato ga tudi spra?ujem. Tako nizke cene uradnega servisa ne poznam in ?e dr?i hodim servisirat svoje Mazde samo ?e v BTC.

Meni se zdi nekako logicno, da nikakor ne more biti samo dobra ura dela toliko denarja...

 

Za sestico sem letos poleti dal za servis na 60.000 km 222?...

Brez zamere potem ti svetujem da svoj avt(e)o servisira? izklju?no na najdra?jem servisu ki ga najde?, ?e je to Mazda svetujem servis Mo?nik v Kranju.

Pri Mocniku pomoje ni problem v ceni... Ampak so problemi drugje ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kje so problemi pri mo?niku?

Ker jaz jih v ve? kot 15 letih nisem opazil. Marsikaj mi je tud marjan sam po?timal, nekajkrat tudi brezpla?no.

Napisano

Kje so problemi pri mo?niku?

Ker jaz jih v ve? kot 15 letih nisem opazil. Marsikaj mi je tud marjan sam po?timal, nekajkrat tudi brezpla?no.

 

Odnos do strank je menda malo cuden, kot kaze... vsaj kolikor se spomnim, da so drugi pisali... Sam imam o njih svoje mnenje, ki pa je ze precej staro (se veliko prej, preden so se preselili na novo lokacijo poleg AC)... Res pa je, da sem bil z avtom tam samo ene dvakrat (takrat se s Xedos-om) ... in nisem imel nekih slabih izkusenj... a kaj prav posebej dobrih tudi ne ... :) ... 

 

Se pa tudi spomnim, da se je pisalo, da se pri njih da iztrzit najvec pri nakupu nove Mazde ... v obliki popusta ali dodatnih bonbonckov... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kje so problemi pri mo?niku?

Ker jaz jih v ve? kot 15 letih nisem opazil. Marsikaj mi je tud marjan sam po?timal, nekajkrat tudi brezpla?no.

Ti to resno?

Napisano

Ja. Resno. Ne delam sicer rednih servisov pri njem, olje znam sam zamenjat, kar se pa diagnostike ti?e sem pa? primoran k njemu hodit ker je eden redkih okoli ki ima ?e za stara jajca brez obd2 tester. Marsikdaj mi to naredi brezpla?no.

Napisano

No ko boste kaj drugega resevali, se pa zna zaplesti.  :zvizga: Res da je gospod M. zelo prijazen in ustre?ljiv, a kaj ko rezultat dela to ne izpolni. ?al.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Lep pozdrav... Tudi mene ?aka prvi servis in me zanimajo va?i nasveti mnenja, kam ga peljati (kam se spla?a) in kaj vse zajema delo za prvi servis (12 mesecev ampak ?e nima prevo?enih niti 10 000 )... vem da menjava olja, oljnih filtrov, pregled karoserije, tlaka, za?nih filtrov .. in kaj ?e ?
Ali lahko kupi? svoje olje (prinese? neodprto z ra?unom ) ali to ne gre ?  sem pa iz pomurske regije, tako da glih do ljubljane ali kaj se verjetno ne bi peljal, tu v bli?ini so mi rekli da bodo stro?ki pregleda ?ez 200 ?, (okrog 220?, kar se mi zdi malo preve? )... kak?ne so va?e izku?nje, kak?na je realna cena... hvala za pomo? in oblilo u?itkov v vo?nji... nekaj sem ?e pebral, da je en uproabnik pla?al 160, zato me zanima kaka je reana cena za da me nebi kdo lepo nategnil po doma?e

lastim pa si mazdo 3 100 emotion, ?e ?e koga zanima

Napisano

Vpra?aj pri v MS kak?na je cena ?e prinese? svoje olje zraven?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne dolgo nazaj je kro?il oglas, da mora serviser od zara?unanih 200? pla?ati 100? dr?avi. Torej, serviserji niti niso tako dragi :) Vozim ?e drugo Mazdo, prevo?enih preko 250000 km pa ?e nikoli nisem bil na poobla??enem servisu razen za diagnostiko oz preprogramiranje.

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Po?asi bo potrebno na prvi servis z Mazdo3 G120. V Mariboru je cena zanj okoli 260 EUR. Se mi zdi zlatarska cena, sploh za prvi servis, ko se menja samo olje in kak?en filter.

Mogo?e kak?ne va?e izku?nje? Prinesete na servis svoje olje? Kak?ne specifikacije mora imeti olje in katerega proizvajalca so dobra?

 

lep pozdrav

Napisano

Mazda3 G100, letnik 2014, drugi servis, 222 ?, Avtoplus Koper. Cena se mi zdi visoka za menjavo olja in filtra, diagnosti?ni pregled, update softwarea za radio.

Va?e izku?nje?

Napisano

Mazda3 G100, letnik 2014, drugi servis, 222 ?, Avtoplus Koper. Cena se mi zdi visoka za menjavo olja in filtra, diagnosti?ni pregled, update softwarea za radio.

Va?e izku?nje?

Vsekakor bi bilo ceneje v primeru clanstva Mazdaklub.si

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, v primeru Avtoplus bi prihranil cca 20 ? s pomo?jo ?lanstva. Res pa nisem klical okoli po Sloveniji iz razloga, ker vo?nja na oddaljeni servis pomeni tudi stro?ek bencina. Bi se pa recimo zapeljal do Ljubljane po kak?nih opravkih/nakupih, ?e bi bila cena servisa tam ugodnej?a.

Pred tem smo imeli Kia Ceed in je bila cena za redni servis recimo 150 ? (Nova vas) in 190 ? (Koper), za isti material in delo.

Napisano

Sam sem malo poklical naokoli, ?e druge serviserje. V enem drugem kraju je ceneje za najmanj 60 eur kot v MB. Torej pride prvi servis malo manj kot 200 EUR.

?e bolj sprejemljivo. V 1,5 ure kolikor traja servis, lahko greva z ?eno na eno dobro kosilo in zapravim enako denarja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.