Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ena redkih Celic, ki ?e nekam gre ?eprav ne vem zakaj potem nima tako legendarnega statusa kot kak Civic. Najbr? slab?a lega? ;) Tale motor bi mogli dati serijsko v MR-S. Kdor pozna oddajo Best Motoring, notri so imeli zadnjo MR-S s tem motorjem, to pa res gre in se dobro dr?i. :jupiii:

Napisano

1.8 pa 191hp.. brez turbine. kaj za vraga so poceli s tem motorjem. :)

 

ceprav.. za tak denar ze Supro skines iz germanije. ki pa dejansko je pravi avto. :)

Napisano

ceprav.. za tak denar ze Supro skines iz germanije. ki pa dejansko je pravi avto. :)

 

?al je realnost res taka, da za tak denar dobi? ?e bolj zanimive avte zaradi ?esar se tale Toyota ni prodajala v tak?nih ?tevilkah kot konkurenca...
Napisano

:blush:

sorry! :D

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4027033&show=1

opa, malo redkej?a pri nas.. ta "?e??a" s 192 konji?ki

 

 

Mi je pa smeh, kako je dodatno slikan tistle START knof, o?itno je bla to takrat za Japonce te?ka pridobitev in silni dose?ek, medtem ko imajo to ?e nekateri EU skreti, ?e kar okroglo desetletje! :harhar: Aja firme ne bom izdal! :blush::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mi je pa smeh, kako je dodatno slikan tistle START knof, o?itno je bla to takrat za Japonce te?ka pridobitev in silni dose?ek, medtem ko imajo to ?e nekateri EU skreti, ?e kar okroglo desetletje! :harhar: Aja firme ne bom izdal! :blush::D

 

 

a ta knof je renoju skoz crkaval?ups sem firmo izdal.. :harhar:

www.trziskisladoled.si

Napisano

se en del "opreme" ki je cist mim in nepotreben....kot da je tezko zaverglat s kljuci

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

a ta knof je renoju skoz crkaval?ups sem firmo izdal.. :harhar:

 

Ne vem ?e so mel kej te?av s tem knofom, prej bi reku s karticam, odnosno s ?italci kartic! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

se en del "opreme" ki je cist mim in nepotreben....kot da je tezko zaverglat s kljuci

 

+1

 

te novi sistemi za ?tartat avto so mi res brezvezni... pa 100 in en je, kartice ki jih ne mor? dat nikamor, volvo ma debelo "kartico" oz cel tist zlo?ljiv klju? not potisne?, saab ma tak plasti?en velik klju? same bedarije ki ?akajo da crknejo....

itak smo pa vsi navajeni dat klju? not pa za?tartat

brezveze

Napisano
Napisano

nvem, upra? lastnika :P

 

roza tla, skoraj roza avto, tamago?i pes, to je lastnica......ali pa topel lastnik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

zakaj pa tale lepoti?ka negre v promet? jo ?e ncajta gledam pa je ?e kr gor na netu...

 

?e bo kdaj 1,5k? jo prec odpelem... ?e se ne motim je bila za?etna cena 2,5k?

panoramska.jpg
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.