Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Očitno imamo drugačen slog  vožnje. 🤗 Za tako , umirjeno vožnjo so verjetno super, ja. 😉

Mogoče te pa avto ne uboga....😁🙈👍

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Mogoče te pa avto ne uboga....😁🙈👍

O, uboga uboga. Z letnimi je poslušen kot kuža. 😊Še manj kot mesec dni in in bodo letne gume zopet na avtu. Da bo vožnja  taka, kot se spodobi. 

 

 

Napisano

Dimenzija še bolj odstopa. Sploh višina bočnice. Nič me ni strah it v moker ovinek z njimi v primerjavi z pilot sport. 

Bom videl spomladi. Michelinka je držala do zadnjega mesa :D

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
dne 10. 2. 2022 ob 14:59 je Alex napisal:

Saj sem napisal, da so vtredstein po suhem super. Zadnjič sem v blagem ovinku po mokri cesti šel za trenutek ravno namesto okrog.  Pa nisem vozil hitro kot to počnem z staro mazdo z Conti. Od takrat naprej, pa tudi sama vožnja v krožiščih je porazna, ne zaupam več tem gumam v mokrem. Je pa seveda odvisno, kaj od gume pričakuješ in kaj ti je pomembno. Meni podatek, kakšne so gume po snegu ali ledu ne pove veliko niti ne vozim skoraj nič po snegu. 

Tudi v suhem so več ali manj vse v redu. Problem se pojavi pri zaviranju v mokrem in krožna vožnja v mokrem. In občutek sigurnosti. Mene v glavnem niso Vredstein prepričale. 

Okej, seprav če pogledamo tole tabelo:

 

1599866655_Screenshot2022-02-11at17_29_48.thumb.png.8c47d9c2c95a2375a11892fc4710f2e0.png

 

Bi morali vsi letet ven po mokri cesti glede na to da imajo pod 2 oceno samo bridgestone in continental. Pa večina jih vozi savo HP2 ki ima celo 3.1 obnašanje v mokrem. 

 

A me zastopš kaj ti hočem dopovedat :D 

Popravljeno od NevLado
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

Okej, seprav če pogledamo tole tabelo:

 

1599866655_Screenshot2022-02-11at17_29_48.thumb.png.8c47d9c2c95a2375a11892fc4710f2e0.png

 

Bi morali vsi letet ven po mokri cesti glede na to da imajo pod 2 oceno samo bridgestone in continental. Pa večina jih vozi savo HP2 ki ima celo 3.1 obnašanje v mokrem. 

 

A me zastopš kaj ti hočem dopovedat :D 

Ne. Tej njihovi testi so kr neki. 😊

Saj sem napisal, da so conti dva razreda boljše na mokrem kot vredstein. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Ne. Tej njihovi testi so kr neki. 😊

Saj sem napisal, da so conti dva razreda boljše na mokrem kot vredstein. 😉

Na CX-3 sem na sava HP2 pri 150kmh na ac prehiteval skoraj vsa vozila svete nemške trojice, ki so se cijazili 110 po mokri cesti, ko niti ni več padal dež. Zdaj pa nevem a so bile krive nizkocenovne gume, ali pa so šparal bencin :lol:

 

Uglaunem hotu sem ti povedat da so vredestein top 3 gume za 3/4 cene kontinentalk, pa še vedno boljše kot nekaj, kar vozi večina populacije. In dvomim, da je taka razlika v kontinentalkah za tako cenovno razliko. NE VEM PA, kakšne bodo čez 3 leta. To ti pa dam prav!

 

Ampak ja, mogoče me jutri vrže ven na prvem ovinku v propad, kar bo dorekla usoda :nevem: 

Napisano
pred 9 minutami je NevLado napisal:

Na CX-3 sem na sava HP2 pri 150kmh na ac prehiteval skoraj vsa vozila svete nemške trojice, ki so se cijazili 110 po mokri cesti, ko niti ni več padal dež. Zdaj pa nevem a so bile krive nizkocenovne gume, ali pa so šparal bencin :lol:

 

Uglaunem hotu sem ti povedat da so vredestein top 3 gume za 3/4 cene kontinentalk, pa še vedno boljše kot nekaj, kar vozi večina populacije. In dvomim, da je taka razlika v kontinentalkah za tako cenovno razliko. NE VEM PA, kakšne bodo čez 3 leta. To ti pa dam prav!

 

Ampak ja, mogoče me jutri vrže ven na prvem ovinku v propad, kar bo dorekla usoda :nevem: 

To, da si se upal hitro voziti po mokri  avtocesti, ne pove nič o kvaliteti samih gum. Bolj o karakterju. 😊 Sicer je pa znano, da ni dobro izzivati usode na mokri avtocesti z visokimi hitrostmi, kjer se lahko v kaki kotanjici od kamionskih gum nahaja malo več vode.😬 Posledice je že marsikdo občutil. 

Je pa tudi res, da so nove gume nekaj čisto drugega kot stare leto, dve ali več. . 

Nove gume imajo ponavadi 7 mm  ali včasih še več globoke utore na kotalni površini in vsako leto je le-ta za kak milimeter ali dva bolj plitek. Tako se lahko z istimi gumami voziš čez tri leta na samo še 4 mm globokih utorih. Seveda ta vožnja po dežju ne bo enaka kot z novimi gumami. Tako da ja, dopuščam možnost, da so se po dveh sezonah vozne lastnosti mojih zimskih gum na mokri cesti  drastično poslabšale. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Tako da ja, dopuščam možnost, da so se po dveh sezonah vozne lastnosti mojih zimskih gum na mokri cesti  drastično poslabšale

 

To je lahko zelo logična ugotovitev, ker praktično ne obstaja primerjalnega testa recimo dve leti voženih gum. Tak test bi bil za nas uporabnike sila pomemben, za proizvajalce pa lahko sila neroden, saj bi se vrstni red lahko drastično premešal.

 

Sem nekoč pred 20 leti imel Dunlop WS M2, ki so v tretjem letu uporabe na mokrem malo bolj drsečem asfaltu bile kot bi bil na ledu. Takrat sem to pripisoval asfaltu in ne toliko gumam. Ko sem menjal za Dunlop WS 3D je tisti del asfalta ratal kar naenkrat čisto normalno prevozen in kaj podobnega se mi ni nikoli več dogajalo tudi po več letih uporabe zimskih gum.

 

Tako, da žal testi narejeni na novih nerabljenih gumah povedo zelo malo kaj se bo dogajalo z gumo skozi čas uporabe. Da pa testiranje zimskih gum v arktičnih razmerah niti približno ne simulira razmere na naših cestah tudi če imamo snežne vremenske razmere, saj je v 90% sneg moker in plundrast ne pa suh in pomrznjen.

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

To je lahko zelo logična ugotovitev, ker praktično ne obstaja primerjalnega testa recimo dve leti voženih gum. Tak test bi bil za nas uporabnike sila pomemben, za proizvajalce pa lahko sila neroden, saj bi se vrstni red lahko drastično premešal.

 

Sem nekoč pred 20 leti imel Dunlop WS M2, ki so v tretjem letu uporabe na mokrem malo bolj drsečem asfaltu bile kot bi bil na ledu. Takrat sem to pripisoval asfaltu in ne toliko gumam. Ko sem menjal za Dunlop WS 3D je tisti del asfalta ratal kar naenkrat čisto normalno prevozen in kaj podobnega se mi ni nikoli več dogajalo tudi po več letih uporabe zimskih gum.

 

Tako, da žal testi narejeni na novih nerabljenih gumah povedo zelo malo kaj se bo dogajalo z gumo skozi čas uporabe. Da pa testiranje zimskih gum v arktičnih razmerah niti približno ne simulira razmere na naših cestah tudi če imamo snežne vremenske razmere, saj je v 90% sneg moker in plundrast ne pa suh in pomrznjen.

Res je. Tej testi, ki jih  opravljajo z novimi gumami pri minus 10 ali minus 20 so za nas v bistvu neuporabni. Kdor smuča ve, kakšna je razlika v snegu pri minus 10, pri 0 in pri +5. Pri +5 je že skoraj plundra in se smučka ( drsna ploskev) drugače odziva. Enako je pri gumi. Še bolj je po moje pomemben podatek, koliko se izrabi rob gume z leti vožnje. 

Namreč, le ta skrbi, da je vožnja v ovinku (recimo v mokrem) bolj varna. Če se ta rob dokaj hitro izrabi, je tudi z varnostjo konec. Zato je pomembno, da se posluša mnenja uporabnikov ( na forumih, kolegov...), ki bodo nekako najbolj realno podali sliko o obnašanju posamezne  gume skozi čas. Tako sam ne bi nikoli kupil zimske gume Nexen, ker jo je mojemu kolegu  dobesedno snelo s feltne in mu poškodovalo avto, ter je komaj ostal na cesti.

Z gumami  je podobno, kot ko kupujemo rabljen avto in se prej pozanimamo od uporabnikov, kaj nas čaka recimo z popravili in vzdrževanjem skozi leta. 

Tega nam prodajalec oziroma proizvajalec zagotovo ne bo povedal. 😊 On nam bo samo prodal nov avto... 

 

 

Napisano

Dodal bi samo to, da sem pred časom spremljal continentalovo akcijo, ki so jo prirejali nekje severno od polarnega pasu. Zaključek je bil, da je gume zelo spremenijo lastnosti po uporabi in zimska guma z 6mm ali več profila vožena po asfaltu je veliko slabša kot guma s samo 3mm, ki ni videla suhega asfalta. Hkrati je blo pa zanimivo spremljat, kako močno je razvoj pnevmatik napredoval v zadnjih recimo 20-30 letih

 

O testih pa, čez palec govorit, kje in kako delajo te teste si jst osebno nebi upal. Sem v preteklosti zasledil tudi vire, ki so navajali, da za to razvijajo posebne tunele, kjer replicirajo pogoje iz realnega sveta. Bi pa vrjel, da si AMZS kaj takšnega ne privošči 

Napisano

Sem že nabavil vredenstein ultrac satin. Na testu autobild je bila ocenjena zelo dobro, sicer so pa tudi drugi testi kjer ima negativno oceno za vožnjo na mokri cesti... Tudi prodajalec pri bartogu in vulkanizer sta mi jo je svetovala. 

Me je pa nekoliko prestrašil prodajalec pri bartogu, ko je rekel, da bodo šle cene gore in sem kar nabavil pri liderpnevmatik dobil dot 5221, ker pri Bartogu se je res podražila. 

Napisano
Pred eno uro je amusic napisal:

Sem že nabavil vredenstein ultrac satin. Na testu autobild je bila ocenjena zelo dobro, sicer so pa tudi drugi testi kjer ima negativno oceno za vožnjo na mokri cesti... Tudi prodajalec pri bartogu in vulkanizer sta mi jo je svetovala. 

Me je pa nekoliko prestrašil prodajalec pri bartogu, ko je rekel, da bodo šle cene gore in sem kar nabavil pri liderpnevmatik dobil dot 5221, ker pri Bartogu se je res podražila. 

Ja, vredestein definitivno ne ljubijo mokrih cest, tako letne kot zimske. 

 

 

Napisano (urejeno)

Jest bom po štirih letih menjal letne.. Naročil Pirelli cinturato P7, menda so kar ok, tud cenovno ni vrh..Menda se zdej izplača, ker se bodo podražile spomladi.

Popravljeno od Primozz
Napisano
pred 26 minutami je Primozz napisal:

Jest bom po štirih letih menjal letne.. Naročil Pirelli cinturato P7, menda so kar ok, tud cenovno ni vrh..Menda se zdej izplača, ker se bodo podražile spomladi.

Jaz imam letne Pirelli cinturato p1 (nevem koliko imajo sicer skupnega z p7, ampak ok) in je oprijem res ok, ampak obraba pa ogromna. Tako da se mi Pirelli (tudi glede na opažanja znancev )zdi prava izbira za nekoga,ki ne prevozi veliko km . 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz imam letne Pirelli cinturato p1 (nevem koliko imajo sicer skupnega z p7, ampak ok) in je oprijem res ok, ampak obraba pa ogromna. Tako da se mi Pirelli (tudi glede na opažanja znancev )zdi prava izbira za nekoga,ki ne prevozi veliko km . 

Obraba zna bit problem ja, zdej mam Dunlop pa po štirih sezonah so isto tko fuč... Je pa goodyear, michelin, bridgestone občutno dražji pa tolk boljše tud niso..

Popravljeno od Primozz
Napisano
pred 16 minutami je Primozz napisal:

Obraba zna bit problem ja, zdej mam Dunlop pa po štirih sezonah so isto tko fuč... Je pa goodyear, michelin, bridgestone občutno dražji pa tolk boljše tud niso..

Jaz imam z letnimi narejenih cca 15t km v treh letih in imajo še dobre 4mm profila . Nove so imele 8mm. Pa se gre za umirjeno vožnjo . Radirka. :)

 

 

Napisano
Pred eno uro je Nejc1986 napisal:

Jaz imam z letnimi narejenih cca 15t km v treh letih in imajo še dobre 4mm profila . Nove so imele 8mm. Pa se gre za umirjeno vožnjo . Radirka. :)

 

 

To pa je poraba🥴 Dobro, da nisi na obali doma, tam bi jih že zradiral😲

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

To pa je poraba🥴 Dobro, da nisi na obali doma, tam bi jih že zradiral😲

Jp,jaz sem jih dobil za 100eur vse 4 s prevozenimi 30km (ni pomota ),tako da me ne gane obraba. 

 

Pa itak jih po četrti sezoni zamenjam.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sosed nabavil za Volva Nexen letne gume, kot zanimivost je pa to, da so Made in Češka republika.... ?zmeden?

Napisano
pred 46 minutami je Bini napisal:

Sosed nabavil za Volva Nexen letne gume, kot zanimivost je pa to, da so Made in Češka republika.... ?zmeden?

Jaz sem nabavil nexen nfera su4 so pa made in china, kolega se zelo sekira zaradi tega ampak po moje neve da je pol novega avtomobila made in china :D :D 

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Jaz sem nabavil nexen nfera su4 so pa made in china, kolega se zelo sekira zaradi tega ampak po moje neve da je pol novega avtomobila made in china :D :D 

 

Jaz sem imel na ta drugi 6-ki tudi nexen n fera sport. Sem jih ravno predvčerajšnjim prodal, ker me niso prepričale na mokrem. Sedaj sem naročil kleber. Bomo videli, ali so kaj boljše. 🤔

 

 

Napisano

Continental SportContact 5 = 160,31€ 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem tudi pred nakupom novih pnevmatik. Mišelinke so se zlizale po 4h letih in je čas za nove v dimenzijah 215/45/18. Ma kdo kak predlog?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.