Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nemazadnje stvari kot so gume nas drzijo na cesti, bremze nas ustavijo itd. Kdor spara na teh naj raje ne vozi po cesti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, bremze nas ustavijo. A ?e meni tu po hribih zdr?i 150.000 pa nekateri tudi do 250.000 brez menjave diskov in polosovin oz. homokineti?nih zglobov, pa vozim po teh na?ih hribih raznorazni ne ravno premium vozni park (?kode, Fiati, Opeli, Fordi, Honde)...

 

Sicer precej manj?i voz, pa vseeno: Fiat Panda letnik 95 ima pri 325.000 km ?e vedno originalna homokineti?na zgloba... Pa je koj en navaden Fiat. Tu pa Audi pri 140.000 ?e vse menjano. Ali ni tako dobro ohranjen ali pa nima 140.000 km? Ali pa ni tako dober, kot sem mislil, da je... 

Napisano

Panda in seicento sta neunicljiva, dokler ne razpade (kot fotru) sneg, klanc, hladilnik....povsod gre, povsod pele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

Ja to je pa problem ko na enkrat te?ji avto da? enake komponente kakor na lahkega.  (te?a ni izgovor)

 

Ko raste te?a bi morale rasti tudi velikosti komponent.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Torej bi po tej logiki na ?leperjih menjali podvozje na vsakih 1000 km? :ne vem:

 

Ja, zakoni fizike delajo svoje, to se strinjam. Se pa s primerno dimenzioniranimi komponentami lahko zakonom fizike uspe?no upira...

 

In ?e zakoni fizike delujejo na Audi, delujejo tudi na npr.: Mazde 6. Recimo, da gre za podobno te?ko vozilo. Koliko Mazd 6 pri 140.000 menja homokineti?ne zglobe?

 

Konec koncev, kaj me briga. Itak ga ne bom kupil. Mi je pa? padlo v o?i, da so "nekam ?udne komponente" menjane glede na prevo?ene kilometre in to je vse...

Napisano

?e me spomin ne vara ima tudi Mazda 6 prve generacije te?ave z zavorami? 

 

?leparji so pa druga klasa, delovni stroji.

Mazda 6 1.generacije je kar se ti?e tresenja med zaviranjem, totalna katastrofa, vsaj ?e govorimo o ve?ini primerov, oz. tovarni?ki vgradnji. Kasneje so menda mojstri na?li neke re?itve.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

zakaj ma pol dvotonski turbo 260km CX7 diske od Mazde 6.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Agree!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Precej ugodna cena za tole ?rno Miato, a 2x zra?ne blazine pa skoraj zagotovo nima;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8806009&show=1&avto=Mazda%20MX-5%201.6i%20Base

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

uhh.. moj sosed, vsak dan ga vidim. avto zgleda ohranjen vozi ga mlajsi moski slabih 30 let volvo frik imel je prej S60 dizel..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Fino bi blo met bencinarja, po mo?nosti V6 in pa pogon na 4 kolesa.

Pol pa naletim na tole :rispekt::danzoman::ljubezen:

Volvo S80 V8 AWD Executive Geartronic

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8764414&show=1

 

?e od?tejemo cestnino in porabo :hohoho:

 

Si me prehitel! Pi*da bi ga mel, ?e bi imel ?iht. Jebe? tistih 500? za cestnino, ?e se pa pelje? ko grof. Eno plinsko zadevo v kuferam pa si zmagal. Poraba je pa baje slabih 12 litrov. Ampak kaj, 6-ka 2.0 jih ima pa 9 s pol manj konjenice. ?e najbolj me motijo 4 vrata, ker bi jih imel 5 :D

 

Kaj pa zvok? Do jaja...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.