Skoči na vsebino

napake mazda 6 2012

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni in hvala za sprejem v skupino! Zanima me ali so znane kake napake pri mazde 6 karavan letnik 2012.... namrec vse bolj se nagibam za nakup tega avta in po resnici povedano do sedaj z avti nisem imel sre?e, zato se za vsak odgovor glede te teme ze v naprej zahvaljujem.... Lp

Napisano

a to gledas novi al stari model?

ker 2012 lahk dobis oba

no sej nekih hudih napak ni ne pri enem ne pri drugem

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pa kateri motor je se bolj vazno 2.0 al 2.2 vkoliko mislis dizla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
S tem motorjem je mazda naredila korak naprej in kaj resnejsega ni bilo nikoli tako da poglej osnove, ina tudi ketno, ki pa se je v nekaterih primerih raztegovala. Da se to pregledati - kot.

 

Druga stvar pa je dpf, ki zal ne mores vedeti ob nakupu, cas bo pokazal svoje, ga pa je enostavno in poceni odstraniti

Avto naj bi delal 'samo' 15k letno.....to ni ravno najbolje za dpf

 

Ta avto kora imeti digitalno servisno- vzami vin pojdi na pooblascenega in ti bodo dali vso zgodovino, ce soupada z avtom je to to, kakor pa bo kje kak servis ki bo ze nad deklariranimi kmji ves kolk je ura

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz mam tak motor, moja je letnik 2011

razen verige, ki so jo menjali 2x, je to super motor

za 129 konjev potegne zelo konkretno, porabo mam zacementirano pri 5.9, vozim pa samo dolge relacije (ceprav zadnje leto precej miruje)

 

poleg motorja je svetla stran prtljaznik in prostornost,

 

tale na slike ni TE plus, je kakor vidim le TE (ni xenona- vsaj ne original, ker bi ble sobe za pranje vidne, ni bose pa tud gumbov za bluetooth telefon ni)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

moje sta bili menjani v garanciji, ampak pri nasem neuradnem mazda doktorju je, ko sem ga zadnjic informativno vprasal, med 300 in 400 eur komplet z delom.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moja je sicer 2011. Te?e 2 leto in brez nevem kak?nih dodatnih stro?kov. ?eprav me je ?e prijelo, da bi jo prodala, ker vseeno ni poceni vzdr?evanje toliko opreme in konjev:)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Moja je sicer 2011. Te?e 2 leto in brez nevem kak?nih dodatnih stro?kov. ?eprav me je ?e prijelo, da bi jo prodala, ker vseeno ni poceni vzdr?evanje toliko opreme in konjev:)

Oj, Katjaa... Kateri motor oz. koliko konjev in koliko prevozenih Km?

Sicer gledam nemsko M6 ampak ce je avto OK...

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Napisano

?e en zadovoljen lastnik M6, sicer letnik 2011 (modelno leto 2012) s to?no tem motorjem. Porabo imam prav tako pod 6l, imam pa pri skoraj 125.000 km notri ?e vedno prvo verigo in tudi zadnji pregled je pokazal, da se ne razteguje. Za te verige ni bilo serijskih vpoklicev, so pa vgradili notri nek senzor oz. nekaj, da se pri?ge kontrolna lu?ka, ?e bi se ta preve? raztegnila. Mo?no je (tako sem nekje sli?al ali prebral), da so imele te?ave z verigo le prve verzije tega motorja, zdaj pa ne vem, ?e mogo?e zaradi tega ?e pozni letniki 2011 kot je moj (in 2012) niso imeli ve? teh problemov... Skratka neproblemati?en motor, tudi z DPF nikoli nobenih problemov, je pa res, da se ve?inoma vozim na dalj?ih relacijah (130km+ v enem kosu).  ;)

12360_1.png
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Buhdej...oz LEP POZDRAV vsem in seveda hvala za sprejem ! :D  

 

?ivljenje je eno samo presene?enje...in tudi mene je presenetilo to, da sem kupil mazdo 6 :P

Seveda za 1x navdu?en ,kot mali otrok :P in mi niti malo ?al za ta korak!

Imam M6 12/2010   2,2 129 PS

Sedaj pa k bistvu...

Ker me je sosed  malo prestra?il oz me opomnil glede verige ventilov in mre?ice v karterju (da naj bi se z ?asoma zapacala )...me je takoj zanimalo, kaj pravijo na to na forumu? :)

 

Kako je z tem?

Ima res senzor, da te opozori, ko je ketna preohlapna?

Kdaj/na koliko km je potrebna kontrola...?e sploh?

Kako je z "zapacano" mre?ico v karterju (kjer sesa olje)?

Se to res dogaja, kako je z tem v praksi?

Na koliko km je fajn , da se to pogleda/o?isti?

Sedaj jih ima 173 000 km...in naj bi bili pravi :D

 

Hvala za kakr?en koli namig , nasvet :)

Lp.

Napisano

Sam bi se anajbolj bal edino zapacane mre?ice v karterju.....ker drzga?e je potem generalna motorja draga.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja, ?e ne ve? ali je bila mre?ica o?i??ena predalgam, da se dogovori? pa se ob menjavi olja to pogleda. Je pa to ?isto odvisno. Pri moji prej?nji tudi pri 200 tiso? ni bila zapacana ni?. Ne vem pa od ?esa je to odvisno, ena teorija je od olja, ?eprav dvomim.

 

Glede verige se pa da pogledati, to lahko naredi? ?e s kakim OBD2 adapterjem. ?e si kje z gorenjske lahko pogledava tudi skupaj.

Napisano

Klasi?en. Je pa res, da na forscan forumu se je oglasil en , ki ima tudi 2010 letnik pa tega PIDa nima nikjer. Razen, ?e so potem za?eli vgrajevati ta senzor notri.

Napisano

Kje pa to pogledas.....js tud vedu pa aplikacija torq

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.