Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma? prav - 28% je in ne 39%, ker je res bumbar procente ra?unal od ?tevila slovenskih "divjakov" in ne od skupnega ?tevila. Ampak vseeno je procent grozljivo visok saj se tujci ve? ali manj samo peljejo skozi in ve?ino po AC-jih. Zajete so pa vse kr?itve in radarske kontrole se v glavnem izvajajo zunaj AC-jev v mestih in na delih stro?jih hitrostnih omejitev.

 

Se bo pa ta procent do konca leta zmanj?eval, ker je konec turisti?ne sezone in temu primerno manj tujih voznikov. Bi bilo pa zanimivo, da bi preverili le kr?itve v poletnih turisti?nih mesecih (junij, julij, avgust) tekom sezone in si upam trditi, da bi bil v tem primeru procent kr?itev tujcev sigurno vi?ji od na?ih.

33112_1.png

Napisano

Ne more? verjeti, kon?no eno 'poro?ilo' iz katerega ve? da je bil motorist kriv, oz predolg v izhodu ovinka.

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/umrl-53-letni-ceh-ki-je-vozil-v-koloni-motoristov.html

 

Da bi napisali neprilagojena hitrost, ne bi verjel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Neprilagojeno hitrost so tudi mojemu fotru napisali, ko se je po naselju peljal 50km/h, nakar mu je voznica vzela prednost in je med izogibanjem padel. Pa ?e kazen za neobvladovanje vozila je dobil :) Do sre?e med avtom in njim sicer ni pri?lo, tako da je bil "vzrok" za nesre?o pa? postranskega pomena. Skratka, vsak si lahko take zadeve tolma?i po svoje. No, potem je ?el v to?bo z zavarovalnico in to?bo dobil. Namesto 900.000sit za ?kodo, mu je potem morala zavarovalnica izpla?at 3x te vsote z zamudnimi obrestmi. Tak da izpla?alo se je :)

 

Kar se pa te grozne grozne hitrosti na na?ih avtocestah ti?e, pa je spet vse stvar osebne interpretacije. ?e bi hitrost iz leta 80 implementiral v dana?nji ?as, bi verjetno omejitev bila okoli 200km/h. Vsaj v Yugu je bil takrat pri 130km/h verjetno podoben ob?utek (ali huj?i). Zakaj nemci ponekod dovoljujejo hitrosti brez omejitev, medtem ko imajo angle?i celo 110km/h, je spet stvar interpretacije. Po raziskavah sode?, so po?asnej?i vozniki manj zbrani za vo?njo, zato so v nekaterih ameri?kih dr?avah omejitve dvignili in ugotovili manj nesre?. Hm :) Tudi pri nas se najve? nesre? zgodi med 130-150km/h. Naj me policijska statistika popravi, ?e ni res. Ali Lojz ;)

 

Torej, ?e bi vsi upo?tevali razmere in se znali njim prilagoditi, bi bilo nesre? nedvomno manj. Pri tem mislim, da bi ga lahko na prazni cesti z Galardom stisnil tudi 300, v jutranjih konicah pa bi po obvoznici upo?teval premikanje kolone (in ne bi zadaj blendal kot bedak, prehiteval v ?karje itd.). ?e ve?ji vzrok za nastanek nesre? je pa "podeljevanje" vozni?kih. Glede na to, da vo?nja velja za eno bolj zahtevnih opravil, medtem ko se kandidat nau?i nekaj prometnih znakov, kje ima pedala in ?althebl, je to vsekakor premalo, da se mu zaupa "oro?je". 

Napisano

Kar se hitrosti ti?e je res, sploh na obvoznici in avtocesti, je pa problem ne samo v hitrosti ampak predvsem v voznikih, sicer je res da si recimo nekomu ki je nepozoren prej v riti ?e vozi? 160 kot 130, ?e se on pa? odlo?i da bo brez ?esarkoli zavil na prehitevalni pas s hitrostjo 101, ker je pa? s tem hitrej?i od tistega pred njih z 98, to sem sam ?e najve?krat opazil kot problem, ker eni pa? zavijejo brez da bi pogledali, brez smernika, ker tisto ro?ko, ki meni za njim pove bremzaj na tvoj pas gre, je tako te?ko pritisnit, da vrjamem zakaj se je ne uporablja...

V mestu je seveda zgodba druga?na in tam razen cone 30 so po mojem hitrosti kar ok, razen nekaterih izjem.

  • 5 tednov kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pa gremo novi krog zavajanja in BS-ja. O?itno so bili stari "izra?uni" prenizki in jih je bilo potrebno zvi?at, da se lahko na osnovi teh podatkov posku?a dose?t "vi?je" cilje. Bomo videli kak?ne.

 

http://www.zurnal24.si/prometna-nesreca-stroski-ocena-vrednost-zivljenje-studija-analiza-drsc-varnost-slovenija-bdp-clanek-260455

 

Me res zanima od kje so navlekli celotni stro?ek in kak?ne akrobacije so izvajal, da so pri?li do teh cifer. ?ivljenje je neprecenljivo ampak vseeno od kod jim 1,6m??

33112_1.png

Napisano

Hmmm... policaj je potolkel vse ?ivo, ki se mu ni moglo umaknit - kaj bi ?ele bilo, ?e ne bi stavkali, pol bi vozil ?e enkrat hitreje saj so izjavili, da delajo samo s polovi?no zmogljivostjo zaradi stavke. :ne vem:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-ljubljanski-severni-obvoznici-trcilo-6-vozil-nastaja-zastoj.html

 

Sem posledice videl v ?ivo je bilo pa zanimivo, da je na kraju nesre?e bilo kar ?est policijskih vozil, trije re?ilci in 2 avtovleki - lu?ke so tolk mi?ikale vsepovsod, da je res izgledalo kot veseli december.

33112_1.png

Napisano

Kak bullshit! Sel mimo na poti domov in policaj z novim golfom je bil z bokom zarit v kamion! Vsi ostali udelezenci so bili pa pred kamionom na odstavnem...

 

Pa se neki kaka je prilagojena hitrost za nujno voznjo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Najbr? velja isto kot za re?evalna vozila: tolik?na, da ima voznik vozilo ves ?as pod kontrolo.

 

Nujna vo?nja ga sicer ne obvezuje predpisom in lahko pelje skozi rde?o na semaforju in prehiteva ?ez polno ?rto in podobno, zato ga pri tovrstnih kr?itvah policija ne obravnava. Vseeno pa mora imeti vozilo pod nadzorom. ?e pride do nesre?e, je ravno tako kriv za izsiljevanje ali neprilagojeno hitrost. 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

To?no tako kot Slivka pravi - lahko dela prekr?ke samo pri tem ne sme narediti nesre?e, ker je kriv. Se pravi, ?e gre ?ez rde?o mora it s tako hitrostjo, da ga ostali udele?enci alhko opazijo in ustavijo. ?e pa se za?ene ?ez kot teli?ek in naredi bum je pa kriv.

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

33112_1.png

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

sej pa kolker sm prebral je bil ?e prej udele?en v nesre?ah...

Napisano

Tipi?en primer debila, ki sodi v ustrezno ustanovo, nikakor pa ne na cesto.

3x ?e povzro?il hudo nesre?o......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No tole pa je nesre?a v pravem pomenu besede:
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/na-primorki-verizno-trcilo-40-vozil-dve-osebi-sta-mrtvi/384666

 

Ravno na tako meglo sem naletel enkrat na istem odseku, od primorske proti Nanosu dol tako, da razumem te nesre?ne?e, da niso mogli storiti ni?. Peljal sem se nekje 110-120, kar naenkrat pride? v zid megle, ne vidi? niti 10 metrov naprej in moli?, da spredaj ni nih?e pani?no zaviral ker sam tudi ne upa? saj te bo kdo nabasal od zadaj. Ne znam povedati kaka jeba je to, dobesedno nemo?en si, karkoli naredi? si ga najebal.

Napisano

Tale del avtoceste (od morja proti Postojni) je ve?krat problemati?en, pa naj bo megla, sne?ni vihar ali kaj drugega,

pa DARS tudi ni toliko, da bi postavil radarski sistem s semaforji, ki bi promet ?e pravo?asno ustavili.

 

...najbr? je bolj pomembno denar od cestnin basat v lastne ?epe....

Napisano

Upam da nobeden od na?ih ?lanov ni po?kodovan v tej hudoj nesre?i. :(

bognedaj ?lanic......

Napisano

Pisuka kako ob enem kamionu zmanjka vsega prostora. Nujno rabimo tripasovnice ob takem pretoku prometa.

.

.

.

.

aja neprilagojena hitrost je bla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, in zdaj bo kriv DARS. Pa poplave v Banglade?u in vihar na Marsu...

 

Bemti?, ?e pa pred seboj ne vidijo, da se bli?ajo megli, potem pa? niso za na cesto. In ?e se bli?ajo megli, lahko priklopijo tisto rde?o lu?, ki mi vedno ?ajna iz pred menoj voze?ega avta ?e ob rahlem de?ju. Sem prepri?an, da ne bi bilo 70 avtomobilov na kupu, ?e bi VSI pri?gali zadnjo meglenko. In sem prepri?an, da ?isto vseh 70 niti pozicijskih lu?i ni imelo, ker imajo spredaj LED lu?i, zadaj pa tema - var?ujejo ne glede na to, koliko ko?ta... 

 

Saj ne re?em, da so na?e avtoceste izvrstne, nikakor ne. Tako avtoceste kot infrastruktura niso vredni, da jih pes o??ije. Oziroma so vredni, da jih pes o??ije... Ampak za ?love?ko neumnost pa DARS vseeno ne more biti kriv. Pelje? proti megli in ne pri?ge? meglenke in ne za?ne? po?asi zmanj?evati hitrosti, ko pa je vidljivost nekaj deset metrov, te je pa presenetilo in pri 140 pribije? v tistega pred seboj. In nato je plo?evina razmetana po celi avtocesti, ?e na nasprotnem voznem pasu.

 

Ma, dajte no! Sem prevozil Evropo po dolgem in po?ez. Do milijona prevo?enih kilometrov sem ?e ?tel, potem nisem ve? niti se?teval, koliko kilometrov sem ?e prevozil. Se pravi, nisem ravno sve?e pe?eni voznik za?etnik. In megla se je pojavljala na tej na?i zemlji ?e vsaj zadnjih 35 let - vem, ker sem videl na lastne o?i. Pa so v?asih vozili s fi?oti in spa?ki in trabanti, pa so imeli dovolj sposobne zavore, da so zmanj?ali hitrost ?e PREDEN so zapeljali v gosto meglo. Ja, je pa res, da niso imeli tempomatov...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Vprasaj pilote sportnih avionov zakaj se ne upajo iti v oblak. Ker ne vedo vec ali letijo ravno ali pa navzdol....gre za totalno izgubo okolice in orientacije

 

To ni sala, zato je tudi avstrijec v sloveniji diol padel, mislil je da leti ravno pa je pikiral dol da so se krila polomila.

 

Pas nenadne megle je kot stena.....dalec od tega da samo bremzas, kaj ti tista lucka pomaga ce ne ves vec na katerem pasu si, ne vidis bande, ne vidis nic.

 

Ja ti lahko prizges luc pa upocasnis, pa si preprican da so VSI upocasnili na isti tempo, da so vsi se na svojem voznem pasu.....itd

 

Tle nima dars nic, so le izredne razmere, in jaz apeliram da k vsem temu ni niti prostora za kakrsenkoli manever, ker so nase ceste prenatrpane

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.