Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To je po novem namesto dveh dvojnih auspuhov :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ali je to kak?na nova oblikovalska smer - Gorenjski styling npr.? :P

 

 

 

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

33112_1.png

Napisano

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

 

?e pa je gratis pa ?e tolko bolje! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

Napisano

Symon, ful ima "integrast" zvok, kar je z mojga vidika mega! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

 

love the sound :bravo:

Napisano

V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev. :hudicek:

Napisano

Simon, ?e k sm ene 6 let nazaj tega belga fural, mislm da z orig. - 143KM, je ?lo k marijamadona!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Symon, tole generacijo je imel kolega, sicer izvedbo 318Is, ?e ta je ?el ko svinja, no ?rl pa je k zmaj! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

jaz sem pa vozil neki priblizno kot to - 320is :harhar:

vseen mi je E36 boljsi m3, ker ima tud ta pravi zvok, ne pa zvok konzerve (torej 4 cilindri) :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

res je in to ne kerkol a1 ampak super duper tdi, ki ima se cup holder in sprednji pogon...tako kot mora bit

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

Napisano

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

 

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

Napisano

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

 

verjetno misli? serijsko :P

Napisano

Simon, mislim da si se zaljubu in to v tipa iz Nem?ije, se pravi si gej. Ampak ti je delno opro??eno, ker ?e ob samem zvoku te zverine se mi za?ne me?at, ko se mimo pelje! :danzoman::bravo::jupiii:

 

Tole mu je pa verjetno eden od konkurentov (tanovemu M3 seveda).

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5382939&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lih zaljubu ne ampak ja, so kar stroji to je dejstvo. Fajn je, ?e je ?lovek ?imbolj razgledan ?e ?e govori o avtomobilih. In fajn je, da jih ?imve? proba? ker potem vidi?, da ni vse v zna?kah in stereotipih (ćifurski avti itd... :D ).

 

IS-F je konkurent ve? ali manj naravnost, ?ez ovinke so pa ?e Japonci (Best Motoring) priznali, da je M3 prava stvar v tem razredu. In to je tisto kar me navdu?uje. Zvok pa tudi ni slab.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • danes so se oglasili mojstri in zadeve uredili, pri čemer je bila zabasana "banjica", sam nisem prišel do nje, niti nimam orodja, ki so ga uporabili (industrijski sesalec, kompresor, "čistilna krtačka na žici"), tako da so to uredili, sem pa zdaj po 10ih letih gledal načrte strojnih inštalacij in smo videli, da imam pri vsaki enoti montiran tudi podometni sifon -> točno model  (HL138), ki pa so ga mojstri ob postavljanju bajte/knaufa zaprli s knaufom in dejansko ni dostopen, tako da ni mogoče preveriti stanja (je mojster rekel, da če še vedno ne bo dobro, bo pač treba odpreti knauf in preveriti še ta dva sifona, ki se ponavadi montirata do 0,5m od priklopa klime in bi se lahko tudi delno zapacala....). Razlog je pa točno to kar si rekel, na zgornjem delu banjice, kjer je odtok je nameščena še "mini rešetka", ki očitno preprečuje, da bi šla v odtok/sifon večja nesnaga in se je tam zabilo potem ko sem po 14.dneh spet prižgal klimo (t.i. prah/sluz). Bomo videli sedaj kako bo, je pa potem ko je spucal zlil 3l vode na rebra in je normalno takoj odtekla, tako da toliko kondenza se pa tudi ne more nabrati v tako kratekm času, kot se je zlilo vodo (manj kot min)......nauk zgodbe -> ko so delali bajto bi očitno moral biti vsak dan na lokaciji in nadzirati vsakega za vse :), ampak to je zdaj 10.let prepozno :)..... Just a moment... E-STACUNA.SI  
    • Ej ..Bini dober OPIS obeh cx30 😉😁👍zdaj pa naj si svak  razlaga  po svoje zoom zoom 😉😁😁
    • Kaj pa drugače špilate od iger?
    • @Jest lahko prosim tole zgoraj prestaviš pod  temo CX-30.... 🤗😉
    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.