Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Sej ?e pogledate na ?kodo, tut vidte kolk je v relativno kratkem ?asu napredovala (smo imeli 2x favoritko in nazadnje felicijo) in ima zdej ?e skor nem?ke cene ;) pa ni slab avto; v marsikatermu pogledu "nabije" hi?ne sestre, sam se marsikdo ?e zmrduje,ker je pa? ?e?ki avto :P

 

No, pa da nmo preve? oftopic ?e ena đapaniz klasika

 

 

hm, ?e je to ta, k mislim da je, poj sem jest s tem modelom govoril poleti,k smo ?li na morje in smo zarad nesre?e stal v koloni kake 2km pred jel?anami :D res jo je ?koda :( pa ?e ?ek?i barva je :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Minil so tisti ?asi, ko je bil Hyundai al pa Kia pocenska znamka. To so korejci napovedali ?e sredi devedesetih, da ciljajo preboj v vi?ji cenovni razred kot so takrat za?eli s pony-em pa prvo lantro in sonato al pa kia s pridom in sefijo. Danes, ?e ho?e? pocensko znamko je pa? treba pogledat k Dacia-i al pa bohnedaj k ka?ni Tati oziroma kitajcem.

 

...in se bo zgodba o uspe?ni prodaji ustavila.Do sedaj je folk prvenstveno gledal ti dve znamki zaradi cen (no pri Kii je tudi dizajn lep),bo pa zaradi vi?jih cen to zgodovina.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...in se bo zgodba o uspe?ni prodaji ustavila.Do sedaj je folk prvenstveno gledal ti dve znamki zaradi cen (no pri Kii je tudi dizajn lep),bo pa zaradi vi?jih cen to zgodovina.

 

Tu se pa ne strinjam povsem. Vedno bodo obstajali zna?karji, ki bodo iskali okviru dolo?enih znamk. Je pa tako, mogo?e je tu ista taktika kot pri Citroenu. Dvigne? ceno (presti?), proda? manj ampak z ve? dobi?ka. V?asih so prodajali AXe, zdaj pa DS3.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex delno se sicer strinjam s tabo se bom pa pridru?u Simonovem mnenju. V?asih korejci niso imeli ne designa in ne tistega visokega nivoja uporabljenih materjalov pa so morali to nadomestiti z nizko ceno in pa trpe?nostjo.

 

Danes imajo vse to ampak to ne more? imeti v kombinaciji z nizko ceno. Vzemi recimo Dacio in jo primerjaj s Hyundai-em - razlika je bistveno bistveno ve?ja kot recimo med Hyundai-em in tisto me?ko.

 

?e ?e kdo ni razumel na kaj ciljam mogo?e ?e tale razlaga. Za recimo 35k? lahko danes na cesto postavi? nekje neko mejno vrednost presti?a, voznega ugodja in to velja za vse znamke, ki prodajajo modele v tem cenovnem razredu. ?e kupi? avto v tem razredu nekako ve? kaj bo? dobil, vse ostalo je pa na nivoju zna?karstva, subjektivne odlo?itve ali iz naslova fiksnega prepri?anja ali pa zaradi vizualne podobe. Bolj? pa da ne grem ?e bolj v detalje, kar si marsikdo ne bo upal priznati - vzbujanje zavisti - kar bo recimo z me?ko veliko bolj uspevalo kot s Hyundaicem pa ?e ?e tako dobro zgleda :blush:

 

Druga? pa k smo glih v teli debati - zame je tole trenutno ena najbolj skladnih limuzin http://optima.kia.si/ , ki deluje mnogo bolj odraslo in presti?no kot dejansko je.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta nov Kia RIO mi je noro dober in je resen naslednik Swiftu ?ez nekaj let, ni mi pa logi?na politika KIA, ker sem kot interesent v salonu bil totalno zmeden okoli 10k? so se gibali Ceed, Ria, Picanto, Venga skorajda ?e soul...kje je logika?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga? pa k smo glih v teli debati - zame je tole trenutno ena najbolj skladnih limuzin http://optima.kia.si/ , ki deluje mnogo bolj odraslo in presti?no kot dejansko je.

 

Uzadi me spomne na Infinitija :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja novi Rio je res soliden avto. Je pa tudi cena konkretno narasla (in ravno zato ga naprimer sodelavec s punco ne bo kupil). Ne vem pa kje jih delajo. ?e v EU bi gotovo lahko bil cenej?i (in glede na izgled in opremo bi ?el za med). ?e v Koreji (verjetno res) je pa najbr? ?e izdelava dosti dra?ja kot prej?nja generacija, nakar mora priti ta Rio ?e do nas. :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se pa ne strinjam povsem. Vedno bodo obstajali zna?karji, ki bodo iskali okviru dolo?enih znamk. Je pa tako, mogo?e je tu ista taktika kot pri Citroenu. Dvigne? ceno (presti?), proda? manj ampak z ve? dobi?ka. V?asih so prodajali AXe, zdaj pa DS3.

 

moj sorodnik je mel za tretji avto eno staro kanto od accenta... ko je pa zbral dnar za nov dru?inski avto je pa kupil i30cw. :)

 

Mene vle?e predvsem Genesis Coupe. :blush:

 

Korea se vztrajno po kvaliteti izdelavi dviguje iz nivoja kitajske na nivo japonske. So ?e dale? sicer, morjo vmes ?e dose?t nivo evrope :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se pa ne strinjam povsem. Vedno bodo obstajali zna?karji, ki bodo iskali okviru dolo?enih znamk. Je pa tako, mogo?e je tu ista taktika kot pri Citroenu. Dvigne? ceno (presti?), proda? manj ampak z ve? dobi?ka. V?asih so prodajali AXe, zdaj pa DS3.

 

Pri Hyundai-ju je pa tako, da so sicer veliko bolj?i kot so bli. Pa tut veliko dra?ji ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@dejanot: kaj pa to pomeni :( al je samo preverjanje ?e je kaj interesa :P

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5380922&show=1

 

Cao

 

Ga ne prodajam jaz, en mi je slike sunu!!!

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaka beda, folku se niti fotografirat vozila ne da ve?, da potem objavijo oglas al kaj? <_<

 

Lahko bi vsaj dopisal, da je slika simboli?na in ne gre za vozilo, ki se prodaja, itd. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ceno ima pa itak tako visoko, da me prav zanima koliko ?asa se bo ta zadeva prodajala! :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ceno ima pa itak tako visoko, da me prav zanima koliko ?asa se bo ta zadeva prodajala! :whatever:

 

Oprema je pa tut "podn" proti mojemu,.... sam vseeno,... mah vazn je da ga jaz ne prodajam in ga tudi ne mislim se lep cas,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, ja kar se opreme ti?e, je kar razlika, prenekatera npr. nima niti knofov za tempomat na volanu in ro?no klimo, v primerjavi s tak?no pa kak?na GT (ki jo imam tudi sam) z ogrevanimi zici, avt. klimo, vgrajeno navigacijo, bolj?im podvozjem, itd. :ljubezen::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, ja kar se opreme ti?e, je kar razlika, prenekatera npr. nima niti knofov za tempomat na volanu in ro?no klimo, v primerjavi s tak?no pa kak?na GT (ki jo imam tudi sam) z ogrevanimi zici, avt. klimo, vgrajeno navigacijo, bolj?im podvozjem, itd. :ljubezen::danzoman:

 

Cao

 

Vem ja oprema je super sam imam vso opremo (GT) sam navigacijo pa nisem hotel, mi je boljse predal kot pa nek zaslon sred armaturke :P , no sem ga za foro klicu pa stevilka ne obstaja, tako da me eden nat......... :angry:

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cao

 

Vem ja oprema je super sam imam vso opremo (GT) sam navigacijo pa nisem hotel, mi je boljse predal kot pa nek zaslon sred armaturke :P , no sem ga za foro klicu pa stevilka ne obstaja, tako da me eden nat......... :angry:

 

LP

 

Se pravi da je strah pred prodajo odve? :P

 

Podobno se dogaja temu modelu

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5381617&show=1

 

Oglasi z njegovimi slikami se tudi pojavljajo kar pogosto, za pol ni?jo ceno in za branje zanimivimi komentarji :D

 

?eprav se ta prodaja ?e kar dolgo, in vsak oglas ki ga da je cena 50? ni?ja, se pravi bo potrebno ?e malo po?akati da bo zastonj :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nenavadne dekoracijske nalepke na zadnjem odbija?u! <_<

 

Ali je to kak?na nova oblikovalska smer - Gorenjski styling npr.? :P

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5344857&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.