Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Kak se lahko ?e kdo s takim avto pelje brez neumnih pripomo?kov?

Obratomer, merilec hitrosti, merilec goriva, pa temperature.

To je to, kar se potrebuje...

Ja, Slivka, staramo se, otroc pa rastejo...

Fico ni imel obratomera... tudi Jugo ne... vsaj tisti, ki sem jih imel jaz ... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upravljanje temperature, radia itd prek sredinskega zaslona na dotik je ?e ena izmed neumnosti, ki so jo vgradili v avto. Kako je to nevarno za vo?njo.

Dobre stvari so recimo tempomat, opozorilo v ogledalu za avto za tabo, ki te prehiteva, opozorilo, ko gre? rikverc iz parkiri??a in navigacija. Tukaj se nekje to ustavi. Drugo je nepotrebna navlaka, pri kateri je veliko mo?nosti, da se kaj pokvari in ne pripomore kaj dosti pri vo?nji.Prej moti zbranost.

Glede upravljanja klime s touch zaslonom  na sredini je res neumnnost.

Ampak dosti tehnolo?kih re?itev je dobrih in uporabnih, npr ABS, EBD, ESP, elektri?ni pomik stekel, ogledal,servo volan, klima, ogrevanje ogledal, daljinsko centralno zaklepanje,Airbag, Isofix, navigacija, prostoro?no telefoniranje, zra?no ali hidravli?no vzmetenje, xenon ali led lu?i.... ma bi lahko na?teval ?e pa ?e uporabnih re?itev ki so jih izumili od ?asa Yugotov in Fi?otov.

Bi rad videl junaka ki bi se vsak dan raje vozil 100km na ?iht z Yugotom, kot pa z nekim normalno opremljenim avtom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede upravljanja klime s touch zaslonom na sredini je res neumnnost.

Ampak dosti tehnolo?kih re?itev je dobrih in uporabnih, npr ABS, EBD, ESP, elektri?ni pomik stekel, ogledal,servo volan, klima, ogrevanje ogledal, daljinsko centralno zaklepanje,Airbag, Isofix, navigacija, prostoro?no telefoniranje, zra?no ali hidravli?no vzmetenje, xenon ali led lu?i.... ma bi lahko na?teval ?e pa ?e uporabnih re?itev ki so jih izumili od ?asa Yugotov in Fi?otov.

Bi rad videl junaka ki bi se vsak dan raje vozil 100km na ?iht z Yugotom, kot pa z nekim normalno opremljenim avtom.

Ampak to si sedaj na?tel stvari ki so ?e 10-15 let standard v vseh avtih (pustimo 5let stare osnovne mal?ke), edino ksenon in led sta novej?i zadevi , oziroma se ?ele sedaj prebijata tudi v bolj dostopna vozila.

 

Verjetno je alex bolj mislil na novodobne stvari kot so npr.360stopinjska kamera, avtomatske lu?i (preklop med kratkimi in dolgimi), aktivni tempomat, samodejno parkiranje....

 

Saj je lepo imeti vse to, sploh ?e ti gadgeti kaj pomenijo. Problem je zgolj v tem,ker te stvari marsikoga poneumijo in so ljudje ,ki potem ne znajo ve? parkirati brez kamere, ne znajo bo?no parkirati, ne znajo oceniti kdaj zasen?iti lu?i ali kdaj sploh pri?gati zasen?ene lu?i...

 

Za moje pojme najbolj uporabne novodobne zadeve: tempomat, corneting lights, kamera (za natan?no parkiranje in varen prvi premik , da vidi? ?e je otrok za avtom), pogojno nadzor tlaka...

 

Ostalo pa me ne gane , ?eprav vozim tudi avte s takimi stvarmi... Raje imam webasto in ergonomske odlagalne povr?ine, pregradno mre?o, ogrevane sede?e in volan...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to si sedaj na?tel stvari ki so ?e 10-15 let standard v vseh avtih (pustimo 5let stare osnovne mal?ke), edino ksenon in led sta novej?i zadevi , oziroma se ?ele sedaj prebijata tudi v bolj dostopna vozila.

Verjetno je alex bolj mislil na novodobne stvari kot so npr.360stopinjska kamera, avtomatske lu?i (preklop med kratkimi in dolgimi), aktivni tempomat, samodejno parkiranje....

 

Moj post se je nana?al na za?etek debate o fi?otih in Yugotih ki niso imeli nobenih pripomo?kov in da so novej?i pripomo?ki kao neumni!

Meni se pa? ne zdi neumno da so od ?asa Yugotov razvili razne pripomo?ke ki nam vo?njo naredijo bolj udobno in varno.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj post se je nana?al na za?etek debate o fi?otih in Yugotih ki niso imeli nobenih pripomo?kov in da so novej?i pripomo?ki kao neumni!

Meni se pa? ne zdi neumno da so od ?asa Yugotov razvili razne pripomo?ke ki nam vo?njo naredijo bolj udobno in varno.

Res je. V zadnjih parih letih pa itk ne vedo kaj novega ?e pogruntati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je. V zadnjih parih letih pa itk ne vedo kaj novega ?e pogruntati.

In ker ne vedo kaj novega bi pogruntal, delajo bedarije. Problem je v tem, da bi se morali ljudje, ki programirajo razne pripomo?ke v razvojnih oddelkih avtomobilskih firm, na ?iht obvezno voziti z avtom in ne s kolesi in vlaki. Ker ?e bi se kdo od teh genialcev vsaj malo vozi z avtom, nebi delali takih bedarij.

 

Fi?o je bil v bistvu pionirski avto, v dr?avah kjer se takrat ni cedilo med in mleko (tako Juga kot Italija), je ljudem omogo?il mobilnost. Yugo je imel to?no toliko kot si pla?al - 2500? za nov avto. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj je ko prebira? v katalogih in se fino sli?i ter primerja? z drugimi modeli. Potem znajo tisti modeli, ki tega nimajo izpast iz seznama eventuelnih nakupov. Zato pa? vsi notri tla?ijo tisto, kar se je nek Milenijec brez izpita domislil, ker je to videl v neki igrici na telefonu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?tos je v tem, da se sin veliko raje vozi z ta staro 6-ko,kot pa s ta novo. Sem mu jo parkrat posodil, a vzame raje staro.Kakih povezav na internet v avtu ne pogre?a, ?e manj pa teh raznih pomagal. Pravi, da je enostavno v avtu-najbolj?e.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtomatske led lu?i...to je plus samo za voznika, ki jih uporablja...

Nasproti voze?i jih fino gleda, da ga zaslepijo...pa boste vsi spet rekli, da ni res. Mogo?e ne za nasproti voze?ega voznika osebnega avtomobila...za voznika tovornjaka pa ne...po AC ponoci nih?e ne preklopi iz dolgih na kratke lu?i, ko se s tovornjakom sre?a...tudi avtomatika ne. Tudi ?e se z osebnim avtomobilom peljem in me dohiti voznik z led lu?mi je bole?e za moje o?i, ko me nabija s svetlobo v vsa vzvratna ogledala...

Navadne lu?i tega niso delale...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtomatske led lu?i...to je plus samo za voznika, ki jih uporablja...

Nasproti voze?i jih fino gleda, da ga zaslepijo...pa boste vsi spet rekli, da ni res. Mogo?e ne za nasproti voze?ega voznika osebnega avtomobila...za voznika tovornjaka pa ne...po AC ponoci nih?e ne preklopi iz dolgih na kratke lu?i, ko se s tovornjakom sre?a...tudi avtomatika ne. Tudi ?e se z osebnim avtomobilom peljem in me dohiti voznik z led lu?mi je bole?e za moje o?i, ko me nabija s svetlobo v vsa vzvratna ogledala...

Navadne lu?i tega niso delale...

Res je. In smo spet pri temu, da je avtomatika velikokrat povod h temu, da ljudje na razmisljamo vec. ?e?: "saj itak avtomatika dela namesto mene".

 

Jaz sem nekaj prevozil z novo E-klaso, kjer je sistem verjetno precej izpopolnjen..

 

?e najbolj uporabno je bilo recimo na zaviti cesti proti Idriji, kjer sem lahko imel obe roki na volanu, luci so se pa same zasencile ob prometu nasproti.

 

Ni se mi dalo ukvarjati z nastsvitvami, ampak meni se je zdelo da mnogo prepozno ozirkma preredko pre?alta nazaj na dolge luci...

 

Jaz osebno nebi doplacal za to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem, samo pri Mazdi dejasnko prej kot v sekundi preklopi na kratke. Tudi sam nimam takih refleksov in nih?e mi ?e ni blendal. Tudi, ko vozi avto spredaj avtomatika preklopi na kratke prej kot v 200m razdalje do spredaj voze?ega.

 

?e mi pa kej v glavo nabija so pa meglenkarji z zadnjo meglenko pono?i. Tisto pa je, da bi kar ven stopil in s kladvom re?il zadevo. Pa tako lepo je napisano, da se to uporablja le ?i si zadnji v koloni in ?e je vidljivost manj kot 50m.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se je zdelo, da dovolj hitro preklopi na kratke , ampak predolgo potem vztraja na kratkih...

 

Skratka; jaz bi se ve? ?asa vozil z dolgimi lu?mi. In glede na to,da mi nih?e nikoli ne blenda, menim da v vsakdanu ne najedam z dolgimi lu?mi. Se mi zdi, da veliko stvari v okolici (stebri?ki,kolicki, hi?e....) dojame kot avto ali pe?ca in zato vztraja pri zasen?enih.

Kar se ti?e meglenk... Res je... Sploh v de?ju je zoprno gledati v mo?no lu? pred seboj.

 

Jaz zelo redko uporabljam meglenke , mora biti ornk megla,da je vidljivost manj kot 100m, kaj ?ele 50m.

 

?e najraje uporabljam prednje ko manerviram po kak?nem parkingu,gozdu.... Ker pa? nimam cornering lights.

 

Mi pa nekaj ni jasno.... Zakaj ima ve?ina avtov narejeno tako,da lahko zadnje meglenke vklopis le v kombinaciji s prednjimi? Recimo hud naliv na AC... Ne vidi? zadnjih lu?i vozila pred sabo.... Prizgem zadnjo meglenko (ko mi nikogar za mano in ugasnem ko Me zadaj kdo dohiti), ampak to pomeni da grem na qrac tistemu pred sabo , s svojimi prednjimi meglenkami,ki dejansko nikomur ne koristijo....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne samo preklop med dolgimi in kratkimi, tudi vi?ina snopa svetlobe je problem...

Ampak na to uporabnik ne more vplivati.... Pustmo dobre stare halogenke, ki si jih ljudje nastavijo 1x in jih potem pozabijo spustiti , ko so na poti na dopust natovorjeni .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole objavljam bolj kot zanimivost, saj sem ju naklju?no sre?al na parkiri??u Supernove in smo potem udarili eno 20minutno debato o avtih. Mal skritiziral to malce SUV-e, tudi kej pohvalili. V glavnem ?ist cool modela.

 

 

 

p.s.: aja pa Boss se pelje mimo po cesti nekje od 45 sekunde sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V familiji se po?asi kupuje nov avto... Poplava suv-ov , vi?anje cen v nebo in ?elja po preprostem in hkrati cenovno ugodnem ter prostornem vozilu je , seveda, konkretno oklestila izbiro.

 

Zaenkrat so o?i uprte v Fiat tipa karavan. Pozna kdo ta motor 1,4 16v, 95km?

Predvsem kar se ti?e o?arljivosti.

 

Da ni ?portnik, mi je jasno. Rabi se zanesljiv in preprost avto , ki bo namenjen zelo umirjeni vo?nji, Max 20t km na leto.

 

Sem prevelik optimist ?e ra?unam na porabo 6,5l umirjene vo?nje (ima 6prestav)?

 

Druga opcija je 500L, ki je zanimiv predvsem zaradi vi?jega sedenja, vendar se bojim , da se atmosferski bencinar nebi ravno izkazal v avtu s precej ve?jo ?elno povr?ino.

 

Takole na hitro ostali avti; v po?tev bi pri?el ?e Logan MCV (ampak je res stopni?ko ali dve za Tipom), kangoo (zdaj so zelo ugodni), Clio se poslavlja od karavanske izvedbe, fabia Combi odpade ?e zaradi skurcanih 1,2tsi motorjev, suvi odpadejo, sx4s cross je predrag...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.