Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V snegu je RWD ?e vedno le RWD, pa naj bo BMW, Mercedez ali pa "stabilna" RX8. ?e se zakoplje? si pri vseh v riti, in ?e se bo? peljal ?ez ovinek malo narobe/prehitro bo? z vsakim oddriftal (?e bo? imel sre?o, ?e ne pa gre? v graben). LSD in elektronika seveda pomagata, ampak kot sem napisal, da bi pri?akoval neke blazne razlike pa ni.

 

Ja, za sneg to ni. Mislil sem bolj za nezimske razmere.

 

Tej 6-ki kupec ?e malo zni?a ceno in zna imet avto za kar nekaj let vo?nje brez nev?e?nosti;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7853022&show=1

 

Lepo ohranjen, ampak nobene opreme pa ?e letnik ga malo j*be. Pa ?e bencinarjev se klasi?en Slovencelj izogiba. 120KM Mazge pa sploh (beri: jepre?voh).

Napisano

Cena pada :ninja:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=785529...5%201.6i%20Base

A grejo 195/65 zimaki gor?

 

?e se ne motim, se nekaj ve o tem avtu..?e misli? gledat it, prej povpra?aj zazo-ta na privat, ?e je slu?ajno to ta 'poznana' rumenka :prstgor:

 

dimenzije bojo pa taprave 195/50/15 in 185/60/14..razen ?e homologira? kaj druzga, ampak sta to pomoje ?e najcenej varjanti..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Una s hardtopom je pomoje ta ki je mela engine swap (prej?nji umrl, zakaj - ne vem). Vsaj cena se spu??a na realno raven. Velik plus je hardtop (ravno ta je bil pri tej "poznani" torej zaribani, zato je verjetno ta ta) ?eprav sam bi ga po?trihal na ?rno (nisem pa zih gloss ali mat). B)

 

Za drugo pa ja, poglej na netu kateri lastnik je in je problem re?en.

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Lotus Elan

zanimiu avto?ok, sam me pa zanima kaj je ?lovk po?ev da ma tkole po?eno ?ipo :ne vem:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Lotus Elan

zanimiu avto?ok, sam me pa zanima kaj je ?lovk po?ev da ma tkole po?eno ?ipo :ne vem:

 

 

kokr je spredi hud je uzadi katastrofa :blink:

Napisano

Lotus Elan

zanimiu avto?ok, sam me pa zanima kaj je ?lovk po?ev da ma tkole po?eno ?ipo :ne vem:

 

To je pomoje KIA Elan

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To je pomoje KIA Elan

 

Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.

 

Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.

 

Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup. :harhar:

 

Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF

 

motor je ?isto v redu name??en spredaj ?al ti pa verjetno pogon ne bo ustrezal, ker je tudi FWD.... to je bil mislim da edini Lotus s FWD, Kia je pa samo licenco kupila, ko je Lotus nehal izdelovat zadevo nekje sredi devedesetih let.

33112_1.png

Napisano

Malo slaba konkurenca od Kie torej? ?eprav... ?e da? pa ?portni kolektor pa naredi? generalko pa verjetno prehiti vse na cesti? :ne vem:

 

:bravo:

 

se vidi, da je v tebe naselil ?e pravi duh Honda?a :D

 

To je bilo tisto obdobje, ko je Mazda Miato ven prvlekla in je bila prodajni boom pol so pa vsi hoteli svojo skled?ko prtaknt. Lotus je ugotovil, da cenovno bi ?e lahko konkoriral z nekim FWD roadsterjem s turbo mlin?kom ampak ?al v praksi pravega odziva kupcev ni bilo. Kia je pa hotela image firme izbolj?at in je takrat kupila kompletno vse pravice do Elana, ki pa je bil ravno tako prodajni fijasko in takrat dokon?ni udarec ter bankrot fabrke. K sre?i je takrat Hyundai kupil 51% dele? v KIA in s tem postal ve?inski lastnik ter prepre?il potop in ukinitev znamke. Se pa to danes vidi, da je bila ena bolj?ih potez s strani Hyundaia, ki obema korejskima proizvajalcema omogo?a dejansko ob?utno vlogo v avtomobilski industriji.

 

Druga?e je pa zelo zanimivo, da se kej dosti tele managerji v avto industriji ne nau?ijo iz napak drugih. Recimo v zadnjem ?asu je tak izlet v neznano naredil Renault z Windom, ki je ravno tako prodajna neuspe?nica. Pa kako jim ni jasno, da ljudje ?e tako te?ko kupijo malega FWD roadsterja sploh, ?e ga da ven fabrka, ki na tem podro?ju ravno nima renomeja :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Druga?e je pa zelo zanimivo, da se kej dosti tele managerji v avto industriji ne nau?ijo iz napak drugih. Recimo v zadnjem ?asu je tak izlet v neznano naredil Renault z Windom, ki je ravno tako prodajna neuspe?nica. Pa kako jim ni jasno, da ljudje ?e tako te?ko kupijo malega FWD roadsterja sploh, ?e ga da ven fabrka, ki na tem podro?ju ravno nima renomeja :hudicek:

 

V?asih s kak?nim modelom vsaka firma brcne v temo. Sploh tiste, ki bi ?elele biti malekost druga?ne in inovativne. Recimo Audiju in BMW-ju se to ne more zgodit, ker venomer gonita ena in isto (no, BMW-ju se celo je, ko so mno?i?no popljuvali Chrisa Bangla - zdaj so se ga pa o?itno navadili). Ko se npr. Alfa trudi igrat ?e na 3-tji in?trument, prva dva ?e zmeraj pobrenkavata evergreene na kitari. Dr?ita se preverjenih konceptov, kar pa? pali, ker ljudje ne marajo sprememb. Zveste "fane" bo? najbolj osre?il, ?e jim bo? ponudil to, kar je ?e poznano kot pa nekaj novega, na kar niso navajeni. Jaz sem v skupini, ki mi ?tance (ala Audi) nikoli ne bodo v?e?. So oblikovno zanimivi modeli, ampak ko vidi? enega, ve? kak?ni so ostali, ima ga milijon ljudi, ker je pa? ljudski avto in po?asi ti za?ne presedat. Mercedes se mi tudi zdi... zeh. No, razen ene neprodajne uspe?nice: R! Imel je celo lepo armaturno plo??o brez nekih ve?jih lesenih zaplat in nepotrebnega ki?a, ki cel avto naredijo kot da bi pri?el k svojem staremu dedku v antikvariat. In ni res, da so si okusi razli?ni. Okusi so si na?eloma zelo podobni. Le nekaj nas je, ki imamo druga?nega :D

Napisano

V?asih s kak?nim modelom vsaka firma brcne v temo. Sploh tiste, ki bi ?elele biti malekost druga?ne in inovativne. Recimo Audiju in BMW-ju se to ne more zgodit, ker venomer gonita ena in isto (no, BMW-ju se celo je, ko so mno?i?no popljuvali Chrisa Bangla - zdaj so se ga pa o?itno navadili). Ko se npr. Alfa trudi igrat ?e na 3-tji in?trument, prva dva ?e zmeraj pobrenkavata evergreene na kitari. Dr?ita se preverjenih konceptov, kar pa? pali, ker ljudje ne marajo sprememb. Zveste "fane" bo? najbolj osre?il, ?e jim bo? ponudil to, kar je ?e poznano kot pa nekaj novega, na kar niso navajeni. Jaz sem v skupini, ki mi ?tance (ala Audi) nikoli ne bodo v?e?. So oblikovno zanimivi modeli, ampak ko vidi? enega, ve? kak?ni so ostali, ima ga milijon ljudi, ker je pa? ljudski avto in po?asi ti za?ne presedat. Mercedes se mi tudi zdi... zeh. No, razen ene neprodajne uspe?nice: R! Imel je celo lepo armaturno plo??o brez nekih ve?jih lesenih zaplat in nepotrebnega ki?a, ki cel avto naredijo kot da bi pri?el k svojem staremu dedku v antikvariat. In ni res, da so si okusi razli?ni. Okusi so si na?eloma zelo podobni. Le nekaj nas je, ki imamo druga?nega :D

 

Tudi audi se v?asih ope?e recimo A2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.