Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni trenutno spije litr na 15kkm oz. malenkost ve? kot 3 deci na 5kkm. Generalka je bila narejena 27.01.2014. Ce mislis avto se nekaj casa imeti se splaca narediti ornk :)

Koliko km si naredil od generalke? Meni se zdi ta poraba kar precej?nja glede na to, da je od generalke malo ve? kot 2 leti. Koliko je pilo olja takoj po generalki? Jaz si prestavljam, da po generalki motor naslednjih 5 let nebi smel piti ni? sli pa skoraj ni?.

Napisano

Ja kaj ti mislis, da sem kupil nov motor :D. Naredil sem 75kkm od generalke :). Sem pelkotu omenil koliko mi spije in pravi, da je to normalno oz. kr uredu.

Napisano

Ja kaj ti mislis, da sem kupil nov motor :D. Naredil sem 75kkm od generalke :). Sem pelkotu omenil koliko mi spije in pravi, da je to normalno oz. kr uredu.

Marsikater mojster mi je ?e povedal, da motor kak?en dcl MORA po?ret motornega olja in je to kve?jemu dobro za motor, da bo dlje deloval.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Marsikater mojster mi je ?e povedal, da motor kak?en dcl MORA po?ret motornega olja in je to kve?jemu dobro za motor, da bo dlje deloval.  :prstgor:

:vskalo:  :vskalo:  :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ne. Govorim pa o minornih kolicinah, recimo 2dl na servisni interval :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne razumem zakaj bi to bilo dobro za motor? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ne razumem zakaj bi to bilo dobro za motor? :ne vem:

Se bom pozanimal :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

edino da pomaga zapacat po?kodbe :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e se avto-motor uporablja normalno- se ne vrti v obrate, ?e je neko merilo od maximuma do nekje sredine na pal?ki al pa 3/2 od maximuma ni panike. ?e pa ga ?ge? pa ?re olje je tudi normalno, saj je stres na materijal, zaradi vi?jih temperatur, obremenitev + ?e ga vsaj takrat ?ge ga tudi po?ge in se nikjer ne nabira + imejte tudi v glavi to da je vsaj takrat nekaj nekje namazano, kjer pri normalni uporabi ni, tako da to ne ?koduje. Samo 1 liter na 5-6kkm je pa prehuda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni ga tut kar pije, zaenkrat se nebom delal generalke..katero olje pa dolivate, jaz imam dexelio vendar razmisljam o kaki alternativi, kako je z menjavo oljnega filtra, je dovolj enkrat letno?

Napisano

Meni ga tut kar pije, zaenkrat se nebom delal generalke..katero olje pa dolivate, jaz imam dexelio vendar razmisljam o kaki alternativi, kako je z menjavo oljnega filtra, je dovolj enkrat letno?

Probaj mogo?e z 10w-40. Pa ne Dexelio. Valvoline,Sheel ali pa Mobil 1 ,lahko tudi Motul,?e ti ni ?koda ???,?e ti ga preve? spije. Samo verjemi,da nebo neke velike razlike. 

Napisano

Meni ga tut kar pije, zaenkrat se nebom delal generalke..katero olje pa dolivate, jaz imam dexelio vendar razmisljam o kaki alternativi, kako je z menjavo oljnega filtra, je dovolj enkrat letno?

Si ti resen ?

 

Filter se menja VEDNO takrat kot olje v motorju !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si ti resen ?

 

Filter se menja VEDNO takrat kot olje v motorju !

Tudi ce med letom dolivam? Popije ga mi liter na 5k km in ga dolivam. Da vsakic hodim do serviserja zraven se filter menjat bom letno porabil 4 filtre in 2 kanti olja...pol se ze bolj nagibam k generalki oz. prodaji tega japonskega sranja

Napisano

Ko dolivas ne rabis menjat filtra. Filter menjaj ob menjavi olja. Torej enkrat na 15-20 tisoc.

Ali ce prej mine 1 leto, ga ze tedaj!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ali ce prej mine 1 leto, ga ze tedaj!

Vsaj 1x letno! Ne da ima potem 10let star avto samo 4x v svojem lajfu olje menjano, pa ?e to se je mogo?e kdaj pozabilo menjat...

Napisano

1xletno oz.na recimo 15t km sta kabinski in oljni filter.

 

Bencinski in zracni sta,po mojih izkusnjah nekje na 40t km do 60t km... oz.recimo na 2leti. Kar je prej.

Napisano

Nevem kva sploh komplicirate. Na 20k km ali eno leto ga lepo peljes k pelkotu pa ti zamenja use filtre in olje za cca. 100e pa je to to. Noben se ni bankrotiral zaradi teh 20e kolikor stane filtr.

Napisano

Nevem kva sploh komplicirate. Na 20k km ali eno leto ga lepo peljes k pelkotu pa ti zamenja use filtre in olje za cca. 100e pa je to to. Noben se ni bankrotiral zaradi teh 20e kolikor stane filtr.

Jaz se samo informiram:) sicer material prinesem kar sam in prisparam 20eur, ki pa je ze polovica 5l dexelie ki jo moram se za zejno mazdo cez leto kupit

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.