Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Fantje hvala za odgovor! DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe. Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)? Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača. Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.
-
ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal
-
Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
-
Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji. Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra. "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.