Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
:D vpis teh stvari pa pride okrog 70 eurov

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

zdj ?e sm dobr razumel, za orginalen del ni dodatnega stro?ka pr homoligaciji :ne vem:

sm ?ist nov na temu podro?ju, upam da nebo kdo zgubu ?ivcev preden pridem do odgovora :hohoho:

Napisano

matr smo kr ?e offtopic, bi se blo mogo?e uvidevno preselit na bol primernega.

 

mah itaq mi ni? ni jasno :ne vem:

homoligacija homemade delov stane ist ko original or what?

Napisano
:jupiii: tako je homologacija(ali strokovni pregled dodatno vgrajenih delov)pride kolko pac pride,trenutno v ljubljani za vse kaj pac prides 70 eurov.Za kolko in pa kje si ti kupo dele pa ni vazno,v glavnem ce kupis rabljene dele ali pa doma narete odbijace te pac v osnovi ta oprema pride ceneje,tu je edina razlika in to velika v ceni

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Felne mi glih ne pa?ejo tu gor no...........pa zadnji spojler stre?ni je malo too much za moje pojme,druga?e pa dobro porihtana Mazdura! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
:bravo: dobra ,dobra,razen res stresnega spojlerja

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

ne sej je kul, dobro, mal je pretiravu pri zadnjem spojlerju, sej ni formula :) pa nizkoprofilne gume bi lahko dau, pa ene 100 konju vech (da bi meu zadnji spojler kej efekta) :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

ah ja, ?e eden, ki mu je ki?asta embala?a bolj pomembna od vsebine... edini podatek, ki ga ve o motorju je ta da je bencinski :whatever:

33112_1.png

Napisano

ah ja, ?e eden, ki mu je ki?asta embala?a bolj pomembna od vsebine... edini podatek, ki ga ve o motorju je ta da je bencinski :whatever:

 

 

Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1552444#

 

Tale mazda 3 pa je po moje edinstven primer ki je napedenan!!!!

 

Ni slabo!!!

:bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.