Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

?e druga ne je razlika v motorju Kia je T , Fiat pa ne kar se pozna pri tako mo?no opevani krivulji :lol::lol::lol:

Se strinjam... Verjamem,da sodobni TB popijejo kaksen deci manj, pa manj?a kubikaza pomeni cenej?o registracijo , tudi bolj posko?ni so,ampak.... Tudi jaz bolj zaupam dobri stari atmosferski ma?ini... Jaz z mojo xp , ki je ?e tako len avto , ?e dodatno pa ga upo?asnjuje lpg, ?isto lepo shajam... Po AC 140-150, po mestu lepo sko?i... Edino navora , da bi na regionalni cesti zlahka prehiteval kamione ni... Pa saj... Kam se pa mudi...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam... Verjamem,da sodobni TB popijejo kaksen deci manj, pa manj?a kubikaza pomeni cenej?o registracijo , tudi bolj posko?ni so,ampak.... Tudi jaz bolj zaupam dobri stari atmosferski ma?ini... Jaz z mojo xp , ki je ?e tako len avto , ?e dodatno pa ga upo?asnjuje lpg, ?isto lepo shajam... Po AC 140-150, po mestu lepo sko?i... Edino navora , da bi na regionalni cesti zlahka prehiteval kamione ni... Pa saj... Kam se pa mudi...

No saj jaz se tudi strinjam s tem ?..ampak na tem forumu je atmosferc skoraj greh m v popolavi vseh teh premium vozil z tovornja?kim navorom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz z atmosferskim bencinarjem 1.4 velikokrat obolevam pri vo?nji, ko premijski BMWji, Mercedesi in drugi, ki jih vozijo v teh situacijah bodisi ?enske bodisi starej?i, peljejo 40 in se ustavijo na 5 km/h pri vsakem le?e?em policaju. Vo?nja je v prvi vrsti odvisna od obvladovanja avta, poguma in, v nekaj primerih kot je npr. klanec na nadmorski vi?ini ali potreba po prehitevanju, tudi dejansko od kubikov ter konjev.

 

Pospe?ek, ko te pripopa na zice je seveda lahko zasvojljiv, rabi? ga pa na?eloma ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej smo tudi mi vozili v?asih take mlin?ke 1.4 benzinarje brez turbin,da vas potola?im. Sem prevozil z njim celo Evropo po dolgem in po?ez. Mogo?e smo montirali kak dvojni Weber ali Solex uplinja?, pa sprint filter gor in to je bilo to. Ko se pa navadi? na mo?nej?e poti nazaj ni, samo ve? in ve? ho?e?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej smo tudi mi vozili v?asih take mlin?ke 1.4 benzinarje brez turbin,da vas potola?im. Sem prevozil z njim celo Evropo po dolgem in po?ez. Mogo?e smo montirali kak dvojni Weber ali Solex uplinja?, pa sprint filter gor in to je bilo to. Ko se pa navadi? na mo?nej?e poti nazaj ni, samo ve? in ve? ho?e?.

Zato je pa fajn ne probati bolj?ega avta. In si zmagovalec v svojem svetu :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zato je pa fajn ne probati bolj?ega avta. In si zmagovalec v svojem svetu :)

V bistvu ima? prav. ?e se ti nikamor ne mudi in rad opazuje? naravo ko se vozi?, je to zmagovalna kombinacija. Za?eljena je ravna konfiguracija trase ceste. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej smo tudi mi vozili v?asih take mlin?ke 1.4 benzinarje brez turbin,da vas potola?im. Sem prevozil z njim celo Evropo po dolgem in po?ez. Mogo?e smo montirali kak dvojni Weber ali Solex uplinja?, pa sprint filter gor in to je bilo to. Ko se pa navadi? na mo?nej?e poti nazaj ni, samo ve? in ve? ho?e?.

Hja, smo vozili 1,4 litrske bencinarje, ampak so tehtali kve?jemu 800 kg, polno obremenjen z vso prtljago in dvema zaljubljenima potnikoma je pri?el na mogo?e 1200 kg. Zdaj pa prazen tehta 1400 kg...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ker so bili tako lahki skupaj z nami, je to vse skupaj ?e kar nekaj ?lo. Se pa spomnim ene zime, ko smo ?li na smu?anje, sem imel na strehi tuleta, pa burja je pihala kot nora, in sem ?el dva kilometra naprej, tri nazaj. In v klanec po avtocesti v tretji ful gas 80/uro.Kak?ne sme?nice... :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se meni ni dogajalo v neki silni davnini ampak pred nekaj leti. V nov Opel Adam se nas je zbasalo pet, od tega so ?tirje imeli ?e nahrbtnike. Od Kr?kega do ?empetra pri Gorici je tisti trivaljni litrski motor?ek uplinil 25 litrov bencina. V vsak malo ve?ji klanec sem vozil s tretjo in gas do podna. Meni se ni zdelo sme?no...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede na to, da sem 80/90's clovek, je zame fiat tipo samo en, in sicer:

 

maxresdefault.jpg

Sedicivalvoe to so bili pravi motorji, pravi strup za razne GTIje

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo danes malo (zelo malo) vozil novega tipa.

 

Karavanska verzija, osnovni bencinar 1,4 16v z 95konji, osnovna oprema...

 

Ubiatvu ?e ko sem ob predstavitvi par let nazaj sedel v tipu, me je pozitivno presenetil. Seveda, je nizkocenovnik, ampak vseeno; takrat sem ga lahko neposredno primerjal z Rapidom za enaki denar in mi je bil Fiat mnogo bolj simpati?en, sploh ob?utek v notranjosti. Da o c-elyseju in dacii ne govorim.

 

Pa? to je za moje pojme konkurenca tipu, sploh ko govorimo o osnovnih opremah.

 

Pol urna vo?nja je obrodila naslednja opa?anja:

 

Osnovna oprema je, logi?no, namenjena manj zahtevnim kupcem in ob katerikoli minusu imam hkrati v mislih ceno...

 

Pozitivne stvari:

 

prostornost, preglednost, polo?aj za volanom, sama ergonomija, izolacija, dvojno dno v prtlja?niku, ravno prav trdi sede?i, ogromna ogledala, dvosmerni potovalni ra?unalnik (ki med drugim ka?e temperaturo olja, napetost akumulatorja, tlak v gumah),izdatna nastavljivost volana, 6prestav, poraba 6,2l kombinirane vo?nje, presenetljivo posko?no se da voziti...

 

Minusi: v ve?ji meri letijo na stopnjo opreme... Torej: klima je ro?na (jbg), komand za radio na volanu ni (ups), ogledala niso ogrevana (?akamo prvi de?, da vidimo kam letijo kapljice med vo?njo, na meganu 3 je bil manjko ogrevanja velik ups, na nekaterih avtih me ne moti), volan je plasti?en, v predalu pred sopotnikom ni lu?ke (jbg), tempomata ni (velik ups), ?ipe zadaj na roko (jbg),manjko ogledala v sencniku (jbg)...

 

Minusi ne vezani na opremo ; naslon za roke je pomaknjen precej nazaj, plastika je trda (ampak li?na), cd predvajalnika ni (zgolj usb), ob rikverc prestavi se ne sli?i piska kljub senzorjem...

 

Presenetljivo: Hill Holder serijsko (tudi ?e ga nebi bilo), meglenke ki se pri?igajo v ovinkih prav tako, ?e omenjen merilnik temperature olja. Najve?je presene?enje je ,da ob dnevnih luceh svetijo tudi zadnje lu?i (velik plus).

 

Skratka; simpati?en , preprost , prostoren avto,ki ima skoraj vse kar potrebujem , deluje preprosto ,ampak ne ceneno.

 

Hkrati pa je prav zanimiva popestritev v ?asu,ko proizvajalci kar tekmujejo kdo bo dal ve?ji Touch screen na sredo armature, kater avto bo bolj nepregleden in predvsem v ?asu, ko je ve?ina poceni avtomobilov majhnih jajckov namenjenih zenski populaciji...

 

Skratka, avto kakr?ni so bili avti 15let nazaj, pred poplavo modnih suvov, ki so izrnili preproste in prostorne avtomobile.. Konec koncev ima rezervno gumo normalne velikosti,kar sploh ni ve? samoumevno.

 

Imam pa 1 vpra?anje; spiram ?ipo, brisalci lepo obri?ejo in ?ez 10sekund naredijo ?e 1poteg.... Zakaj??? A predvidevajo da bo na AC kaj vitrexa steklo ?e mimo brisalcev v tem ?asu? Izven AC bodo pa zaruzuli po suhem... Stestiral 3x in vedno je tako. Senzorja za de? seveda nima.

 

Zagotovo bi ?e kaj opazil ob dalj?em druzenju, ampak jebemu,da je tole cedalji ve?ji favorit za moj naslednji avto. To?no tak; bel (ker je to edina barva brez dopla?ila), z osnovnim motorjem, le da bi jaz doplacal ?e slabih 200eur za usnjen volan in tempomat. Manjko komand na volanu bi pa? pre?ivel. Saj je Radio dovolj blizu,da ga dose?em...

 

Cena (skupaj z doplacljivim naslonom za roke) 12400eur...

 

Pogre?am ve? takih avtov...

 

Zdaj pa.. haters gonna hate,vem...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v bistvu zate vem, da ti je vseeno za oh in sploh dodatke,kotvtudi meni, tako, da je ta avto res primeren zate. Tej motorji so preizku?eni in dobri, pa tudi oblika samega tipa je kar posre?ena,?e ?e ne kar med lep?imi v svojem razredu. Takega podobnega je kupila ?ena sodelavca in moram priznati, da je res posre?en.

Dobro, plastika bi res lahko bila bolj?a na otip ampak za to ceno. :).

Ja, usnjen volan je must.

In v beli barvi res zapali.

Po mojem-gre? v nakup, ko bo ?as.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, usnjen volan mora biti..

 

Naj xsara ?e malo oddela. Kak?nih 5 let...

 

Saj je fajn imeti BT pa temne ?ajbe pa ogrevane sede?e pa hlajen predal,ampak jebemu,to je takoj 1500... Za ta denar imam raje nov bajk na 5let in imam ve? od tega v ?ivljenju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je vredno vsakega EUR-a. Mormalno, da ne more? pri?akovat ve? od 2x dra?jih avtov ampak ve? ali manj je za ve?ino tudi to dovolj.

Sem gledal novega capturja.... Stari mi je bil od nekdaj grd,cenena notranjost z klavirskim leskom na volanu.. nov na?in oblikovanja pri renoju mi je pa vsec.

 

Plus to da je novi model malo ve?ji...

 

Skratka; osnovni captur je mislimda 13jurjev ali 14, sem pozabil.... Brez klime in brez Radia... Mora? dokupiti paket "klima" za okroglega jurja....

Preveril ravnokar za capturja...

 

14jurjev je osnovni z 100KM literskim trivaljnikom, jurja dopla?ila za ro?no klimo in Radio in potem 800eur popusta...

 

Ja... Ima pa touch screen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v bistvu zate vem, da ti je vseeno za oh in sploh dodatke,kotvtudi meni, tako, da je ta avto res primeren zate. Tej motorji so preizku?eni in dobri, pa tudi oblika samega tipa je kar posre?ena,?e ?e ne kar med lep?imi v svojem razredu. Takega podobnega je kupila ?ena sodelavca in moram priznati, da je res posre?en.

Dobro, plastika bi res lahko bila bolj?a na otip ampak za to ceno. :).

Ja, usnjen volan je must.

In v beli barvi res zapali.

Po mojem-gre? v nakup, ko bo ?as.

 
Ojoj, Alex??? Si v redu? ?zmeden?
 
Da ne bo samo OT:
Moje mnenje je, da ?e je 1500? preve? za BT, temne ?ipe in hlajen predal, potem je tudi 12.400? preve? za avto brez opreme.
Za tak namen bi bilo bolj ekonomi?no poiskat nek rabljen avto. S pomo?jo enega zaupanja vrednega mehanika pa bi ga vzdr?eval, tako da bi bil dovolj zanesljiv.
Za razliko v ceni, bi si lahko kupil ?e par novih biciklov in vzel vsako leto ?e dodaten mesec nepla?anega dopusta, ?e bi ?ef to odobril.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja,isce se NOV avto , oziroma rabljen avto od poznanega lastnika (zelo pogojno). Pa ?e to za konkretno manj denarja... Torej recimo 12jurjev za KATERIKOLI rabljen avto: No way. A ni ?e Henry Ford rekel: najbolj?i avto je nov avto... ?

 

Ne zgolj, da mi je preve? 1500eur za te dodatke, ampak pri avtu gledam da vzamem to kar rabim in ni? ve?... in brez na?tetih dodatkov zlahka ?ivim.

 

Morda ?udna me?anica racionalnega in neracionalnega razmi?ljanja,ampak ja... Tako je...

 

Trmast sem, tukaj Me pa ne boste prepri?ali :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojoj, Alex??? Si v redu? ?zmeden?

 

Da ne bo samo OT:

Moje mnenje je, da ?e je 1500? preve? za BT, temne ?ipe in hlajen predal, potem je tudi 12.400? preve? za avto brez opreme.

Za tak namen bi bilo bolj ekonomi?no poiskat nek rabljen avto. S pomo?jo enega zaupanja vrednega mehanika pa bi ga vzdr?eval, tako da bi bil dovolj zanesljiv.

Dam eno temo za primer, kaj mislim: https://www.subaru-slo.net/forum/viewtopic.php?f=11&t=7815

Za razliko v ceni, bi si lahko kupil ?e par novih biciklov in vzel vsako leto ?e dodaten mesec nepla?anega dopusta, ?e bi ?ef to odobril.

Saj.... Ne misliti da mi tole ni res Zgornja meja... Jebiga, dacia je ?e 2 jurja cenej?a,ampak tako nizko pa res ne grem. Na?eloma,ceprav zakaj pa ne...

 

V 70m2 stanovanju nimam klime,ne vidim razloga zakaj bi morala biti v nevemkolikokrat manj?em avtu avtomatska..

 

Nekako sem se sprijaznil, da novega avta, ki si ga ?elim,pac ne morem imeti (recimo novi Civic, mazda6 ali pa trojka limuzina, morda bmw3 karavan xdrive), oziroma ga lahko imam,ampak z preve? odrekanja na drugih podro?jih... Osnovni tipo me pa priblizno enako rajca kot npr megane za 18 jurjev;ni?. Stvar prioritet.

 

Malo pa je naredila ?e res negativna izku?nja z rabljenimi avtom (?eprav vem da se da riziko zmanj?ati s precej preprostimi ukrepi) in zelo pozitivne izku?nje okolice z novimi avtomobili (?eprav verjamem da se da tudi z novim ope?i).

 

Ampak res.. ?e bo? imel priliko se vsesti v Tipa, probaj. Poznam kar nekaj ljudi ,ki so pozitivno presene?eni. Za moje pojme je to na nivoju megana,morda astre, c4 cactusa in recimo prej?njega ceeda, prej?njega i30, golf6ke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo danes malo (zelo malo) vozil novega tipa.

 

Karavanska verzija, osnovni bencinar 1,4 16v z 95konji, osnovna oprema...

 

Ubiatvu ?e ko sem ob predstavitvi par let nazaj sedel v tipu, me je pozitivno presenetil. Seveda, je nizkocenovnik, ampak vseeno; takrat sem ga lahko neposredno primerjal z Rapidom za enaki denar in mi je bil Fiat mnogo bolj simpati?en, sploh ob?utek v notranjosti. Da o c-elyseju in dacii ne govorim.

 

Pa? to je za moje pojme konkurenca tipu, sploh ko govorimo o osnovnih opremah.

 

Pol urna vo?nja je obrodila naslednja opa?anja:

 

Osnovna oprema je, logi?no, namenjena manj zahtevnim kupcem in ob katerikoli minusu imam hkrati v mislih ceno...

 

Pozitivne stvari:

 

prostornost, preglednost, polo?aj za volanom, sama ergonomija, izolacija, dvojno dno v prtlja?niku, ravno prav trdi sede?i, ogromna ogledala, dvosmerni potovalni ra?unalnik (ki med drugim ka?e temperaturo olja, napetost akumulatorja, tlak v gumah),izdatna nastavljivost volana, 6prestav, poraba 6,2l kombinirane vo?nje, presenetljivo posko?no se da voziti...

 

Minusi: v ve?ji meri letijo na stopnjo opreme... Torej: klima je ro?na (jbg), komand za radio na volanu ni (ups), ogledala niso ogrevana (?akamo prvi de?, da vidimo kam letijo kapljice med vo?njo, na meganu 3 je bil manjko ogrevanja velik ups, na nekaterih avtih me ne moti), volan je plasti?en, v predalu pred sopotnikom ni lu?ke (jbg), tempomata ni (velik ups), ?ipe zadaj na roko (jbg),manjko ogledala v sencniku (jbg)...

 

Minusi ne vezani na opremo ; naslon za roke je pomaknjen precej nazaj, plastika je trda (ampak li?na), cd predvajalnika ni (zgolj usb), ob rikverc prestavi se ne sli?i piska kljub senzorjem...

 

Presenetljivo: Hill Holder serijsko (tudi ?e ga nebi bilo), meglenke ki se pri?igajo v ovinkih prav tako, ?e omenjen merilnik temperature olja. Najve?je presene?enje je ,da ob dnevnih luceh svetijo tudi zadnje lu?i (velik plus).

 

Skratka; simpati?en , preprost , prostoren avto,ki ima skoraj vse kar potrebujem , deluje preprosto ,ampak ne ceneno.

 

Hkrati pa je prav zanimiva popestritev v ?asu,ko proizvajalci kar tekmujejo kdo bo dal ve?ji Touch screen na sredo armature, kater avto bo bolj nepregleden in predvsem v ?asu, ko je ve?ina poceni avtomobilov majhnih jajckov namenjenih zenski populaciji...

 

Skratka, avto kakr?ni so bili avti 15let nazaj, pred poplavo modnih suvov, ki so izrnili preproste in prostorne avtomobile.. Konec koncev ima rezervno gumo normalne velikosti,kar sploh ni ve? samoumevno.

 

Imam pa 1 vpra?anje; spiram ?ipo, brisalci lepo obri?ejo in ?ez 10sekund naredijo ?e 1poteg.... Zakaj??? A predvidevajo da bo na AC kaj vitrexa steklo ?e mimo brisalcev v tem ?asu? Izven AC bodo pa zaruzuli po suhem... Stestiral 3x in vedno je tako. Senzorja za de? seveda nima.

 

Zagotovo bi ?e kaj opazil ob dalj?em druzenju, ampak jebemu,da je tole cedalji ve?ji favorit za moj naslednji avto. To?no tak; bel (ker je to edina barva brez dopla?ila), z osnovnim motorjem, le da bi jaz doplacal ?e slabih 200eur za usnjen volan in tempomat. Manjko komand na volanu bi pa? pre?ivel. Saj je Radio dovolj blizu,da ga dose?em...

 

Cena (skupaj z doplacljivim naslonom za roke) 12400eur...

 

Pogre?am ve? takih avtov...

 

Zdaj pa.. haters gonna hate,vem...

Nejc, ?e bi napisal, da si ?el danes na izlet z novim tipom (z malo za?etnico), bi mislili da si postal rito-pik. :hohoho:

 

Kakorkoli, Fiat Tipo je kot ka?e res veliko avtomobila za precej ugodno ceno. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, ?e bi napisal, da si ?el danes na izlet z novim tipom (z malo za?etnico), bi mislili da si postal rito-pik. :hohoho:

 

Kakorkoli, Fiat Tipo je kot ka?e res veliko avtomobila za precej ugodno ceno. :prstgor:

Sem tudi sam pomislil na to in sem ?el pol postavljati veliko za?etnico. Sploh ?e napi?em ,da sem se v Tipu udobno po?util...

 

Bljak.

 

Skratka... Od zdaj naprej govorim "Fiat". ?e pa kdo ne bo vedel o katerem modelu (avtomobila!) je govora, mu razlo?im. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.