Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je Alex napisal:

Meni pa Porscheji. 

Meni pa Mazde(rdeče):D

pred 57 minutami je Alex napisal:

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Škoda, pa ravno Hyundai je delal meni simpatične avte zadnje čase (i30, tudi prejšnji i20, kona..).

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano
pred 8 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

Tale izjava je bla pa čist simply clever :)

Napisano
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Prosim če ne omenjaš Škode skupaj s Hunjadem.

Okusi so različni, tudi zame se jih ne sme omenjati v istem stavku (Hyundai so mi namreč zelo všečna vozila) :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Meni so Hyundai top; i40 par let nazaj je bil všečen avto, Zdajšnja i30 je super, prejšnji Tucson sploh... Par dni nazaj videl 7sedeznega Santa Fe, i20 ki se je sedaj poslovila je fajn...

 

Ampak rit na čisto Novem i20 ali pa čisto nov Tucson... No,ja...

Napisano

Moj nečak, ki je bil vedno na bmwjih(same hude zadeve) pa aiudiji TT, mi je en dan prišel z izjavo, da bo kupil škodo RS. 😳Seveda se je takoj popravil,da mu gre v firmi zelo slabo in bo vzel ta avto samo za prehodno obdobje, doer ne pride na zeleno vejo. Bo pa vzel verzijo z zelo zatemnjenimi šipami, da ga ne bo videti ven. 😎

 

 

Napisano

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

33112_1.png

Napisano
pred 46 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

Saj če ni vw je pa škoda al pa renault. Drugi sploh zraven ne pridejo 😁😁😁😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.

To je doseg slovenskega avta. Sej tudi, če bi dali jaguarja v ožji izbor bi zmagal ali clio, golf ali kak pežo.Ali pa kaka izvedenka vaga. 

 

 

Napisano

Hehe, ja tko je, k smo pač balkanska država. Pr bajt mora bit blont baba, nemški ovčar pa volksvagn...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

Klasika...😉

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ker vidim, da je nekaj komentiranja bolj na pamet še ostali podatki.

 

Letos so v finalu

 

Škoda Octavia

VW Golf

Peugeot 2008

Renault Captur

Hyundai Tucson

 

Škoda ima prednost pred Golofom, kar je že presenetljivo, še bolj pa to, da sta trenutno prva dva dejansko klasična avta in šele ostali trije so SUV-i. Očitno se tudi ljudem popravlja okus, saj je bl lani določen tud klasičen HB Renault Clio kot zmagovalec. Osebno sem takoj za Octavio, ker nudi tako 5-vratno limuzino in karavan. Edino sprednja maska je nekam čudna.

 

Samo maska?... kaj pa pod masko? Te VAG variante gredo v nek čuden dizajn. Enako novi golf. 

 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

V aktualnem avtobildu sta 2primerjalna testa , v katerih nastopata 2mazdi; spodnji srednji razred z mazdo3 in mali SUVi z cx3.

Napisano
On 1/12/2021 at 5:26 PM, Nejc1986 said:

V aktualnem avtobildu sta 2primerjalna testa , v katerih nastopata 2mazdi; spodnji srednji razred z mazdo3 in mali SUVi z cx3.

Lahko poveš kaj več?

Napisano
20 minutes ago, Bossek said:

Sem se pomatral malo ... evo priponke, ce koga zanima :)

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

54.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

60.jpg

61.jpg

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Napisano

Nima touchscreena - itak je tako odmaknjen, da je uporabniku neprijazno, da bi gor šlatal. Jaz na svoji sem touchscreen samo sprobal, vse ostalo mi je pa čist priroćno z gumbom upravljat. Med vožnjo je mnogo bolj natančno kot šlatat po ekranu - primerjam z uporabo na službenih passatih in golfih ter na električnih.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

 

Top, hvala!

 

1. A nova 3-ka res nima touch ekrana? :o To skoraj da nemorem verjet, a ni isto kot na prejšnji generaciji, da ko avto miruje je na touch, potem ko se pelješ pa lahko upravljaš samo preko ekrana? Vsaj CX-3 tako dela...


2. Te testi so mi drugače zmeraj tako hecni...CX-3 "višji stroški s servisiranjem".. A ker je interval na 20k namesto na 30k, pa motor kasnej zariba? :D In pa da je "digitalni prikaz hitrosti prikazan v premajhni velikosti"... Imaš ga celo dvakrat, na obratomeru 2x1 cm pa potem še na projekcijskem zaslonu v 3x3 cm (na sliki se vidi, da je njihova verzija imela revolution paket s projekcijskih zaslonom). Ejejejej..ampak šta čemo, v nemški reviji je pri obeh primerjalnih testih pač zmagal ... nemec :D 

Brez veze brati nemški primerjalni test,kjer so v igri nemški avti. Za nemca ponavadi napišejo za porabo, da ima "ugodnih 6,5l/100", za kakega japonca, tudi Mazdo pa, "malo smo razočarani nad previsoko porabo 6,5l /100".

😊

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano

Jaz avtobild itak berem samo kot neko zabavno čtivo; namesto rumenega tiska.  Da bi si nabiral informacije, ki bi bile odločilne pri nakupu.... Ni šans.

 

Saj pri nas ni več resne avto revije. Avto fokus je še najbližje temu.

 

Se pa spomnim leta,leta nazaj je bil avtomagazin dober in pa "avto" , ki ga je vodil urednik Martin Češenj (ki je tja prišel iz avtomagazina).

 

Berem pa velikokrat hrvaški avtoklub.

Napisano

Jaz tudi hrvaški avtoklub. Drugace avtobild samo rubriko rabljena vozila in vztrajnostne teste. Za malo bolj resno literaturo o tehnologiji pa voznik mehanik revijo.

Napisano

Meni pa je upravljanje z touchscreenom boljše, no če je v nekem normalnem dosegu roke, kar na novi M3 ni. 

S touchom si npr. hitrejši pri vnašanju naslovov navigacije. 

Najbolj smotano ne imeli BMW 5 E60, tam mi je upravljanje bilo full zamudno🥴

Avtorevije pa ja so vse bolj naklonjene svetim švabojem🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.