Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

jep. zgleda ?e kar ok, lepi kmji. Sicer vemo da je Boj? pazljiv ko gre za avto. Razen diskov in sklopke ne vem a je imel ?e kake kolobocije.

 

A si predstavlja? da jo grem gledat, pa vztrajam da doka?ejo da je iz SLO pa da predlo?ijo navodila za radio....... :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni

zanima me, ce kdo pozna/kdo prodaja se kaksno rx8, ki je ni na avto.net ali pa bi mi znal kaj vec o kateri od teh povedat, ker se mi vse tam zdijo nekam sumljive (nekatere nimajo napisanih prevozenih km, veliko km, itd.). Razmislam o nakupu, a se hocem izogniti tezavam in stroskom slabe kompresije in podobnih hib. Bi pa najraje vzel verzijo z 232hp. Vsake informacije/komentarja bom zelo vesel. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11776712&display=Mazda%20323%20323f%20mozna%20menjava%20za%20golf

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11768241&display=Mazda%20323%20F%201.5i

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11827897&display=Mazda%20323%20BA1452

 

Kdo pozna kakega od teh avtov? Razmisljamo, da bi nabavili en poceni avto za road tripe & igracko za stezo (+ da bi se malo ucili sraufat, svojih Mazd nocemo cisto unicit), pleh ipd je lahko bolj bogo (dokler pride cez tehnicneg), masina bi bilo fino da dela se par sto/tisoc km da ne bomo ze prvi teden parkirali v delavnici za par mesecev.

 

Alternativa je kak star Civic. Kanjozoku Civic. ^^

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11776712&display=Mazda%20323%20323f%20mozna%20menjava%20za%20golf

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11768241&display=Mazda%20323%20F%201.5i

 

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11827897&display=Mazda%20323%20BA1452

 

Kdo pozna kakega od teh avtov? Razmisljamo, da bi nabavili en poceni avto za road tripe & igracko za stezo (+ da bi se malo ucili sraufat, svojih Mazd nocemo cisto unicit), pleh ipd je lahko bolj bogo (dokler pride cez tehnicneg), masina bi bilo fino da dela se par sto/tisoc km da ne bomo ze prvi teden parkirali v delavnici za par mesecev.

 

Alternativa je kak star Civic. Kanjozoku Civic. ^^

Teh ne poznam ampak ?e bi radi ?li na trackday boste zehali. Po drugi strani pa sem sam imel Civica l99 (EJ9) 1,4 75hp, dodal od ESi sesalni in izpu?ni kolektor, od ITR podvozje iz ebaya (pa?ejo vsi fedri, sprednji amortizerji, le zadnji ne) za celih 140?, VTi ARB (?e ?eli? RES hiter zadnji konec) in se imel res najbolje za tistega dobrega jurja ko je ko?talo vse skupaj. No pa R1R gume. In sem na RL vozil 59 sekund, pa verjetno bi ?lo ?e kaj dol, ?e bi imel nastavljeno optiko in optimalno napumpane gume, da ne bi rit malo preve? odna?alo. Je pa marsikateri honda? priznal, da se v bistvu ful dobro pelje (ITR podvozje je toliko tr?e, da je za lahkega civica 1,4 skoraj dirkalna trdota :P ). Pa na ta setup direkt pa?e ?e ESi menjalnik s katerim pridobi? ?e se prav spomnim 7 ali celo 10% kraj?i final drive. Prijatelj je s to?no takim setupom nekje do 130 lovil serijskega VTija za dol?ino dobrega pol avta.. :zvizga:

 

Aja poraba ob lepi vo?nji (road trip) pa vedno pod 7, na R1R sicer dobrih 7.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon 3:00  :punk:

 

Od zgornjih povezav se tud men zdi EJ9 bolj?a igra?a, pa tud dost izbire bo. Mogo?e sm mal pristranski in najbr? je tud mal izven cenovnega ranga, ampak kak?na NBjka bi bla pa ?e bol?a zadeva za igrat se/u?it ?ravfat/vikend hobi

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?

Glede samga motorja se pri f-kah nimas kej bat, pleh pa zna bit dokaj u qrcu, to dobr preglejte :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede samga motorja se pri f-kah nimas kej bat, pleh pa zna bit dokaj u qrcu, to dobr preglejte :)

In zadeva je povpre?no posko?na, pa? primerno svoh 90 telickom pod havbo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi bilo po njegovo bi imel (po njegovih lastnih besedah) Oskar itak skedenj poln miat. Mogoce to enkrat se pride, do takrat pa rabimo bangerja za 200-300?, predvsem kot drugi avto za road trip na Cesko konec aprila. So te low spec 323ke res tako zanic?

 

Ker je bil moj drugi avto je bil to zame ?e kar hiter avto ampak realno pa ne, ne grejo nikamor, lega pa tudi ni ne vem kaj serijsko. So pa Fke dokaj prostorne, ?e vas ne bo seveda 5 v avtu. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.