Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Ah ne... itak so vsi dirkalniki v WRC, F1 in xy rally prvenstvih dizli. Poleg tega ima vsak dan povpre?en voznik avto polno nalo?en, pa ?e po?itni?ko prikolico zadaj pripeto, dizel je tako nuja. :lol:

 

Ja in pri vseh teh mora? razgrajat z obrati, da dajo tisto od sebe - ampak a v normalnem ?ivljenju je potrebno ti??at avto v obrate? Poglej si graf 165KM ?estke. Avto prese?e 100KM ?ele pri 3500 obratih, max je pri 6000 obratih, ko ?e oreng tuli, ?ez 250 obratov je pa konec, ker je blokada. ?e re?emo, da za te?o avta in dokaj normalne pospe?ke bi rabil vsaj 125KM se zgodba za?ne ?ele pri 4200 obratih in torej traja do 6200. Torej komaj 2000 obratov, kjer ima? ob?utek, da avto pa le nekaj da od sebe.

 

Zdaj pa vzemimo 150KM dizla, ki teh 125KM dose?e pri 2300 obratih (100KM ima ?e pri 1700 obratih) in do nazivne vrednosti 150KM pride pri cca 2800 obratih. Nato pa je ?rta mo?i popolnoma vodoravna do omejevalca, ki je pri 5200 obratih. Se pravi ima? neverjetnih 2400 obratov konstantnih 150KM na voljo. Za primerjavo ima bencinar teh 150KM na voljo ?ele pri 5200 obratih (komaj 1000 obratov, da je mo? vsaj 150KM), ki so neprijazni do u?es ?e bolj pa do denarnice.

 

 

?e pa pogledamo mo?nej?e 2,5 benacinarja s 194 KM in 2.2 dizla s 184KM pa prvi teh 150KM dose?e "?e" pri 4100 obratih in ima od tu naprej ve? kot toliko do blokade. Dizel pa 150KM dose?e ?e pri 2400 obratih in jih ima pri 3200 ?e 184KM, kar dr?i do 5000 obratov konstantno to mo?. Dejansko vidimo, da ima dizel ve? uporabnega dela obratov, kot bencinar, kar v bistvu postavlja na glavo vse tisto, kar nekateri ?e danes (tudi na tem forumu) trdijo.

 

Pa, ?e se ?e malo poigramo za matematiko in izra?unamo povpre?no mo? iz obmo?ja 3500 najbolj uporabnih obratov izgleda takole:

165KM bencin - povpre?na mo? 128KM (2700-6200obratov)

194KM bencin - povpre?na mo? 159KM (3000-6500obratov)

150KM dizel - povpre?na mo? 138KM (1700-5200obratov)

184KM dizel - povpre?na mo? 163KM (1700-5200obratov)

 

Se pravi, ne glede, da na papirju izgleda bencinskih 165KM za 15KM ve? kot 150 dizelskih, ampak v praksi je vseeno 10KM v prednosti dizel. Pri mo?nej?ih pa je ta razlika cca 4KM v prid dizla.

 

 

Zdaj pa ?e ena primerjava, da malo razjezim petrolheade. Motor pri 4000 obratih je za u?esa navadno ?e preve? neprijazen, tako, da se v ve?ini vozimo nekje med 2000 do 4000 obratih.

 

165KM bencin - povpre?na mo? 85KM

194KM bencin - povpre?na mo? 104KM

150KM dizel - povpre?na mo? 139KM

184KM dizel - povpre?na mo? 166KM

 

Razlika tukaj je milo re?eno ogromna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo napisano, Boss. V bistvu se z benzinarko vozi? z malo ve? konji kot v?asih z malo navitim Yugotom. S tem, da je recimo mazda 6 skoraj duplo te?ja...

Moja stoenka z 90 konjskim motorjem je bila v bistvu ?e skoraj dirkalnik glede na te?o avta. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda mora? bencinarja brez turbo gnati v obrate, ko ?eli? da da kaj od sebe, nih?e ne trdi nasprotno. ?ista fizika pa?. Ostalih 95 % ?asa pa u?iva? v nesli?nem teku motorja, neobstoje?ih tresljajih, na dolgi rok bistveno ni?jem TCO, navkljub litru ali dveh vi?ji porabi. Ko pri NA bencinarju potrebuje? mo?, pa? prestavi? dve prestavi ali tri ni?je, verjetno to ni nek problem in u?iva? v zvoku motorja. ?e je AT, seveda ?e za to ni potrebno skrbeti. Jest ima oz. je imel oboje, prej 2.2 twinturbo dizla, sedaj pa 2.5 bencinarja, oboje AT ?e se ne motim. Enkrat pisal o tem, da ve? mo?i pri benz. NA avtomatiku prav ni? ne pogre?a. Ampak seveda, vsakemu svoje, jaz vem da za dinami?no vo?njo vedno raje vzamem bencinarja enake mo?i, tudi ?e je NA.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj jaz sem bil na tem, da presedlam na bencinarje, a sem ?al razo?aran. Mogo?e je napaka to, ker pri?akujem preve?, ampak vseeno, ?e da ?lovek 30+kEUR denarja za avto in ne ?uti napredka je to kurckej vredno  :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vozim oba, bencinarja 150 konji?ev in dizel 120...vsak po svoje zanimiv...

Pri enem se mi smeji na bencinski, pri enem pa na servisu...

Meni bencinar ustreza. Na isti relaciji z istim voznikom je bila poraba na mazdi5 110 konji?ev dizel enaka, kot pri mazdi6 150 konji?ev bencin...to je 8l...servis na m5 pa ohoho dra?ji, kot m6, da o filtru ne govorimo... Relacija 4 km v eno stran. Zakaj potem dizel? Odvisno, kdo in zakaj avto potrebuje...

Potem sem petico dizel zamenjal za ?estico bencin...vozi pa ?ena, ki ne goljufa...

Sam imam m6 dizel 04...brez filtra...super avto, udoben...?e 310000 km...mesec nazaj naredili v sedmih dneh 5050km...po ovinkih do Tallina in nazaj...tudi poraba...odvisna od na?ina vo?nje, ampak pod 5,7 ne pride...pa do 8...

Nimam avta za to, da se hvalim s porabo, ampak, ker se v njem po?utim varno in vem, da me ne bo pustil na cesti.

Z novim avtom si ne upam na take ture...pa smo bili s to mazdo v Istanbulu, Ki?njevu (moldavija), prevozili transalpino in transfagasan v Romuniji, ?li do ?rnega morja, pokukali v Ukrajino, tudi do Soluna v Gr?iji smo se peljali...to vse 4 v avtu plus prtljaga...saj pravim, z novim avtom...ne, hvala, ga ni, da bi mu zaupal...?al tudi mazda ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede na to, da imam oba, dizel gre bolje na avtocesti in porabi manj pir visjih hitrostih...ampak ne vem zakaj raje imam bencinarko...

pac se vozi mirno, neslisno ko se peljes lepo, al pa ti da mal adrenalina ko hoces v rdece polje...

 

bolj allround je bencinarka

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Noja... tih tek motorja je pri obeh... mogoce je le pri nizjih temperaturah dizel pri semaforju malo bolj ?grob?, med voznjo pa ni neke hude razlike... Dizel ima tisti ?kick? pri pospesevanju, ki ga bencinar nima... vsaj obcutek je tak... Se pa da z enim nimdrugim normalno vozit... Glede vzdrzevanja so stroski tudi podobni... Vsaj moje izkusnje so take... in te veljajo le za redne servise... in sam imam izksinje le z nekje do 5 let starimi ;)... ampak tudi naslednji lastnik ni potozil, da bi imel kasneje kaksne hude stroske v naslednjem cca. 5 letnem obdobju...

 

Se je pa treba pri voznji znati prilagoditi... bencinarja se pac vozi malo drugace kot dizla... predvsem obrati so visji... ampak to po mojem mnenju ne vpliva na pocutja... Teoretiki bodo pa imeli vedno kaj za pvoedat v prid enemu ali drugemu... ;) ... 

 

Zavedati se je treba, da ponavadi kupujemo avte za vsakdanjo rabo in ne dirkalnikov za na pisto... ;)

 

Ce bi se danes moral odlocati, resno ne vem, za kaj bi se odlocil... Pac za tisto, kar bi v danem trenutku bilo zame bolj privlacno, ugodno,... Vsekakor pa ne zaradi kaksne ekologije ali kaksnega oodobnega sranja, ki so ga mediji polni...

 

Zaenkrat upam, da bom ob naslednji menjavi lahko izbiral tudi med elektricno gnanim avtomobilom... Nazadnje za moje potrebe se ni bilo takega, ki bi bil dovolj ugoden in ki bi zmogel tisto, kar bi jaz pricakoval...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da ni bilo razumljeno, da kogarkoli prepri?ujem, da je dizel bolj?i od bencina. Men ?al NA s 165KM pa? ne sede, 194KM pa nisem imel mo?nosti testirat, ampak verjetno bi to bilo pa mogo?e kar OK. Ker vseeno 165KM ne manjka kaj dosti, mogo?e mal lep?a krivulja navora/mo?i, da bi bila mo? prej na voljo in v ve?jem obmo?ju obratov.

 

Je pa vedno tako - vsak zase bo najbolj vedel kaj mu pa?e, sem pa primerjave nalimal zato, da se vidi, da cifre na papirju navadno kaj dosti ne povedo, dokler ne vidi? celotno sliko, kako se motor obna?a skozi celotno obmo?je delovanja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je treba it peljat... in ne teoretizirati z raznimi krivuljami in podatki na papirju... ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavedati se je treba, da ponavadi kupujemo avte za vsakdanjo rabo in ne dirkalnikov za na pisto... ;)

 

Sej ravno zato je ta razlika, ker dizla ne rabi? vozit kot dirkalnik.... pri bencinarju pa... ?e ho?e? konje izkoristit je pa? treba rohnet. sramezljiv

Avto je treba it peljat... in ne teoretizirati z raznimi krivuljami in podatki na papirju... ;)

 

Ho?e? re?t, da ga nisem vozil in da teoretiziram z grafi? :ne vem:

 

Hja, teorija je podlaga prakse in verjemi, da v praksi ti to?no te krivulje povejo kako se motor obna?a. Lahko si ?e tako pameten ampak fizika in matematika pa? ne la?eta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi nencinarja ni treba vozit kot dirkalnik... malo pomoje pretiravas s temi obrati... oz. bom raje napisal tako... navajen si vozit dizla... Jaz sem tudi na zacetku bil razocaran nad bencinarjem, ceprav imam sedaj 20 konjicev vec pod havbo... Ampak sedaj sem se ze cisto navadil... in ne porivam nobenega v ospredje... Sedaj je bila taka situacija, da sem vzel bencinarja in sem se malo,bal, da bo poraba previsoka... Ampak se je izkazalo, da ni tako... in je poraba le minimalno viskja, kot prej z dizlom... 

 

Ko bo prisel cas menjave, se bom takrat odlocal, kaj bom... nisem pa privrzenec dolocenega pogonskega goriva... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden?

 

A si se ti to malo zatipkal?

 

Mislim, ker jaz z BTjkinimi 140-timi konji vozim tja do 3400 kg tovora - poleg lastne te?e vozil! Ti bi pa v enem malo ve?jem kalimerotu rad 250 konjev? A to zato, da pri Vrhniki pohodi? gas, pri Logatcu te pa v zrak odnese in preleti? vse do ?rnega Kala, kjer pristane? in v Kopru lepo ustavi? al kako?

 

:ne vem:

?e enkrat preberi kaj sem napisal, za normalno vo?njo je g165 super, zmanjka mu za kak?no bolj ?portno vo?njo, sploh iz ni?jih vrtljajev.. ti za tvoj delovni stroj/traktor ne rabi? niti 140hp..

 

pa vsi skos primerjate atmosferske bencinarje in turbo dizle, logi?no da ima kle prednost dizel v nizkih vrtljajih.. primerjajte oba turbaka, potem je druga pesem

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ve?ja razlika pa je z obema brez turba,ampak to ni ve? mogo?e ker ni navadnega dizla! 20 let nataj sem vozil OPEL vectre 1.7 D turbo 90 km druga brez 60km,razlika pa ogromna ker ma avto 1450kg. Pa je vseeno nekako ?lo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro, nimam ravno vsak dan polno nalo?en avto (?eprav smo mimogrede ?tirje noter), pa kljub temu ne potrebujem 250 konjev.

 

 

Seveda ne. Rabi? pa ?im ve? navora pri nizkih obratih. Simpl.

 

Sej ravno zato je ta razlika, ker dizla ne rabi? vozit kot dirkalnik.... pri bencinarju pa... ?e ho?e? konje izkoristit je pa? treba rohnet. sramezljiv

 

In? Kakor komu pa?e. ?e bi bil mlaj?i bi se zdaj norca delal in pametoval. Ampak z leti sem pomoje postal mal bolj strpen  :lol: Meni ni problem stisniti avto, ko rabim prehiteti. Druga?e se pa ravno tako peljem z 2000 obrati. Kot smo ?e nekje ugotovili, 95% (ali ve?) furamo v nizkih obratih in po omejitvah. Raznorazna teorija kje ima kdo uporaben navor in mo? je (zame) nepotrebna. Tiste 2 avta, ki ju na poti v slu?bo prehitim 2x na teden me pa ne bo noga ali denarnica bolela, ?e ga morem stisniti v obrate in bo rohnelo. Se bom ?e potrudil in dal eno ali dve prestavo ni?je. ?eprav bi kdo rekel, da je bolj udobno stisniti dizla in prehiteti, se meni ne zdi toliko ve? dela prestaviti menjalno ro?ico in stisniti sklopko. Nazaj k prvemu stavku: Kakor komu pa?e. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam novo M6 194 G SPC, se lahko zmeniva ce zelis probat... pred tem sem imel 2.2.diesel rocni menjalnik in sem z tem bencinarjem bilj zadovoljen. Avto se obnasa drugace, bolj prefinjeno, po mestu misli vecina ki se pelje z mano da je avto elektricen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.