Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Joj kok ma ta 323c grde felgne ... jst bi take ljudi k dajo na mazdo trikrake felgne na grmadi za?gal ... :closedeyes:

 

ma trikrake felge so men grde na ?ist vsakem avtu

Napisano

Men je pa mal sme?n, da je v tej klasi (6ka), za Mazdo 170 KM ?e konkretna konju?nica (?e se ne motm drug nejmo?nej?i benz), medtem ko npr. pri Bemveju je to "skoraj" vstopna konjenica v razredu trojke! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.

 

?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.

33112_1.png

Napisano

Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.

 

?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.

 

Tu kaj bi korist imel jaz, jebesh servise.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov)

 

pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov)

 

pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan :)

 

Pozabu si povedat da je BENCINAR. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder)

 

Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ti si mel Galanta?

 

Sam sem imel sicer Lancerja, kolega pa je imel en model starej?ega Galanta kot je oglasu, in ?e 4x4, ter tista zadeva da so se tudi zadnje gume obra?ale, avto je bil pa letnik 90 ?e se nisem zmotil. Se pravi kar ima Reno sedaj je imel japonc ?e 20 let nazaj, in zgleda da so z razlogom nehali to tehnologijo v naslednje modele vgrajevati.

 

 

Pri novi ?estki bencinarju 2.5 mi je lih to v?e?, ker pade lih malo pod 130 kw, tako da sem v istem razredu kot sedaj, z mo?nej?im in ve?jim avtomobilom. :) ...to so res dobro nara?unali, pri dizlih pa je malo druga?e, mislim da je eden 103kw, drugi pa 136kw (ta nova motorja), se prav lih za lih ?ez mejo.

Napisano

Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. :D

 

Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.

 

Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. :P

 

In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.

 

:jezicek: tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.

 

:hudicek::hudicek:

Napisano

Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.

 

Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. :P

 

In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.

 

:jezicek: tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj :jezicek:

 

ampak dubu te pa je na sarkazem :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.

 

:hudicek::hudicek:

 

passat 2.0 TDI 170 konjev

passat 2.0 TSI 200konjev

 

prvi ma manj konjev vec navora (350:280 Nm) je pa cenejsi kot drugi (razlika dobrih 2000 eur)

 

aja razlika v porabi je dobrih 2l/100km v prid TDI-ju

 

sam tehnicne podatke navajam in nc druzga :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ampak dubu te pa je na sarkazem :hohoho:

 

sarkazen je bil predzadnji post, zadnji je bil pa kr neki :harhar: Kot bi primerjal Audi R10 TDi proti Audi R8 :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Na kako cifro mislte da bi blo temule treba zbit prodajno ceno, da bi se shodlo u?timat in kej profitirat?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3728178&show=1

 

A ?e nisi dojel, da je to un tip, ki je hotel za stotalkanega Astona ne vem koliko ke?a? Tole skup sestaviti pa tudi ni pametno in upam, da nih?e ne bo. Ko zme?kljive cone enkrat opravijo svoje delo niso nikoli ve? iste.
Napisano

ufff moja je bila ene tolk udarjena ampak samo spredi pa smo nara?unali z novim deli in delom cca 7k?. Tale je pobutana vsepovsod samo na levi strani ne in je vredna glih toliko kolikor so vredni rabljeni deli, ki so ?e celi. Definitivno pa nikoli toliko kot ta ho?e zanjo.

 

da tole popravi? in po?triha? po moje rabi? z veliko izbnajdljivosti ene 4-5k? tko, da moj nasvet je "roke stran"

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.