Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Ne more bit Lojzeva... tole so bli sami Gorenjci z izjemo tiste z Bovca.

 

Lojz bi itak reku, da ?e pije? cvi?ek se ti to ne more zgoditi in da so bli vsi teli ziher neprilagojeni cestni divjaki vklju?no z unim, k se je z bicikla zvrnu. :blush:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od moje bivse je mel uradno 200km/h

316i, 1900kubikov pa 105 konjev (E46)

o stevcu pa je dosegel 210km/h in je pol je udaril neko neumno blokado in ni hotu vec...

 

Sploh pa BMW mu?ka s temi oznakami. V?asi se je lepo vedelo, da je npr 316 = serija 3, 1,6 l motor. Danes je to lahko 2.0 dizel. Bedarija. Isto 525 d. V?asi je to bil 2,5 litrski dizel, danes je 3.0.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sploh pa BMW mu?ka s temi oznakami. V?asi se je lepo vedelo, da je npr 316 = serija 3, 1,6 l motor. Danes je to lahko 2.0 dizel. Bedarija. Isto 525 d. V?asi je to bil 2,5 litrski dizel, danes je 3.0.

 

pa isto 750i u bistvu je pa 4.4 motor :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaooo napi?ejo grozljiva sem mislil da mu je vsaj kako nogo ali roko utrgalo potem pa vidim da ga samo spodbije :(

Sva?ta

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaooo napi?ejo grozljiva sem mislil da mu je vsaj kako nogo ali roko utrgalo potem pa vidim da ga samo spodbije :(

Sva?ta

 

no vidi? in si pogledu in prebrov kompletno zadevo, pol si pa ?e kak?ne dude :bravo: pogledu, k si ?e biv tm... e tko se prodajajo novice in bu?e...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa model se je peljal 45 milj na uro, ko je po?l, to ni panike, za moje pojme(sicer ni malo, samo je relativno lep del ceste), ?koda ker ni posnetka kako se je ulegel in oddrsal s ceste, hvala bogu da ni kake ograje v bli?ini, to bi ga ziher pokopalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Sem bral zelo dober ?lanek na morju. In sicer kako je vinjeta drasti?no zmanj?ala pri smrtnih nesre?ah motoristov - ?e posebej letos.

 

A kje je bistvo, bistvo je, da so je ve?ina avtomobilistov predala na avtoceste, kjer spro??ajo svoje dirka?ke sposobnosti, medtem ko motoristi raje ostajajo na stranskih cestah. S tem imajo ve? prostora in obenem tudi drug drugega ne ogro?ajo - predvsem pri prehitevanjih - tako enih kot drugih, kjer je najpogosteje omenjeno zavijanje in prehitevanje brez smernikov, izsiljevanje avtomobilistov iz stranskih cest, ter seveda neprilagojena hitrost motoristov na nevarnih odsekih - ne ovinkih ampak pribli?evanju kri?i?? in vaseh.

 

Letos se mi zdi res ?rne kronike niso bile polne motoristov.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 povsem razli?na razreda, pa jo je ?koda odli?no odnesla

http://24ur.com/novice/crna-kronika/v-celn...e-poskodbe.html

 

vsi 3je lazje poskodbe

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 povsem razli?na razreda, pa jo je ?koda odli?no odnesla

http://24ur.com/novice/crna-kronika/v-celn...e-poskodbe.html

 

vsi 3je lazje poskodbe

 

ja sam zgleda da je pri skodi voznika vn vrglo ker nima sofersajbe gor pa nevem kok kj ves o kineticni energiji in zmeckljivih conah pri novejsih avtih. ker ponavadi je tako da bolj ko je razbit avti manj je poskodb za voznika in ostale.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam zgleda da je pri skodi voznika vn vrglo ker nima sofersajbe gor pa nevem kok kj ves o kineticni energiji in zmeckljivih conah pri novejsih avtih. ker ponavadi je tako da bolj ko je razbit avti manj je poskodb za voznika in ostale.

 

O vem vem, ravno o tem govorim - temu se re?e 'sprejemanje' energije z zme?kanjem plo?evine, ja brez pasu si v takih primerih itak pred avtom....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

O mrtvih vse dobro ampak me prav zanima koliko je tale ata peljal, da ga je tovornjak toliko stla?il. Nih?e mi ne bo rekel, da je ?el tovornjak ve? kot 100, taki dedki pa imajo res navado voziti ?e manj po AC. :vskalo:

 

sam od zadnjega dela avta ni nc ostalo mirne duse lahko kdo trdi da je to dvosed ala smart. iz zadnjega dela je ratalo toast. ni zadnjih vrat nc ni.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je moral stat oz. zelo po?asi voziti, kamion pa brez bremz direktno v njega. Pred leti ko se je v zadnji del avta meni tist pijanc zaletel, je peljal okoli 80 kmh, jest sem peljal ?e cca. 10-15 km/h in mi je avto zme?kalo do zadnje klopi, res pa da sta v mojem primeru oba avta absorbirala energijo, tukaj pa kot ka?e bolj avto kot kamion.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je moral stat oz. zelo po?asi voziti, kamion pa brez bremz direktno v njega. Pred leti ko se je v zadnji del avta meni tist pijanc zaletel, je peljal okoli 80 kmh, jest sem peljal ?e cca. 10-15 km/h in mi je avto zme?kalo do zadnje klopi, res pa da sta v mojem primeru oba avta absorbirala energijo, tukaj pa kot ka?e bolj avto kot kamion.

 

Ravno v tazadnji motoreviji je nazorno prikazano,kaj se zgodi z avtom,?e te zadaj nasadi kamion,ti pa kulturno stoji? za drugim kamionom.Uni zadaj gre 80/uro.Od avta ne ostane prakti?no ni?. :(

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.