Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

haha, se prav je nalepka najve? za kar bi ?e dali denar :hudicek:

 

?e pa je gratis pa ?e tolko bolje! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi kdo rad zelo hitrega Nissan (na novo ?trihanega belega) Sunnya GTi (oziroma ve za koga) prijatelj prodaja tole. Skupaj s (pre?trihano) ?koljko od Sunnya GTi, ki jo je potrebno sestaviti (most in podobne stvari ker so bile speskane), se sestavi, vr?e notri tale motor in ima 190hp/1100kg (garant pod 7s-100km/h). Vse to za dobrega jurja in pol skupne cene s ?koljko vred. S tem, da je verjetno edini Sunny GTi za katerega ?e vemo, da obstaja pri nas. :jupiii: Pa plus je, da je v bistvu "originalen 2.0 motor".

 

 

Takole nekak (le v beli) pa izgleda:

Objavljena slika

 

love the sound :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu gre za isto stvar kot VTEC le, da original Nissan NeoVVL premakne vsako odmi?no posebej, VTEC pa obe skupaj. Tko, da original se skoraj ne sli?i spremembe, ?e pa oba preklopa da? na eno to?ko v obratih se pa sli?i kot VTEC. Temu motorju da? ?e dober izpu?ni sistem, SR16VE ali SR16VE N1 odmi?no pa si preko 200 konjev. :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, ?e k sm ene 6 let nazaj tega belga fural, mislm da z orig. - 143KM, je ?lo k marijamadona!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, tole generacijo je imel kolega, sicer izvedbo 318Is, ?e ta je ?el ko svinja, no ?rl pa je k zmaj! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fantje je*e? to ?e bo res kar so rekl pr toyoti pride ?ez pol leta na trg ft-86 oziroma GT86 kot je zdj uradno ime za 20 do 25 jur?kov, ve? si preberte pa tukile :D

 

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti si to preberi tukaj. :harhar:

Poleg tega edina japonska avta, ki konkurirata M3 sta GTR in IS-F. En 200hp avto bo komaj konkurenca za E30 M3. 300hp je pa ?e vedno manj kot 320 ali 343, da 400hp ne omenjam... ?al tako to je.

 

Itak ze ves ?as govorim, da teh 200hp je vredno nekje 25.000?, kar je ve? ima? na boljo ?e hitrej?e in obenem uporabnej?e avte.

 

verjetno misli? serijsko :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Simon, mislim da si se zaljubu in to v tipa iz Nem?ije, se pravi si gej. Ampak ti je delno opro??eno, ker ?e ob samem zvoku te zverine se mi za?ne me?at, ko se mimo pelje! :danzoman::bravo::jupiii:

 

Tole mu je pa verjetno eden od konkurentov (tanovemu M3 seveda).

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5382939&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lih zaljubu ne ampak ja, so kar stroji to je dejstvo. Fajn je, ?e je ?lovek ?imbolj razgledan ?e ?e govori o avtomobilih. In fajn je, da jih ?imve? proba? ker potem vidi?, da ni vse v zna?kah in stereotipih (ćifurski avti itd... :D ).

 

IS-F je konkurent ve? ali manj naravnost, ?ez ovinke so pa ?e Japonci (Best Motoring) priznali, da je M3 prava stvar v tem razredu. In to je tisto kar me navdu?uje. Zvok pa tudi ni slab.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.