Skoči na vsebino

Kateri servis priporočate?


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni vsi skupaj,

zanima me kateri uradni mazda servis priporo?ate. Vem da je bilo ?e marsikaj napisanega o tem, vendar kaj sem jaz na?el so bili posti napisani pred parimi leti, tako da se je lahko marsikaj spremenilo na bolj?e ali slab?e. Tako da bi potreboval tak osve?en seznam :P

 

Stvar je namre? taka: o?e ima mazdo 3 letnik 2012 1.6 dizel 115 KM prevo?enih je 13000 km. Avto prav nesramno cuka v prvi in drugi prestavi. Speljat moras kot po jajcih, da ne cukne. Prav tako je prva prestava zelo zadu?ena. Avto namre? nikamor ne potegne, druga prestava je v primerjavi s prvo zelo odzivna, takrat namre? avto fajn potegne. Razlika je res ogromna. O?e je ?e bil na servis (?erbinek v mb) kjer so najprej menjali sklopko, ki je bila ?isto vredu potem ko so jo ven vzeli, pol pa je mehanik rekel o?etu da je mogo?e menjalnik kriv. In pri tem je ostalo. Za cukanje pa mu je mehanik rekel da o?itno ne zna speljat. Dvomim da o?e, jaz in ?e en kolega ne znamo speljevat, saj avto vsem cuka. Je imel mogo?e kdo podobne te?ave? Mogo?e lahko ?e tu na forumu re?im te?avo :D Tako da prosim kateri uradni servis priporo?ate, kje bo najhitreje in kvalitetno avto popravljen. Sem pa iz Maribora druga?e.

 

Hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Doslej ?e nisem nikoli prebral slabe besede na temo Mazda servisa v BTC-ju v Lj, tam pa je najbolj cenjen in mojster med mojstri, g. Marjan Majes. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je g. Marjan Majes ima moje pohvale tudi.

Ko sem peljal avto na servis, mi rekel, da bo avto v 2 urah gotov. To?no v 2 urah je bil, v nasprotnem primeru mi je bil pripravljen dati nadomestni avto.

Mogo?e to nekomu ne pomeni ni?, ampak ko je o?e peljal svojo CAPTIVO na Avto tehno Vis so rekli 2 uri iz teh 2 urah je ratalo 4.

Ko je po 2 urah prosil za nadomestno vozilo ga je serviser ZA?UDENO POGLEDAL. In ni dobil ni?.

 

 

Uro?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko tudi potrdim, da je g. Marjan OK. :D

 

Na tisti servis, kjer te niti ne poslu?ajo, pa ne hodi ve?. :angry: kako si rekel, ?erbinek? Dobro, da vemo. :bravo:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi rekel, da ne more nic pomagati glede sob na mk1 sestki ker imam webasto dodatno not...

Svasta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tudi jaz nimam ?esa pripomnit ?ez Mazda servis v BTCju in ?ez g. Majesa. So mi avto vedno porihtal hitro in spodobno (sploh mehanik Jure - vsaj kar se BTjke ti?e). Ceno pa so tudi porihtal tako, da se mi spla?a iz NG vozit v LJ. Bolj?i servis, ki je toliko cenej?i (glede na servis v Kromberku pri Novi Gorici), kolikor me pride nafta tja in nazaj. Torej: za isti denar bolj?i servis. Jaz sem zadovoljen.

 

Nekateri niste. Mo?no. Tudi Majes je samo ?lovek. In kot vsi ima tudi on lahko kdaj slab dan... Resnici na ljubo, jaz ?e nikoli nisem naletel nanj, ko je imel slab dan. In upam, da tisti, ki je pri?el za menoj, tudi ne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pridru?ujem se pohvalam glede BTC A-Cosmos servisa. Al dobite Majesa al pa Domna, oba prevzameta avto tko, kot se spodobi, uredita vse potrebno, fantje v delavnici pa porihtajo zadeve v nulo. ?e tko naprej!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za moje pojme so tudi odli?ni saj znajo it nasproti stranki (sploh Majes) in so verjetno eden ve?jih vzrokov, da bi te?ko zamenjal znamko avtomobila.

 

?e bi se vsi proizvajalci in prodajalci avtomobilov zavedali, da je servis en najve?jih faktorjev pripadanosti znamki se danes sploh ne bi pogovarjali o tem kateri servis je bolj?i saj bi vsi bili super.

 

 

Se popolnoma strinjam... Tudi sam imam s servisom v BTCju in Majesom samo dobre izkusnje... In ravno zato sem lastnik ze tretje sestice, ki se servisira pri njih ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz se tudi podpi?em pod g. Majesa, se vidi da se spozna na stvari. Nad servisom v BTC-ju pa me je zadnji ?as malo razo?aral. Recimo meni so menjali zadnje plo??ice in so mi alu plati??a pritegnili tako, da ko sem jim menjal zimsko-letna doma sem moral na klju? nataknit meter pa pol dolgo cev, da sem lahko vijake odtegnu. Na roke si se lahko samo pretegnu, ker ni nikamor ?lo.

Druga?e pa so Vredu. LP :prstgor:

M61.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest mam Mazdo ?e pet let in sicer ?estico. Dokler sem jo vozil na servis Interklass mi je avto cukal v prvi in ob?asno tudi pri ve?jih hitrostih. Po vsakem servisu sem dobil nazaj avto z isto hibo. "Smo vam nalo?ili novi softver,"so se ponavljali. Po poteku garancije sem se odlo?il da bom avto peljal na servis Pelko. To je bil servis na 100000KM. Od servisa pri Pelkotu naprej mi avto prakti?no ne cuka ve?. Kaj je naredil z njim ne vem. Bil sem cel ?as pri servisiranju zraven pa ni? posebnega ni delal z njim. Zato

se spra?ujem kaj na Iterklassu niso naredili kot je treba. Vem da marsikaj niso naredili kar so ra?unali. Mi je pokazal serviser, ker sem bil med servisiranjem neizprosen izpra?evalec.. Pa ne bom o konkretnih zadevah. Res da so bile malenkosti. Malenkosti pri Mazdi pa ko?tajo dosti. Malenkosti pri Mazdi diktirajo kvaliteto bivanja v avtu. In ?e nekaj. Ra?un pri Pelkotu je bil 3x ni?ji kot pri uradnem serviserju.

Zdaj sem ga ?e drugi? servisiral pri Pelkotu in sicer veliki servis na 120000KM. Prevozil celo Italijo in avto preprosto dela odli?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Vidim, da so prete?no pozitivni komentarji za g. Majesa in njegov BTC Mazda servis. Pri tem velja omeniti, da imamo ?lani AMD Mazda kluba pri njih 10% popusta (na podlagi ustnega dogovora, zato popust med ugodnostmi ni nikjer omenjen in to velja le za poslovalnico BTC Acosmos). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.