Skoči na vsebino

Mazda 6 2 generacije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam podobnen motor v 6ki I gen, fl2006. Je 2.0i le da ima malo manj konji?ev. S tem motorjem bo? zelo zadovoljen in kot umirjen voznik dosegel porabo 7l na 100km. Vsaj meni avto tako pije.

lp

Napisano

Same hvale na racun motorja, kar je meni osebno zelo pomembno. Me pa veseli da se da tudi sprednji airbag izlopit, ker v moji stari kanti ( MB A160-letnik 2002) se ga ne da izklopit, razen ce odklopim senzor pod sedezem :S

 

Ocitno bo treba it kar kaksno sprobat da vidim kako se to pelje, ker mazde se res nisem vozil.

 

Kako pa je z garancijo na mazdi za stare atomobile, oziroma 4 leta stare, recimo z 50k prevozenih, ali je omejena na 3 leta?   Pa ce se kdo slucajno ve, ali je vseeno ali servisiram avto v SLO na pooblascensu ali v AT na pooblascencu?

Napisano

No, pri avto magazinu niso bili tako navdu?eni nad motorjem :)
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda6-20i-te-plus/

 

Za izklopit sovoznikov airbag ima? v sovoznikovem predalu stikalo za izklop.

 

Morem dodati ?e to, da edina stvar ki jo najbolj pogre?am je to,da avtoradio nima usb klju?ka :( Tako,da sem spet moral spet CD-je poiskat (bere pa mp3-je).

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 10:54 je minimalac napisal:

Same hvale na racun motorja, kar je meni osebno zelo pomembno. Me pa veseli da se da tudi sprednji airbag izlopit, ker v moji stari kanti ( MB A160-letnik 2002) se ga ne da izklopit, razen ce odklopim senzor pod sedezem :S

 

Ocitno bo treba it kar kaksno sprobat da vidim kako se to pelje, ker mazde se res nisem vozil.

 

Kako pa je z garancijo na mazdi za stare atomobile, oziroma 4 leta stare, recimo z 50k prevozenih, ali je omejena na 3 leta?   Pa ce se kdo slucajno ve, ali je vseeno ali servisiram avto v SLO na pooblascensu ali v AT na pooblascencu?

Mislim da so stare imele ?e 3 leta ali 100 000 garancije. Kam vozi? na servis je pa vseeno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 13:25 je mazdaman napisal:

Mislim da so stare imele ?e 3 leta ali 100 000 garancije. Kam vozi? na servis je pa vseeno.

 

 

Tako je... Originalno je bilo 3 leta ali 100.000 km garancije ... z moznostjo podaljsanja jamstva na 5 let ali 150.000 km ... kar je takrat kostalo pri nas 500? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Vse nimajo mo?nosti izklopa Airbaga. Moja letnik 2012 nima, pa tudi niso prepri?ani, da se klju?avnica da vgraditi. Klinac pa dru?inski avto ?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Jst bom tkole reku, k sm menju svojo ?estko sem imel tako 2.0 na testu za 1 tedn in bil zelo razo?aran nad motorjem samim in njegovo pro?nostjo... Poraba je bila med 9l in 10l (kombinirana vo?nja) gre pa nikamor, najbolj me je skrbela rja ker se mi je prej?nja pri starosti 12ih let dobesedno razpadla... Zato je pol padla odlo?itev za passata 2.0 tsi, poraba je enaka ?estki, kar se pa ti?e odzivnosti je pa ?ist druga pesem-proti ?estki avto poskakuje od "veselja" ob pritisku na gas!

banner1ydl6.jpg
Napisano

Se pravi, da bog ne daj mazde kupit, ker je VW tsi posko?nej?i in bolj vesel... :blink:

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 18:35 je Shrek napisal:

Se pravi, da bog ne daj mazde kupit, ker je VW tsi posko?nej?i in bolj vesel... :blink:

tu pa ste biseri....

?lovek spra?uje o motorju in Lepi je bil uporabnik bencinske mazde, ki jo lahko primerja tudi s konkurenco.....tudi podatek da je turbo bencinarc z isto porabo proti atmosfercu je koristen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Itak vw vsem tok mal pije, da je joj ? primerja naj se skyactive motor, ne tisti star bencinar..

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 20:44 je SpEkTr napisal:

Itak vw vsem tok mal pije, da je joj ? primerja naj se skyactive motor, ne tisti star bencinar..

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

oba sta iste generacije. sicer pa turbaka in navadnega ne more? primerjat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 20:34 je jures napisal:

tu pa ste biseri....

?lovek spra?uje o motorju in Lepi je bil uporabnik bencinske mazde, ki jo lahko primerja tudi s konkurenco.....tudi podatek da je turbo bencinarc z isto porabo proti atmosfercu je koristen

kolker js vem je bil lepi uporabnik 6-ke prve generacije 2.0 diesla ;)

Napisano
  dne 17. 2. 2016 ob 21:22 je Deeyan napisal:

kolker js vem je bil lepi uporabnik 6-ke prve generacije 2.0 diesla ;)

Je bil ja samo je bil pa ravno tako tudi uporabnik (za en teden) 2.0 bencinske mazde (vrjetno je to jures hotel povedati) ;)

Napisano

Aja lepi je testiral ta novo, pardon. Ne vem pa od kje mu taka poraba, ker ?e na testih jim to ne rata, tako da ne vem.

 

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Moj fotr ima  08 letnik 2.0 (147km) pa pije okoli 9,6-9,7. Je pa res, da je ravno tako na plin, ampak ?e vedno bi bila potro?nja brez plina okoli 9l. Upo?tevati je potrebno tudi to, da se z njo ve?inoma pelje mami in pravi, da je avto tako tih, da se ?tevec na avtocesti obrne tudi do 180km/h preden sploh pogrunta.  :D

Napisano

Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000 :blink:

 

 

Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.

 

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/mazda/6-20i-te-plus.pdf

 

 

  Citat
porabila v povpre?ju kar 11,5 litra, pri malce te?ji nogi pa ta poraba zlahka prileze do 12,3 litra.

?e omenimo, da ima dober ?eststopenjski menjalnik, moramo ?e pristaviti, da bi lahko bila ?esta prestava ?dalj?a?. Sicer predvidevamo,
da je ?esta prestava ?kraj?a? zaradi slabokrvnosti motorja v vi?jih vrtljajih, vendar pa se pri avtocestni hitrostni omejitvi kazalec na merilniku
vrtljajev ustavi nad ?tevilko tri tiso?. In tamje hrup motorja ?e malce mote?.

 

 

33112_1.png

Napisano
  dne 18. 2. 2016 ob 0:24 je Boss napisal:

Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000 :blink:

 

 

Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.

 

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/mazda/6-20i-te-plus.pdf

Nekdo, ki vozi nek majhen in star jajcek, bo za vsak vecji novejsi avto rekel, da je tih... Tamala je recimo prej vozila Cordobo... sedaj ima Mercedesa A160... Starost preko 15 let... oba bencinarja in oba sta dokaj glasna pri visjih hitrostih ... In ko se pelje z mano, pravi kaksna tisina je .... In da se sploh ne cuti, da je hitorst ze 130 km/h ali vec (vec ni, ker je v SLO dovoljeno peljat najvec 130 km/h :) :) ;) ) ... in da pri njej tako ropota ze pri 70 km/h :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

VW odpade ze v startu, sploh ker ima turbino. Ker sem do zdej vozil A klaso beninarja z 100 ps, dvomim da bo mazda kaj manj poskocna. Glede porabe pa cist tko, tud a klasa spije 10 ce se pelje 170 km na h, pravtako po mestu okoli 9

Napisano
  dne 18. 2. 2016 ob 7:24 je minimalac napisal:

VW odpade ze v startu, sploh ker ima turbino. Ker sem do zdej vozil A klaso beninarja z 100 ps, dvomim da bo mazda kaj manj poskocna. Glede porabe pa cist tko, tud a klasa spije 10 ce se pelje 170 km na h, pravtako po mestu okoli 9

Vse je v glavi, dostu je lahko 100 konjev ce si umirjen avtocestar. V Sloveniji je ze 130 utopija. Samo navadit se je treba pa predvidevat pri kakih prehitevanjih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, dosti teh "omejitev" je v glavi. Tudi meni so vsi priporo?ali dizla, glede na to da dnevno naredim vsaj 80km. Ampak se ne morem otresti razmi?ljanja,da se dizli kvarijo, pa turbina, pa DPF, pa injektorji... ?eprav poznam veliko zadovoljnih voznikov dizlov (sicer ne mazde). Ampak kar ne morem se otresti tega strahu :(

 

Kar se hitrosti ti?e,mi v 6 prestavi pri 3000 obratih, ka?e na ?tevcu 120 km/h.

Napisano
  dne 18. 2. 2016 ob 9:29 je Freak napisal:

Kar se hitrosti ti?e,mi v 6 prestavi pri 3000 obratih, ka?e na ?tevcu 120 km/h.

 

?tevec 120 pomeni realno okoli 110km/h po GPS. Pri 130km/h ma? pol tam nekje 3600 obratov

33112_1.png

Napisano
  dne 18. 2. 2016 ob 7:33 je jures napisal:

V Sloveniji je ze 130 utopija.

 

Utopija je samo v jutranjih in popoldanskih konicah. Druga? ni ve?jih te?av se peljat s to hitrostjo izven teh konic oziroma v ?asu, ko ni selitve narodov tekom po?itnic in dopustov.

33112_1.png

Napisano

Povej jim to danes na poti v Reko...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tega je po mestih ohoho.... 🫣
    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.