Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem

Ne vidim razloga, da bi bil motor te?ji ali la?ji. Mogo?e bo la?ji kot kak primerljiv turbo motor. Turbina, napeljava za intercooler in intercooler dodajo nekaj kilogramov.

Napisano

Velik navor in velika mo? pri malih mlin?kih prina?a tudi te?ave z izpu?nimi plini. 

 

Po moje pri mazdi ne navijajo motorjev do maksimuma, da lahko ostanejo ne ekolo?ki strani in ni potem potrebno dajati Scajnce na vse motorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No 2.0 motorju glih ne re?emo mlin?ek ali? Vseeno pa, a ve kdo zakaj big brotherja 2.5 bencinarja ni v evropi?

 

Ker ni nem?ki avto in bi jih v tej izvedbi prodali bistveno manj. Se mi zdi, da so vozniki Mazde malo bolj ekonomi?ni/ekolo?ki in ne Mazda ne bi prodala rvno veliko 2,5 ali 3,0 motorjev. 

Napisano

Verjamem. Tudi jaz bi imel marsikateri model od Mazde ali kake druge znamke, ki ni na voljo pri nas. Ampak realnost je taka, da novih bi prodali verjetno premalo. Saj je lepo od znamke, da se potrudijo za stranke ampak na koncu leta vedno gledajo bilanco in kaj se jim izpla?a in kaj ne. 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Evoga, prve normalne recenzije (tale siva je X, prej je meu navadn G motor):

https://youtu.be/CyY679e3LwU?t=451

Na kratko o videu, ker je v ?e??ini, de?ko pravi, da je dovolj konjev, ?e ga pa? pritisne? v ve?je obrate. Baje pa se lepo pozna ?e pri ni?jih obratih, da vle?e bolj kot navadn G. Pa 4s of 50 do 100, mi tut ne zgleda slabo. Predvidevam/upam, da za par tednov dobimo prve testne v Slo.
 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jst iskreno upam, da se jim je tale motor posre?u, pa da nebo veliko sranja okoli njega, ko bo malo starej?i ;) Potem pa, da nardijo ?e 2.5 verzijo z ?e eno ?talo konjev :P

Napisano

Jp, naredijo naj 2.5 x, ene 220 konjev in to je to.

 

Vozil sem M3 s tem X motorjem in bil razo?aran. Imel sem ob?utek, da je moja M6, l2.0 147KM bolj letela kot tole.

Napisano

To je res zanimivo, jaz sem tudi vozil novo M3 g122 in sem imel ob?utek da gre slab?e kot stara M3 g120-2018 letnik in tudi podatki tako ka?ejo! Tak avto mora imeti najmanj 150KM.

Napisano

Ampak je res lenih teh 180 konjev:

https://www.youtube.com/watch?v=s4dOJ0VgcMM

 

Sicer AT, ampak ima do 100 po ?tevcu 9,7 sekund, torej zaokro?imo na 10 sekund do pravih 100 km/h...180 konjev. Resno?

 

?e ro?ni menjalnik, morda je kako desetinko hitrej?i (ker se 2. zvrti ?ez 100):

 

Tovarna pravi 8,2 za ro?ni menjalnik, v RL pa za skoraj 2 sekundi slab?e. Morda sicer motorji na posnetkih zgoraj verjetno ?e niso vte?eni (6.000 kilometrov naj bi bil pri mazdi break-in period), ampak tako pospe?ujejo konkurentje avti s ca. 110 konji, recimo Golf 110 tsi ima take pospe?ke.

 

Civic 182, torej skoraj enako konj ima 7,8s, ?e celo bolje kot pravi tovarna:

 

Suhoparne ?tevilke baje ni? ne pomenijo, ampak videi so po mojem precej povedni.

Napisano

Re je pa tudi da s tako mazdo ne dirkamo,za kaj takega rabi? kaj bolj?ega in dra?jega. Za normalno vo?njo pa vsekakor je.

Napisano

A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal  sramezljiv

Napisano

Zagotovo ga ne bo, morda se bo pa dalo 122 "odklenit", tako kot se da staro 120 na 165.

... in dobi? avto za tekmovanje na 400 m. :)

 

 

Napisano

A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal sramezljiv

To je vredu rezultat, jaz sem sam v avtu pi?o z 9.0. Samo to ne rabi? za normalno vo?njo, ker se ti zdi da so drugi zmrzali pri-6 danes!
Napisano

Zanimivo mi je, da pri teh meritvah vsi ?tartajo z minimalnimi obrati. Nej zavrtijo na 4-5k, pa sklopko spustit, da mal gume dima spustijo...  :lol:

Napisano

Pri ca. 3k je pri G120 optimalen ?tart, tam kjer je max. navor. 4 ali 5k je samo smojenje gum in izguba na ?asu.

 

Za skyactiv X ?e nisem videl krivulje navora, a oba ?tartata z dobrimi 2k obrati, tudi avtomatika ?tarta pravilno, ker ?e prej brake-boosta (verjetno ni ravno pravilen izraz, ker nima turba :) ).

 

Edit: nekaj sicer obstaja, a je ?e od predprodukcijskega avta, skala y o?itno z razlogom ni o?tevil?ena, ker je razlika v max navoru med G in X 14 Nm, ?e ga ima X 224 Nm, pri G pa 50 % manj. Marketin?ki oddelek je svoje delo opravil z odliko. :)

$_10.JPG

Napisano

Po klancu navzdol? S serijsko 120 nemogo?e, razen ?e ima? gume s premajhnim obsegom in ?tevec pravi 100, zares pa vozi? 90. :)

Meni 2kil la?e po garminu in tudi po googl map. Saj to je tudi po teh,podatkih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.