Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ok...hvala za slike ...?e so tako lepe in ohranjene kot na sliki je super.lp

 

Take sem imel na prvi sestici... in v originalu so bolj "srebrne" barve 

 

mazda6_0002m.jpg

 

mazda6_0003m.jpg

 

Tele, ki jih imam na sedanji sestici pozimi pa so bile obnovljene... 

 

20120407150259.jpg

 

20120407150310.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govorim na pamet ampak dvomim, da bi bilo tako lahko. Sem ker nekaj prebral glede DMV-ja. Ubistvu ?e ne kupuje? nekih hardcore bencinarjev niti ni tako drago. Res je da pla?a? samo ob uvozu ampak sem prepri?an da je kje drobni tist, ki te prepre?uje prodajo ali pa te lovijo z davkom na dobi?ek nekej je sigurno :D

 

Spra?ujem zaradi tega ?lanka: http://avto.finance.si/8817911/Dru%C5%BEina-%C5%BDlajpah-z-nakupom-avta-v-Nem%C4%8Diji-prihranila-2500-evrov

 

Seveda se zanimam za hardcore bencinarje, kjer te znajo pri nas olupit za vse mo?ne dajatve. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spra?ujem zaradi tega ?lanka: http://avto.finance.si/8817911/Dru%C5%BEina-%C5%BDlajpah-z-nakupom-avta-v-Nem%C4%8Diji-prihranila-2500-evrov

 

Seveda se zanimam za hardcore bencinarje, kjer te znajo pri nas olupit za vse mo?ne dajatve. 

Takoj ko gre? na bencinarja z malo mo?nej?o ma?ino si takoj nad 200g co2 zelo hitro tudi nad 250g kar je pa 28% davek na uvoz in potem ni ra?unice ve?. 

Recimo gospod v ?lanku bi pla?al 3800? davka. ?e pa ima? 3 otroke se pa definitivno spla?a :)

 

PS: 4x zimske gume + plati??a za taurega 200? je pa mal sme?no

When in doubt, duck it!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9513219&show=1&avto=Honda%20Accord%202.0i%20VTEC%20Sport

 

Pozdravljeni. Honda Accord je moje ime. Gospodi?na, srednjih let. Vsekakor ohranjena, z nekaj z mojo starostjo, zna?ilnimi praskicami. Navsezadnje sem ?e kar nekaj kilometrov prevozila. Zamenjati moram lastnika. ?eprav ne rada, saj se tukaj po?utim ve? kot odli?no, ker z mano ravnajo res lepo, a lastnik se seli ?ez mejo. Ne more me vzeti zraven, ker me mora uvoziti in pla?ati preve? davka. Z s tem lastnikom sva skupaj 6 let. Prej sem bila s prvo lastnico dobra 4 leta. Obema sem slu?ila brez kakr?nihkoli te?av. Redno sta me servisirala za kar imam seveda servisno knjigo in ra?une. Tudi zahtevna nisem za vzdr?evanje. Potrebujem tisto nekaj olja, filtrov in to je vse. Obuta sem v nove zimske gume na original aluminjastih plati??ih Continental T-850 in eno sezono vo?enih letnih gum prav tako Continental na hudih, prav tako aluminjastih plati??ih. Preobula se bom kmalu in tako spet lovila poglede mimoido?ih. To sem jaz. Rada bi dobila prav tako skrbnega novega lastnika, kateremu bom brez te?av slu?ila ?e dolga leta. Si to ti? Pokli?i in se prepri?aj..

 

:rispekt: 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak z temi felnami ne zgleda za nikamor, ker pokvarijo celotno sliko avta. Sedaj izgleda, kakor, da se  je nekdo malo igral z plastiko in barvo, za prava plati??a pa ve? ni bilo denarja.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Direkt za Slivko! :D

 

 

Noja... s ceno se verjetno Slivka ne bo ravno strinjal :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e po pravici povem, za tak denar vzamem h?erko tega tasta, ki je mo?u dal ta avto za darilo...

 

Me pa res zanima, koliko je zadeva res "terenec". Pri 6 cm debelem oklepu iz titana in pri 16 cm debelih ?ipah mora imeti obilo lastne te?e. In potem ima obilo dela sam s seboj, da se sploh premakne kje po slabem terenu. Potem je pa uporabne nosilnosti bore malo in tudi funkcionalno ni ve?. Torej to ni zame, pa tudi ?e bi bil 115? in ne 115.00?...

 

Ima pa mo?akar obilo prijateljev, ?e je na porokah vozil mladoporo?ence, pa je v ?tirih letih navozil 98.000km...

 

 

post-5658-0-57246800-1427714088_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole ni sploh lada, ampak http://dartz.us/en/dartz-models/prombron-general-info-body-styles-main-car-models/prombron-saloon-body/prombron-black-russian

Tast in cela pri?a ni resna, verjetno se oglasnik tako reklamira (z fiktivnim oglasima da ?im ve? ljudi vidi povezavo do sajta). :whatever:

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.