Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A ma kdo kak?no idejo, smerniki so nehal delat, pogledam varovalko in je Fu?. Zamenjam, probam in jo spet skuri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Verjetno ena od zarnic v stalnem ?lusu, odklapljaj eno pa po eno pa potem z varovalkami.

 

Na koncu ostane se rele (ce nima celo vse na BMC tako kot Mazda 1)

 

A se je to zgodilo med vleko prikolice?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri tej varovalki pi?e zraven BMC ja. Karkoli to pomeni.

Ne zadnji? je ?e bilo ok. Pa potem ?e 1 dan potem. Danes pa takole. A je mo?no da je stikalo za prtlja?nik odpret v stiku ker je guma po?ila in je pri?la voda notri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

A ma kdo kak?no idejo, smerniki so nehal delat, pogledam varovalko in je Fu?. Zamenjam, probam in jo spet skuri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

BMW znak si daj na haubo in se ne sekiraj.

 

 

Ps: sori za OFF, moral sem

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Pri tej varovalki pi?e zraven BMC ja. Karkoli to pomeni.

Ne zadnji? je ?e bilo ok. Pa potem ?e 1 dan potem. Danes pa takole. A je mo?no da je stikalo za prtlja?nik odpret v stiku ker je guma po?ila in je pri?la voda notri.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Hja BMC je modul ki krmili to vse.....in na moji prvi sestki ce se spomnis ga je skuril naslednji lastnik ko je eno staro prikolico vlekel.

 

Ampak ce ti samo zmigovci ne delajo preveri najprej zarnice, vseh 6 al kok ze, daj jih ven pa potem probaj z varovalko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo. Ugotovil sem, da je te?ava z desno stranjo smernikov. Ko sem vzel vse ?arnice ven in potem eno po eno nazaj, je stvar za?ela delat....

Napisano

Zanimivo. Ugotovil sem, da je te?ava z desno stranjo smernikov. Ko sem vzel vse ?arnice ven in potem eno po eno nazaj, je stvar za?ela delat....

sem ti rekel, ?e se ponovi ne dati vse ven ampak eno pa po eno, ena ?arnica ima ali stik na konektorjih ali pa sama....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mja, mal sem sumil vti?nico na kljuki, samo mi je fotr to lansk let dal novo, tko da tam je ?isto. Je pa zgleda nekje na enem izmed treh mest, kjer so ?arnice. Ta stranska je bila mal mokra, ne vem pa ali je to normalno da tja pride voda ali ne..Najbr? je.

Napisano

Mja, mal sem sumil vti?nico na kljuki, samo mi je fotr to lansk let dal novo, tko da tam je ?isto. Je pa zgleda nekje na enem izmed treh mest, kjer so ?arnice. Ta stranska je bila mal mokra, ne vem pa ali je to normalno da tja pride voda ali ne..Najbr? je.

vse je mo?no, de?, wap, avtopralnice, kondenz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgleda res.Sem mislil, da je kaj povezano. Zadnji? ko smo se vra?ali z morja, se mi je 2x zgodilo, da mi je pri vleki prikolice tempomat ven zagnalo. V klanc. Ne vem, a je kaka 'za??ita' kje ..Potem ko sem pohodil takoj zatem gas, je bilo vse b.p. Avto je normalno vlekel. Zgleda je kot da bi bilo za tempomat preve? :-) 

 

Pa sedaj se mi je prvi? zgodilo, da mi je na morju ko sem po 1 dnevu v?gal avto, ene 5 sekund res tresel, se mi zdi, da je po treh cilindrih tekel :) No ja, sej do marca je ?e garancija, ?e slu?ajno kaka ?oba odleti :)

Napisano

Zgleda res.Sem mislil, da je kaj povezano. Zadnji? ko smo se vra?ali z morja, se mi je 2x zgodilo, da mi je pri vleki prikolice tempomat ven zagnalo. V klanc. Ne vem, a je kaka 'za??ita' kje ..Potem ko sem pohodil takoj zatem gas, je bilo vse b.p. Avto je normalno vlekel. Zgleda je kot da bi bilo za tempomat preve? :-) 

 

Pa sedaj se mi je prvi? zgodilo, da mi je na morju ko sem po 1 dnevu v?gal avto, ene 5 sekund res tresel, se mi zdi, da je po treh cilindrih tekel :) No ja, sej do marca je ?e garancija, ?e slu?ajno kaka ?oba odleti :)

tempomat vr?e ven ?e motor ob tej prestavi ne zmore ve?....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mo?no, bil je tisti klanec tam pri diva?i v smeri proti Lj. 5 prestava, 90-100kmh. Ja, pri vleki se kar pozna, da je v?asih 130 konjev malo. Sploh dalj?i klanci. No, ?e vozi? 80 ni panike, vse kar je ve? se pa kar precej pozna. Ko smo ?li dol, sem imel PB izkljopljen in morm re?t, da je kar (vsaj v primeru vleke) kar konkretna razlika.

Napisano

Tisti klanec je precej strm tako, da je normalno, da ti tempomat ven verzije. Mislim, da je tako, da se izklopi v kolikor hitrost pade za 10km/h od nastavljene. Ostale mo?nosti samodejnega izklopa tempomata pa so pritisk na zavoro, sklopko ali da se vklopi TCS oziroma DSC.

33112_1.png

Napisano

Klinc, ho?em na Kolpo it zdele, smerniki hin. Nekje na napeljavi je nekaj. ?e dam vse ?arnice ven, se vseen skuri varovalka. Dela leva stran, desna pa ne. Damn

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

?e ima? kljuko, preveri ?e nima? slu?ajno vode v konektorju od prikolice. Mogo?e je tam tudi kak?en olupljem kabel okoli tega konektorja.

Napisano

Se?ko.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme.

 

Zanima me, ali je pri Mazdah normalno, da ko da? smernik, se n? ne ?uje karkol? Ali je morda kaka nastavitev, lol? :)

 

Ko samo na rahlo pritisnem gor al pa dol, ko menjujem pas na AC ali zapu??am kro?i??e, se mi dostkrat zdi, da se sploh ni pri?gal, ker sem navajen druga?e...

Napisano

Da ne odpiram nove teme.

Zanima me, ali je pri Mazdah normalno, da ko da? smernik, se n? ne ?uje karkol? Ali je morda kaka nastavitev, lol? :)

Ko samo na rahlo pritisnem gor al pa dol, ko menjujem pas na AC ali zapu??am kro?i??e, se mi dostkrat zdi, da se sploh ni pri?gal, ker sem navajen druga?e...

Glasnost radia ne sme biti na max ... pol se pa slisijo tudi smerniki :D:)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.