Skoči na vsebino

Kateri servis priporočate?


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni vsi skupaj,

zanima me kateri uradni mazda servis priporo?ate. Vem da je bilo ?e marsikaj napisanega o tem, vendar kaj sem jaz na?el so bili posti napisani pred parimi leti, tako da se je lahko marsikaj spremenilo na bolj?e ali slab?e. Tako da bi potreboval tak osve?en seznam :P

 

Stvar je namre? taka: o?e ima mazdo 3 letnik 2012 1.6 dizel 115 KM prevo?enih je 13000 km. Avto prav nesramno cuka v prvi in drugi prestavi. Speljat moras kot po jajcih, da ne cukne. Prav tako je prva prestava zelo zadu?ena. Avto namre? nikamor ne potegne, druga prestava je v primerjavi s prvo zelo odzivna, takrat namre? avto fajn potegne. Razlika je res ogromna. O?e je ?e bil na servis (?erbinek v mb) kjer so najprej menjali sklopko, ki je bila ?isto vredu potem ko so jo ven vzeli, pol pa je mehanik rekel o?etu da je mogo?e menjalnik kriv. In pri tem je ostalo. Za cukanje pa mu je mehanik rekel da o?itno ne zna speljat. Dvomim da o?e, jaz in ?e en kolega ne znamo speljevat, saj avto vsem cuka. Je imel mogo?e kdo podobne te?ave? Mogo?e lahko ?e tu na forumu re?im te?avo :D Tako da prosim kateri uradni servis priporo?ate, kje bo najhitreje in kvalitetno avto popravljen. Sem pa iz Maribora druga?e.

 

Hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Doslej ?e nisem nikoli prebral slabe besede na temo Mazda servisa v BTC-ju v Lj, tam pa je najbolj cenjen in mojster med mojstri, g. Marjan Majes. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je g. Marjan Majes ima moje pohvale tudi.

Ko sem peljal avto na servis, mi rekel, da bo avto v 2 urah gotov. To?no v 2 urah je bil, v nasprotnem primeru mi je bil pripravljen dati nadomestni avto.

Mogo?e to nekomu ne pomeni ni?, ampak ko je o?e peljal svojo CAPTIVO na Avto tehno Vis so rekli 2 uri iz teh 2 urah je ratalo 4.

Ko je po 2 urah prosil za nadomestno vozilo ga je serviser ZA?UDENO POGLEDAL. In ni dobil ni?.

 

 

Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko tudi potrdim, da je g. Marjan OK. :D

 

Na tisti servis, kjer te niti ne poslu?ajo, pa ne hodi ve?. :angry: kako si rekel, ?erbinek? Dobro, da vemo. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi rekel, da ne more nic pomagati glede sob na mk1 sestki ker imam webasto dodatno not...

Svasta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tudi jaz nimam ?esa pripomnit ?ez Mazda servis v BTCju in ?ez g. Majesa. So mi avto vedno porihtal hitro in spodobno (sploh mehanik Jure - vsaj kar se BTjke ti?e). Ceno pa so tudi porihtal tako, da se mi spla?a iz NG vozit v LJ. Bolj?i servis, ki je toliko cenej?i (glede na servis v Kromberku pri Novi Gorici), kolikor me pride nafta tja in nazaj. Torej: za isti denar bolj?i servis. Jaz sem zadovoljen.

 

Nekateri niste. Mo?no. Tudi Majes je samo ?lovek. In kot vsi ima tudi on lahko kdaj slab dan... Resnici na ljubo, jaz ?e nikoli nisem naletel nanj, ko je imel slab dan. In upam, da tisti, ki je pri?el za menoj, tudi ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pridru?ujem se pohvalam glede BTC A-Cosmos servisa. Al dobite Majesa al pa Domna, oba prevzameta avto tko, kot se spodobi, uredita vse potrebno, fantje v delavnici pa porihtajo zadeve v nulo. ?e tko naprej!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

 

 

Se popolnoma strinjam... Tudi sam imam s servisom v BTCju in Majesom samo dobre izkusnje... In ravno zato sem lastnik ze tretje sestice, ki se servisira pri njih ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz se tudi podpi?em pod g. Majesa, se vidi da se spozna na stvari. Nad servisom v BTC-ju pa me je zadnji ?as malo razo?aral. Recimo meni so menjali zadnje plo??ice in so mi alu plati??a pritegnili tako, da ko sem jim menjal zimsko-letna doma sem moral na klju? nataknit meter pa pol dolgo cev, da sem lahko vijake odtegnu. Na roke si se lahko samo pretegnu, ker ni nikamor ?lo.

Druga?e pa so Vredu. LP :prstgor:

M61.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest mam Mazdo ?e pet let in sicer ?estico. Dokler sem jo vozil na servis Interklass mi je avto cukal v prvi in ob?asno tudi pri ve?jih hitrostih. Po vsakem servisu sem dobil nazaj avto z isto hibo. "Smo vam nalo?ili novi softver,"so se ponavljali. Po poteku garancije sem se odlo?il da bom avto peljal na servis Pelko. To je bil servis na 100000KM. Od servisa pri Pelkotu naprej mi avto prakti?no ne cuka ve?. Kaj je naredil z njim ne vem. Bil sem cel ?as pri servisiranju zraven pa ni? posebnega ni delal z njim. Zato

se spra?ujem kaj na Iterklassu niso naredili kot je treba. Vem da marsikaj niso naredili kar so ra?unali. Mi je pokazal serviser, ker sem bil med servisiranjem neizprosen izpra?evalec.. Pa ne bom o konkretnih zadevah. Res da so bile malenkosti. Malenkosti pri Mazdi pa ko?tajo dosti. Malenkosti pri Mazdi diktirajo kvaliteto bivanja v avtu. In ?e nekaj. Ra?un pri Pelkotu je bil 3x ni?ji kot pri uradnem serviserju.

Zdaj sem ga ?e drugi? servisiral pri Pelkotu in sicer veliki servis na 120000KM. Prevozil celo Italijo in avto preprosto dela odli?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Vidim, da so prete?no pozitivni komentarji za g. Majesa in njegov BTC Mazda servis. Pri tem velja omeniti, da imamo ?lani AMD Mazda kluba pri njih 10% popusta (na podlagi ustnega dogovora, zato popust med ugodnostmi ni nikjer omenjen in to velja le za poslovalnico BTC Acosmos). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.