Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

sam a ni zanimiv pa nobene smrtne ?rtve .. pri nas se jih pa "par" zaleti in jih od tega polivico umre :o

 

no no 30 ni par, in 3je ni polovica...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej splet naklu?ij. S tem, da kolikor sem seznanjen sta una dva, ki sta umrla takoj umrla ker sta ?la iz avta ne zato ker bi imela varen avto. Kar je po svoje ironi?no, ve?ina bi pustila avto in zaradi mo?nosti naleta sko?ila ?ez ograjo (?e nisi ravno na viaduktu - tudi to se je ?e dogajalo!).

Uni s te?jimi po?kodbami so pa verjetno v avtu tipa Clio prve generacije (un zmali?en in razrezan rde? avto na sliki).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in navsezadnje 2-3 pasovnica.....

 

JA tista v pred tunelom Grosuplje je bil pa huda, o?e je v smeri Grosuplja parkiral na odstavnem, da bi pomagal h?eri na drugi strani proti LJ, sko?i v naglici ?ez ograjo in pade 100m globoko....na viaduktu sta bila

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in navsezadnje 2-3 pasovnica.....

 

JA tista v pred tunelom Grosuplje je bil pa huda, o?e je v smeri Grosuplja parkiral na odstavnem, da bi pomagal h?eri na drugi strani proti LJ, sko?i v naglici ?ez ograjo in pade 100m globoko....na viaduktu sta bila

 

A ni blo glih obratno, da je h?i padla :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

druga?e sem se jst pa moja punca pelala ravno takrat ko naj bi bila nesre?a v drugo smer, se pravi ljubljana-tebnje in moram re?t da kj tazga ?e nisem do?ivel. nekaj ?asa megla kot megla potem ?ista jasnina nakar sva padla v zid goste megle, da nisem videl niti 10 metrov pred seboj in se sam pri sebi spra?eval kaj naj bi naredil, ?e bi videl stoje? avto pred seboj....

nakar se pripeljeva do doma in v poro?ilih vidiva tole tragedijo.... :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

druga?e sem se jst pa moja punca pelala ravno takrat ko naj bi bila nesre?a v drugo smer, se pravi ljubljana-tebnje in moram re?t da kj tazga ?e nisem do?ivel. nekaj ?asa megla kot megla potem ?ista jasnina nakar sva padla v zid goste megle, da nisem videl niti 10 metrov pred seboj in se sam pri sebi spra?eval kaj naj bi naredil, ?e bi videl stoje? avto pred seboj....

nakar se pripeljeva do doma in v poro?ilih vidiva tole tragedijo.... :unsure:

 

To so izjemne vremenske razmere, ki se ob?asno dogajajo in ne bi bilo narobe, ?e bi malo razmislili, kaj ob taki situaciji narediti. Megla v pasovih ni tako redek pojav, le, da se v?asih lahko vidljivost nekoliko manj zmanj?ana pa na to nismo pozorni. Tisti, ki ?ivimo v "meglenih" krajih, jo sre?ujemo pogosteje in smo mogo?e nekoliko bolj navajeni na njo.

Kaj narediti. Kot vedno v vsaki nevarni situaciji:

-poskusiti ohraniti mirno kri in se izogniti pani?nim reakcijam

-zmanj?ati hitrost, vklopiti utripajo?e smerokaze in zadnje meglenke (pri zaviranju pazimo na voznike za sabo)

-ko smo dosegli varno hitrost izklju?imo utripajo?e smerokaze ( meglenke zadostujejo )

-pozorno spremljamo promet pred sabo in za sabo

- ?e so oznake na cesti za prilagoditev hitrosti v megli, jih spo?tujemo ( v Avstriji so precej raz?irjene)

 

Vsekakor pa, v kolikor je nekdo vozi za nami, ?eprav na varni razdalji, ni nobene potrebe za pani?nim zaviranjem, ker prav lahko se najdemo v sredi??u zveri?ene plo?evine z zelo nepredvidljivimi posledicami.

Torej, ?e je vidljivost 50 m je zgornja meja ?e varne hitrosti 70km/h.

Kake druge sugestije so dobrodo?le.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?ne situacije so v sosednji Italiji kar pogoste.Zato pa imajo pri njih pri strani ceste ?rtice in po njih se orientira?,koliko hitro lahko sploh vozi?.Pa tudi svetle?e table takoj opozarjajo,?e je kak?en karambol na cesti in kje.

Izgleda,da so se v teh letih nekaj nau?ili,?eprav pridejo tam take masovne nesre?e kar pogoste. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo Alex to?no to sm se jaz madonal na FB .. k sm zajamnral "jebe? pa tako dr?avo" in sm dobil vpra?anje "ali je dr?ava kriva za meglo" ... in sm lepo reku da ni krivaz dr?ava za ta naravni pojava .. ampak ma dr?ava vse in?trumente v rokah in orodja da lahko prepre?i take ali pa vsaj omili tragedije ki se dogajajo na slovenskih cestah .. in pol dobim na to odgovor "ja sej so dvign'l cene kazni" ... mislm groza res

 

in kot da jim je te?ko poskrbet z take stvari vsaj svetlobna opozorila itd scene ... grozno

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas je itak znano, da dokler niso 3 mrtvi pa 100.000? ?kode, se nobeden ne premakne.

 

Tako pa? je v na?i de?eli.

 

?alostno ampak res.....

 

Tko je vsepovsod, noben ne da radevolje denar od sebe. ?e ga pa ?e da se pa spet najde miljon du?ebri?nikov, ki pravijo kaj pa to rabimo, dajte raje denar revnim pa upokojencem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet pluvanje ?ez vse Slovence pa sploh ne ve? zakaj se je tako mno?i?na nesre?a zgodila. ?lo je za pas izredno goste megle, ki so jo nekateri o?ividci opisali kot da bi prileteli nenadoma v bel zid. Pred leti sem tudi sam do?ivel tak pas goste megle na AC in lahko si ?e tako dober in predvidljiv voznik, verjemi, da bi se tako ti kot jaz ali pa kdorkoli na tem forumu zaletel v stoje?e avtomobile.

 

To s kulturo in varnostno razdaljo nima ?ist ampak ?ist nobene veze. Take nesre?e ali pa ?e huj?e se dogajajo v Nem?iji, Franciji, Veliki Britaniji, ZDA in vsepovsod, kjer misli?, da je kultura bistveno vi?ja. Mno?i?ni naleti v megli v pasovih se dogajajo pobsod in to je poleg nenadbe poledice najbolj nevaren vremenski dogodek.

 

V Slo smo lahko zelo sre?ni, da taka vremenska situacija ni glih pogost pojav in da se taki mno?i?ni naleti resni?no redki - mogo?e na 10 let eden.

 

Vse zgoraj napisano ne demantira mojih navedb o tem, da na?a kultura vo?nje pomeni 2 m za prednjim pri 150 km/h da se slu?ajno ne bi kdo vmes vrinil. Seveda se strinjam z belim zidom in vsem kar is napisal, a ?al sem preve? na cesti, da bi lahko rekel, da jaz nimam prav. Morda res ne gre vle?i vzporednic s primerom z meglo, a dejstvo ostaja. ?Al se je nekdo postavil na nos, drugi zadaj pa ne in je pri?elo pokat. Na AC ne znamo vozit in pika. Levi pas je zakupljen, desni prazen, varnostna razdalja pa je prakti?no ni?na. Vse to bi ?e razumel na suhi cesti. Ampak ?al se dogaja tudi v de?ju, snegu.. o?itno megli...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse zgoraj napisano ne demantira mojih navedb o tem, da na?a kultura vo?nje pomeni 2 m za prednjim pri 150 km/h da se slu?ajno ne bi kdo vmes vrinil. Seveda se strinjam z belim zidom in vsem kar is napisal, a ?al sem preve? na cesti, da bi lahko rekel, da jaz nimam prav. Morda res ne gre vle?i vzporednic s primerom z meglo, a dejstvo ostaja. ?Al se je nekdo postavil na nos, drugi zadaj pa ne in je pri?elo pokat. Na AC ne znamo vozit in pika. Levi pas je zakupljen, desni prazen, varnostna razdalja pa je prakti?no ni?na. Vse to bi ?e razumel na suhi cesti. Ampak ?al se dogaja tudi v de?ju, snegu.. o?itno megli...

 

Glede na to da si skos na cesti ti nekatere stvari niso ?isto jasne in nima? prav, ker je to ?isto specifi?na situacija, ki jo spozna? ?ele, ko jo enkrat na lastni ko?i do?ivi? (pa ne nesre?o ampak nenadno tako gosto meglo). O?ividci govorijo o nekaj metrih vidljivosti, pa recimo, da malo pretiravajo in je vidljivost 10m. ?e bi nekdo res tailgejtal na parih metrih bi spredaj voze?ega lahko imel ves ?as na o?eh, tudi ?e bi zavrl na polno (kar je skrajno neumno dejanje ne glede na okoli??ine), bi bil trk verjetno manj silovit.

 

Problem je pri tistih, ki niso vozili tik za ritjo ampak z veliko varnostno razdaljo 100-200 ali ve? metrov. Zakaj? Zato, ker nekdo spredaj v megli se je ustra?il zavrl na 30km/h, za njim je pripeljal nekdo s 80km/h in ?e je bila vidljivost 10m je tega spredaj zagledal ni? prej kot na 10m. Reakcijski ?as ene sekunde pomeni, da bi ga nabasal brez zaviranja.

 

Ko so naslednji naletavali na kup tudi ne more? ve? govorit o varnostni razdalji ampak samo ?e poka, ker pri vidljivosti 10m, se lahko pelje? 36km/h pa se bo? zaletel predno bo? sploh stopil na bremzo.

 

In kle se resno postavlja vpra?anje - kaj je najbolje naredit. Ali samo spustit gas vklopit vse ?migovce, meglenko in po?asi zmanj?evat, kot to zavira sam motor in upat, da pred tabo nekdo ?e ne stoji ali pa pelje ?isto po?asi ali pa zelo upo?asnit in reskirat nalet od zadaj. ?e mene vpra?ate nimam pojma kaj bi naredil in tudi se sploh ne spomnim kaj sem takrat naredil, ko sem to do?ivel. Sam takrat je bilo res prazno in se je iz?lo, ?e pa bi bil karambol pred mano bi pa ziher tudi sam naletel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss: :notworth: Priznam tudi sam nisem pomislil na to ampak ima? prav. ?e se nekomu pelje? za ritjo in on pritisne bremzo ga bo? butnil ampak ne silovito ker njegov avto ?e ni toliko zmanj?al hitrost.

 

 

Samo ?e pa sprednji naleti na stoje?o oviro, ga bo? pa kar konkretno stisnil!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Italija ma dobro po?timano glede megle, ker tam okoli Venezie je zeeelooooo pogost pojav, seveda so ob ?rti ki meji na odstavni pas tudi tisti polkrogi in to je zaradi megle (tudi na hrva?kem sem jih videl in to tam kjer se je To?e Proeski ponesre?il...oz. na tistem odseku), v Italiji ti ?e 10-20km prej ?miga po tablah (mislim da) Nebbia, in opozarjajo na zmanj?anje hitrosti (nazadnje je bilo na 80 km/h, pa ni bila tako slaba vidljivost), je pa grozno ko se kar vozi? in vozi? pa je kar megla, potem ti rata malo "grozno" in utrujajo?e. Tole v pasovih je pa res presene?enje, sem bral v ?asopisu komentar od udele?enca da nekaj minut po nesre?i se je tako najboljgosta megla razkadila, ?eprav je bilo ?e vedno megleno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js bi dal vse 4, vse lu?i kar jih premorem (?e bremzo bi mel rahlo pritisnjeno) pa na odstavni pas. da bi me pol policaj v rit hje...

 

Kar brez problema na odstavni pas, intervencijska vozila morajo voziti po sredini med voznima pasovoma. Po odstavnem se ne sme vozit, zato je pa potrebno ob koloni se pravilno razvrstiti, da ostane na sredini prostor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na O3 ze tretje opozorilo za gajsterfarerje na avtocestah (kontra smer), in to je pri njih skoraj dnevno....a glej nikoli se ni? ne zgodi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.