Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam bencinarco 2009 letik, 108kw, predelano na LPG. Imam poven kestl bencina in plina, na armaturki pa mi ka?e prazno in celo lu?ka za rezervo se je prikazala. Kak?na re?itev?? A starih dobrih plovcev v kestlih ni ve??? Saj me niti ne bi tok motilo, ?e mi ne bi oran?na lu?ka tok v o?i sijala :)

 

Lp, Uro?

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Tudi kolega je za Kio Ceed 2009, ki tece na LPG, pojamral, da avto ocitno ni dojel da gre na LPG ter temu primerno znizuje navidezni nivo bencina, kot da se vozi le nanjga.

 

Moja 6ka na LPG je bila l.2003 in je bil kazalcek benza okej, le 'range' mu je racunalniku na fertig zmedlo ter ga je kazal le kadar sem na sveze dolil Benz ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To ni v redu....ker mora vse delovati kot mora...so kaj pozabili priklopiti...? Kdo je montiral

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Montiral je G1 leta 2011! A je mo?no, da bi bila napak v plovcu??

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Bom ?e js mal zaston reklame naredu in iz izku?enj rekel, da je prej kot na avtu najbr? napaka v monterju :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mal sem bral po tujih forumih, ni fora v plovcu temve? ra?unalnik kljub vsemu prera?unava koli?ino goriva v kestlu glede na porabo ter kilometre. Baje naj bi imeli tak?ni sistemi neko reset tipko, kjer bi lahko ra?unalnik resetiru. No jz sem pa? za cca 10min odklopil AKU in stvar deluje. Spet mam poven kestl :) Samo predvidevam, da to ni trajna re?itev, ker ?ez 700km bo spet lu?ka svetila. A mogo?e kdo ve kako bi ECU resetiral na bolj enostaven na?in

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ej..verjetno bo nekaj z plovcem kot je napisal ..Jsdoma.ker na moji prej?ni Mazdurini 5 2.0.benz +avto plin montiran na G1..je delovalo vse ok.kazalo nivo benza in plina ...skratka avto je deloval dobro..ps.verjetno je ?e v garanciji glede monta?e LPG-Ja..na G1..naj pogledajo..7let garancije...tako sem jaz imel,,lp

  • 7 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Nivo goriva kaže prazno

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.