Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
:D vpis teh stvari pa pride okrog 70 eurov

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

zdj ?e sm dobr razumel, za orginalen del ni dodatnega stro?ka pr homoligaciji :ne vem:

sm ?ist nov na temu podro?ju, upam da nebo kdo zgubu ?ivcev preden pridem do odgovora :hohoho:

Napisano

matr smo kr ?e offtopic, bi se blo mogo?e uvidevno preselit na bol primernega.

 

mah itaq mi ni? ni jasno :ne vem:

homoligacija homemade delov stane ist ko original or what?

Napisano
:jupiii: tako je homologacija(ali strokovni pregled dodatno vgrajenih delov)pride kolko pac pride,trenutno v ljubljani za vse kaj pac prides 70 eurov.Za kolko in pa kje si ti kupo dele pa ni vazno,v glavnem ce kupis rabljene dele ali pa doma narete odbijace te pac v osnovi ta oprema pride ceneje,tu je edina razlika in to velika v ceni

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Felne mi glih ne pa?ejo tu gor no...........pa zadnji spojler stre?ni je malo too much za moje pojme,druga?e pa dobro porihtana Mazdura! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
:bravo: dobra ,dobra,razen res stresnega spojlerja

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

ne sej je kul, dobro, mal je pretiravu pri zadnjem spojlerju, sej ni formula :) pa nizkoprofilne gume bi lahko dau, pa ene 100 konju vech (da bi meu zadnji spojler kej efekta) :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

ah ja, ?e eden, ki mu je ki?asta embala?a bolj pomembna od vsebine... edini podatek, ki ga ve o motorju je ta da je bencinski :whatever:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

ah ja, ?e eden, ki mu je ki?asta embala?a bolj pomembna od vsebine... edini podatek, ki ga ve o motorju je ta da je bencinski :whatever:

 

 

Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1552444#

 

Tale mazda 3 pa je po moje edinstven primer ki je napedenan!!!!

 

Ni slabo!!!

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
    • Seveda je to bolj izjema. Večinoma je mestni.   AC-ja pa na Koroško še ni, tako da drugo kot regionalka ne ostane 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.