Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Sem sedaj konfiguriral Scalo in sem pri?el na 29.000? + plus njihovo financiranje pa si na ohoho

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist verjamem, da je kaj takega, ker 100% so s tako idejo posku?ali ?e marsikateri zmanj?at stro?ek.

 

?e ima? svojo lizing pogodbo kje blizu pa ?e se ti sevda da pogledat vanjo in vr?t u? na pogoje pred?asneg popla?ila, bi res lepo lepo prosil za info. Rad bi se namre? oboro?il z vedenjem, ko me bodo pr nakupu napadli s financiranjem.

 

?e mi to najde? obljubim, da ne bom ve? veliko ?ez SUV-e pizdakal. Mogo?e kdaj pa kdaj kaj malega ?e, tolk da si vsaj mal du?o olaj?am :lol:sramezljiv

 

 

Jaz sem vzel preko Summit Leasinga... sedaj ze cetrta Mazda, ki sem jo financiral preko njih ... Pri zadnji menjavi je tako naneslo, da sem nekaj mesecev prej prekinil in predcasno odplacal preostale obroke...  in znesek je bil nekaj malega nizji, kot ce bi samo sestel obroke, ki so manjkali do konca ... 

 

Screenshot_07_08_2019__10_37_22FAC56A.pn

 

Sem pa ponudbe za financiranje iskal tudi drugje (NLB, SKB,...) ampak je bil zame Summit se vedno najbolj ugoden ... 

 

Tukaj pa je dela iz pogodbe, kjer je govora o predcasni prekinitvi leasing pogodbe:

 

summit-sp_pdf_22FAC70A.png

 

summit_sp_pdf_22FAC7DE.png

 

summit-sp_pdf_22FAC811.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za pred?asno popla?ilo gleda? samo XIV. 2/ - vse drugo so samo druga?ne situacije, npr. ?e ?eli? prodati avto drugemu, itd.

 

To?no tako, kot sem omenil, da je pri ?kodi. Skupni znesek se zmanj?a za znesek diskontiranih obresti, tisti hakeljc ali kazen ali kakorkoli ste poimenovali je pa pa? 1% ali 0,5% od skupne vrednosti posla. To nanese 200 eur ob 20.000 ali 300 eur pri 30.000. To je njihova minimalna 'mar?a' pri financiranju. Seveda, prej kot popla?a?, ve?ji je privar?evani znesek.

 

Prvo pravilo pla?evanja obresti je, da jih vselej pla?uje? pred glavnico. Zaradi tega se ti glavnica najprej najpo?asneje zmanj?uje, kasneje pa v ve?jem delu, ker je na manj?o glavnico tudi obresti manj. Zaradi tega je bilo na koncu financiranja diskkntiranih obresti na dobrega jurja za 7 eur (torej cca 0,5%).

 

Bistveno druga?nih pogojev zaradi Zakona o varstvu potro?nikov ni, je pa res, da je obrestna mera lahko po vi?ini zelo razli?na, tako ali tako pa mora? imeti efektivno obrestno mero navedeno.

 

?koda npr. ima maloprodajno ceno kot skupni znesek financiranja, zato ti dajo na ske?iranje brez leasinga nekje toliko popusta kot na financiranje oziroma kak?en procent manj (aka do nekje 200-300 eur manj kkt s financiranjem, ker tam itak to pokrijejo v vsakem primeru s stro?kom posla). V?asih dajo popusta na gotovino ?e manj, pa ?e bonus ugodnosti ma? pri zavarovanju (ki je za njih itak ceneje, ker majo druga?ne dogovore z zavarovalnicami, saj jim prinesejo ogromno strank in polic). Tako da je ?isto mo?no, da je marsikdaj financiranje, pridobitev ugodnosti in popla?ilo po mesecu ali dveh dejansko najugodnej?e. Vse je pa odvisno konec koncev od podpisane pogodbe, pri financiranju ima? pa tudi ve? sitnosti v smislu prina?anja pla?nih list in drugih dokumentov, ki jih ?elijo za odobritev posla.

 

Nekatere dru?be pa imajo verjetno druga?no politiko in financiranje dodajo povrh maloprodajne cene. Mazda je najbr? taka, da nevem kak?nih 20 ali vec % popustov ni pri nakupu avtomobila, tam pa je potem dejansko treba izra?unati koliko vse skupaj pride na koncu. Avto bi lahko tudi iz 28 jurjev hitro pri?el na 35. ?e ske?ira? po enem mesecu bo pa ?e vedno okoli 28.

 

 

Glede kak?nih vezanih ?asovnih obdobij, po kolik?nem ?asu sme? odpla?ati, bi blo pa potrebno pogledati ali take klavzule Zakon o potro?ni?kih kreditih sploh dovoljuje (najbr? jih ne). ?e jih ne, so itak pogodbena dolo?ila v taki obliki neveljavna in lahko popla?a? prej, ne glede na to kaj kdo 're?e'.

 

Sem pogledal in jih dejansko ne. Vir je 22. ?len Zakona o varstvu potro?nikov-2.

Zgoraj v pogodbi je to prakti?no prepisano.

 

?e bi pa kak?en prodajalec kaj drugega zara?unaval ali kaj kompliciral, se pa v vednost pove, da je globa za tak prekr?ek (95. ?len) 25-50.000 eurov in da se lahk tud in?pekcijo pokli?e. Vsaj pri meni je omemba kak?nih sankcij v vednost vselej delovala, kakr?nekoli te?ave sem ?e imel pri naro?anju in slabih izdelkih ali garancijskih zahtevkih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je pa o?itno trenutek resnice

 

https://www.zurnal24.si/avto/golf-in-mercedes-a-eden-od-njiju-ni-zmogel-300-000-kilometrov-332150

 

downsizing in turbo pa? nista recept za dolgo?ivost motorja, DSG pa ravno tako ne. Ampak mene je dejansko tale test presenetil, ker da je avto za na odpad po ?estih letih in manj kot 300kkm... VW globoko si zabredel.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Atmosferski motor in ro?ni - klasika najdlje zdr?i. Vpra?anje kaj je z drugimi deli ampak redno vzdr?evan bencinar bo ?el dlje, kot se bo tebi dalo peljati, tj. prej bo? ?e zamenjal...

Ta Mercedes ima turbo bencinski motor 1.6 s 120konji mislim da je bila verzija s 156 konji v A tudi, v C pa je imel 156 konjev osnovni motor.Ti motorji so bili v redu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pregledal kr nekaj predstavitev in so jo bolj medlo ocenili. Baje je notri na nekaterih delih taka poceni plastika in vegasti gumbi, da ti ni jasno zakaj so var?evali pri malenkostih.

 

- CVT menjalnik ni ravno da bi vzdihoval od veselja ampak je v navezavi s hybridno tehniko logi?na izbira

- hitrost je omejena na 180km/h - sej ne da bi rabil ve? ampak vseeno se mi zdi zamalo, da bi me kar tako omejevali.

- avto je recimo od Mazde 6 te?ji za 250kg in pri ?portni vo?nji se to mo?no pozna. Ni takega veselja, da bi recimo odpeljal kak?en ovinek ali dva. Za AC je pa udoben kruzer.

- prtlja?nik je klasi?en limuzinski, ki pa ima pri podrtih sede?ih ?e manj?o luknjo kot recimo Mazda 6 sedan.

- sprednje oblikovanje je pa? za moje pojme ?isti overkill ampak OK, ni pa grozno kot so znale biti nekatere druge Toyote

- za normalno opremo primerljivo Mazdi 6 revolution top je cena ?e bogatih 37kEUR

- en sam motor, en sam menjalnik v stilu "take it or leave it"

 

ma pa seveda pluse

+ poraba je en izmed takih, ampak spet pa to ni svetlobna leta spredaj. Nekje realno povpre?je je ?e vedno 6 litrov. 

+ vedno se lahko hvali?, da ima celo pod 100g/km izpusta CO2 :lol:

+ 5 letno jamstvo brez omejitve kilometrov

+ Popolnoma nov model, ki bo aktualen ?e nekaj ?asa

 

Bottomline:

?e bi bila 5 vraten bi bil tale Camry resen kandidat

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No to je pa bil danes udarec po egu...

 

pridem do avta pa tale listek za brisalcem

post-133-0-16245100-1567629960.jpg

 

ok, sej avto res ni nov ampak, da ti nekdo pove, da bo treba menat in ?e rabim dodatni zaslu?ek za nakup drugega je pa kr mal bole?e... ja sej bom zamenjal no. :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No to je pa bil danes udarec po egu...

 

pridem do avta pa tale listek za brisalcem

dodatni zaslu?ek.jpg

 

ok, sej avto res ni nov ampak, da ti nekdo pove, da bo treba menat in ?e rabim dodatni zaslu?ek za nakup drugega je pa kr mal bole?e... ja sej bom zamenjal no. :P

Ne sekiraj se. Dokler ni "odkupujemo vozila starej?ega letnika, lahko tudi v okvari" , je ok :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.