Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, velik jih ma gor...je na zimo in poletje pripravljen...naenkrat...

 

Pomoje je blo bolj mi?ljeno to da so 17' gume na 18' plati??ih....

Podpis.png

 

Napisano

Letne 18", zimska (jeklena je mislil) plati??a z novimi 17" pnevmatikami... pa + je napisal, kot da bi oba kompleta naenkrat gor bla...

Napisano

Pomoje je blo bolj mi?ljeno to da so 17' gume na 18' plati??ih....

To pomeni, da bi jih bilo treba na notranjem delu malo porezat, da bi gor pasale na 18 plati??e.  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na vozilu so letne pnevmatike 18" z novimi gumami pirelli p7 + 17" zimska platisca z novimi pnevmatikami

 

Kaj je tukaj nerazumljivega? Al se ti moras res norca delat iz sebe?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pravi, da 17" plati??a ne sme uporabljati poleti, ker so zimska?

Za mene + pomeni, da je zraven, ne dodatno, ampak zraven.

Pa imate vi, Jures, kaj proti mojim komentarjem?

Napisano

Se pravi, da 17" plati??a ne sme uporabljati poleti, ker so zimska?

Za mene + pomeni, da je zraven, ne dodatno, ampak zraven.

Pa imate vi, Jures, kaj proti mojim komentarjem?

Ne ne smes ker se stopijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In da so letne nove pirelli P7 in da so zimske tud nove

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki. B)

Ja, ampak ce se ne motim ni bla tista nobena turbo :)
Napisano

Desni volan (itak), sicer pa sta bili najmanj 2 taki Supri ?e ne dolgo nazaj v Dom?alah. Druga vem, da je bila bele barve in z avtomatskim menjalnikom, pa ?e se ne motim z GB registrskimi tablicami, ker je imel lastnik neke zveze tam in se je potem kar z njimi vozil po Koko?ki.  B)

Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.

 

EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina

Napisano

Saj v vednost, lastnik bele je na forumu, modra je bila pa iste barve kot ta iz avto.net tako, ?e tiste par vidnih pikslov feltne delujejo tudi iste.

 

EDIT: Tule nekdo swapal samo KM za kW, ker 2JZGE ima 227 KM in ne kW, skratka gre za isto modro, N/A ma?ina

Eh qrc, pol pa ni zanimiva :)
Napisano

Js se tud nonturbo ne bi branu, sj ni vesoljska znanost dodat :D mogo?e bi tako ?e cnej dobu in po svoje zrihtu, v primeru da bi bla pa ?e turbo verzija bi pa itak hitr menju.

(nekak v tem stilu, pa ne da bi na koga direktno letel :) )

a39ef82288858056067ad876728e9b45.jpg

No, vse je pa itak sam teorija ?e bi ble finance :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pomoje bi "turbiranje" take zadeve stalo ?e za pol avta zraven. Moj kolega je predeloval MR2 pa ga je tak poseg pri?el ?e za 1-2 avta zraven. Pa ?e ogromno porabljenih ur. 

Napisano

Kako pa ve? da je 2.5 V6???  Ker tole nikamor ne pa?e 115 kW  (157 KM)

Ja sej glih to sem potem razmi?ljal, da je zame?al kw in km, pa je tole v resnici motor 115 "konjev", kar je dale? od 2.5 V6, pa tudi tistih dodatkov ni videt, ker ?e se ne motim ima V6 neke mini podalj?ke in pragove.  :zvizga:

 

Sicer pa 2.5 naj bi imel 123/168 motorne mo?i, tako da tale verjetno res ne bo "taprava".  :blush:

 

Uf, tole je pa tud za moj okus pretiravanje s krancljanjem, zlasti prednji odbija? je grozen :

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8776168&show=1&avto=Honda%20CRX%201.6%20VTi

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.