Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Sej ... v moji imam korito iz enega samega razloga, ker se la?je o?isti, ampak bicikel pa z lahkoto vr?em notri. Zakaj bi nekaj tovoril na strehi ali pa zadaj na kljuki, ?e gre normalno notri. Pa bicikel, gre v avto v natan?no 14,75 sekunde, iz prtlja?nika pa v 12,36 sekunde. Se pravi se lahko v trenutku odlo?im, da grem nekam bolj oddaljeno mal pedala poganjat.

 

Kolk pa rabi? s stre?nim prtlja?nikom al pa tistim na kljuki.

 

- najprej montira? nosilce, ki traja kar nekaj ?asa - verjetno pod 10 minut te?ko.

- potem bicikel na streho al pa zadi, kar je spet nekaj minut

- ko pride? na cilj spet bicikel dol, kar tudi ni takoj

- ko preneha? s kolesarjenjem pa seveda spet bicikel gor

- pa doma spet dol

- pa prtlja?nik al pa nosilec odmontirat in seveda pospravit v klet/gara?o

 

Ko se?teje? vse to, pa dodatni stro?ki za nakup prtlja?nikov/nosilcev ali celo kljuke te v bistvu kar mine, zato i??em avto, kjer se bicikel vr?e noti in je to to. Seveda je pa druga zgodba, ?e se gre nekam na po?itnice in se zraven tovori vsa prtljaga, potem bicikel res nima kaj po?et v avtu, ampak to je 1x na leto, dnevni ali pa nekaj urni izleti namenjeni bicikliranju pa so pri meni cca 15x letno.

 

ja ce si sam in samo sam furas pol mx5 je idealen avto, kolo spravis ntoer v 5 sekundah

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tovarnisko zlozljivo kljuko je prtljaznik gor v 30s, kolo (kolesa) pa se nekaj minut.

 

Samo primerjati solo situacijo z druzinsko okoli koles je kot da bi primerjal prevoz pujsa in macke :)

Ja pa sej.... skos govorim o enem biciklu in to, da mora avto met tolk prostora, da to fukne? notr na horuk in si ready to go... Ja logi?no, da ?e ma? ?tiri dru?inske ?lane, pa ?tiri bicikle pa povrh psa, v velikosti malo manj?ega teleta, res ne more? vse to spraviti v avto.

 

Ampak ?e enkrat, razmi?ljam v smeri, da kupim vsaj tako velik avto z mo?nostjo velike luknje za nakladanje, da mi pri solo izletih ne bo treba celo proceduro izvest, da se sploh odpravim od doma. Zato mi je trenutna ?estka fantasti?na, ker je to res enostavno re?it brez kupa dodatne opreme.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A le?e ne gre kolo v novo 6, ?e podere? sede?e ali kaj zdaj? Ker luknja ni tako mala da bi ?irina belance bila ve?ja kakor je notranja vi?ina prtlja?nika.

 

Malo ga ?e serjete. ?e rabi? avto kjer bo? Skoraj vsak dan vozil kolo okoli potem mora? tak avto gledati, Za normalne dru?inske potrebe (ne za Jureta) je pa prtlja?nik ?isto dovolj velik in uporaben. A le vsak za sebe ve kaj rabi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A le?e ne gre kolo v novo 6, ?e podere? sede?e ali kaj zdaj? Ker luknja ni tako mala da bi ?irina belance bila ve?ja kakor je notranja vi?ina prtlja?nika.

 

Malo ga ?e serjete. ?e rabi? avto kjer bo? Skoraj vsak dan vozil kolo okoli potem mora? tak avto gledati, Za normalne dru?inske potrebe (ne za Jureta) je pa prtlja?nik ?isto dovolj velik in uporaben. A le vsak za sebe ve kaj rabi.

 

 

V novo stirivratno sestico (sedan) kolesa ne spravis skozi tisto malo luknjo... ceprav je prtljaznik naprej dovolj velik... V karavansko razlicico pa... ceprav je spet odvisno od kolesa oziroma od velikosti okvirja ter gum... Jaz sem svojega tezko spravil v karavana... oz. gre, ce dam sprednjo gumo dol ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A le?e ne gre kolo v novo 6, ?e podere? sede?e ali kaj zdaj? Ker luknja ni tako mala da bi ?irina belance bila ve?ja kakor je notranja vi?ina prtlja?nika.

 

Malo ga ?e serjete. ?e rabi? avto kjer bo? Skoraj vsak dan vozil kolo okoli potem mora? tak avto gledati, Za normalne dru?inske potrebe (ne za Jureta) je pa prtlja?nik ?isto dovolj velik in uporaben. A le vsak za sebe ve kaj rabi.

Sej eno kolo gre noter z lahkoto s tem, da podre? sede?e z harakiri prijemom v eni sekundi. Sej v bistvu eno samo kolo gre skoraj povsod, ?e v P 306 sem ga dal z lahkoto noter.Pravim,da je prtlja?nik dovolj velik za ve?ino stvari, ki se jih normalno vozi okoli. Sedaj pa boste rekli, kaj pa gokart, a gre v 6-ko karavana? Ne? Pa kak karavan je to, ?e ne mor e? spravit noter enega ubogega gokarda? Kaj pa multikultivator ali freza po doma?e?... a gre noter? :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V novo stirivratno sestico (sedan) kolesa ne spravis skozi tisto malo luknjo... ceprav je prtljaznik naprej dovolj velik... V karavansko razlicico pa... ceprav je spet odvisno od kolesa oziroma od velikosti okvirja ter gum... Jaz sem svojega tezko spravil v karavana... oz. gre, ce dam sprednjo gumo dol ... 

 

Ja pa o temu govorimo - karavanka je ratala dokaj neuporabna in predvsem luknja za nalaganje je manj?a kot pri 5-vratni prej?nje generacije. Tudi ?irina je problem, ker enostavno je treba za?et z rastavljanjem bicikla, da ga spravi? notri. ?e vedno sicer bistveno bolj? kot pri limuzini ampak vseeno govorimo o avtomobilu visokega srednjega segmenta in ne o nekih kompaktih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja pa o temu govorimo - karavanka je ratala dokaj neuporabna in predvsem luknja za nalaganje je manj?a kot pri 5-vratni prej?nje generacije. Tudi ?irina je problem, ker enostavno je treba za?et z rastavljanjem bicikla, da ga spravi? notri. ?e vedno sicer bistveno bolj? kot pri limuzini ampak vseeno govorimo o avtomobilu visokega srednjega segmenta in ne o nekih kompaktih.

Jaz sem za sedanko napisal, da je problem, ker je majhna luknja... pri karavanski ni nobenega problema... oz. ni razlike med prvo generacijo sestice in sedanjo, ker je bolj problem dolzina prtljaznika, kot visina in sirina... Vsaj ori mojem biciklu, ki ima dokaj velik okvir in 29? kolesa...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker luknja ni tako mala da bi ?irina belance bila ve?ja kakor je notranja vi?ina prtlja?nika.

 

Ja luknja za vi?ino belance. Ampak neko? je bila pa luknja za vi?ino kolesa (obro?nika in gume) V ?estico prve generacije sta ?la ob strani dva odrasla bicikla pokonci ( brez sprednja koles) ena omara od kufra, ena otro?ka posteljica in en otro?ki vozi?ek, pa seveda otrok na zadnjem sede?u. Vse je bilo lepo zlo?eno pritrjeno in ne boste verjeli, ni? ni gledalo preko spodnjega roba ?ipe, razen biciklov seveda. Tega v 3 gen ?estke, ki je mimogrede precej ve?ja na zunaj, v sanjah ne izvede?.

 

V ?kodilaka otro?ko kolo postavim med dva kufra pokonci - odvijem samo pedala, na enak na?in v tazadno ?estico bi rabil precej ve? razdiranja.

 

 

@ Alex, ne bit razo?aran ampak tvoje navedbe o uporabi harakiri sistema so neto?ne - Mazda nima ve? harakiri zlaganja sede?ev - preverjeno pred kratkim v avtosalonu. Ima pa, naprimer, harakiri sistem zlaganja sede?ev Honda - preverjeno pred kratkim v avtosalonu.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In v ?em je razlika med obema sistemoma?

Harakiri je nekaj drugega in nima zveze s podiranjem sedezev ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupite Volvota karavan 90.letnik pa boste spravili not ?e kako kolo pa ?e prikolice ne rabi?,kaj pa ppotem lepota in dizajn pravita? Ja,kupi? Mazdo,pa si spet tu! Lp

Tudi v Wartburga se soravi marsikaj...

 

post-10-0-06013200-1557769004_thumb.jpeg

 

ali pa v Citroen C5 starejsega letnika ;)

 

post-10-0-76241800-1557768988_thumb.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Harakiri je nekaj drugega in nima zveze s podiranjem sedezev ;)

Ja, to vem.Sem se hecal. Mislil sem razlika med mazdinim in hondinim sistemom.

Tudi v Wartburga se soravi marsikaj...

attachicon.gif6DBECE37-C83F-4869-95A4-074052FC91ED.jpeg

ali pa v Citroen C5 starejsega letnika ;)

attachicon.gifA48DDBA9-6562-43FC-A3C6-20F11847339D.jpeg

Tudi opel omega karavan ni bil ?voh. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V tem da ga honda ima, mazda ga pa nima ve?, so ga ukinili ker je treba ?parat. Je takoj kak?en cm ve? pri dol?ini kapitalistove jahte

 

Mislim, v ?em je prednost tega sistema oz. kaj je? Ker jaz nisem opazil nobene razlike med 1.gen 6 - ke in sedanje, kar secti?e preklapljanja sede?ev.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, v ?em je prednost tega sistema oz. kaj je? Ker jaz nisem opazil nobene razlike med 1.gen 6 - ke in sedanje, kar secti?e preklapljanja sede?ev.

Pa ravno prej si napisal da samo klik pa pade. A ko pa ga ni vec pa ni pomemben? Zanimivo kako se brani ladtna znamka na vsak nacin :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni bila fora v tem, da si z ro?ko takoj naredil ravno dno prtlja?nika? To ni pomenilo, prakti?nost. Oz prakti?nost v smislu podiranja, ne v smislu prostornine.

Tako je pa tudi to, da se je vse zlagalo kot lego kocke v ve? polo?ajev, ne samo one touch. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=yXuT4rDq3TY

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ni bila fora v tem, da si z ro?ko takoj naredil ravno dno prtlja?nika? To ni pomenilo, prakti?nost. Oz prakti?nost v smislu podiranja, ne v smislu prostornine.

 

Saj to se tudi zgodi :), Ko potegnes rocico v prtljazniku, se zadnji sedezi zlozijo in je potem ravno dno prtljaznika ... Nekdo je enkrat pisal, da Karakuri pomeni to, da se sedalni del sedeza umakne ... 

 

Se en Mazdin video glede Karakuri:

 

https://www.youtube.com/watch?v=yXuT4rDq3TY

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja mazda 5 - prva, je bila se mi zdi prvi model s tem, v enem zicu je bila mizica, v drugem, sede?, potem pa v mizici ?e mo?nost vre?e...itd itd. No a ?e ostanemo pri kolesu, ko si umaknil srednji zic, je bil srednji hodnik frej - odli?no za kolo, smu?i, preklje....a zaradi tega ta zic bolj zasilen kot kaj drugega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Klik pa pade" ima ?e skoraj vsaka da?ija - to ni harakiri. Harakiri (karakuri) sistem je bil sistem, kjer se je zadnja klop spustila dol, na mesto klopi pa se je zlo?ilo naslonjalo. S tem se je ohrani vi?ina do stropa in je tako ?el not bicikel brez zica al pa original zapakiran Metzov televizor. Sedaj mazda tega nima, ima pa honda.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.