Skoči na vsebino

Vpoklic CX-5, CX-3, Mazda3, Mazda5, Mazda6


damci

Priporočeno sporočilo

Ej...tudi jaz dobil to obvestilo od MMS.meni so ?e to porihtali ba mazdinem servisu prej?ni teden ko so mo menjali nov usnjen volan in prestavno ro?ico..pohvala avto plus mazda servis kp..lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov usnjen volan?!? Misli? prevleko? A si ga preve? zribal   :jupiii:

Ej.....nov usnje volan in novo predstavo ro?ico..usnje pod garancijo.volan zlizan,,,slabo usnje.jebemliga,,,lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej.....nov usnje volan in novo predstavo ro?ico..usnje pod garancijo.volan zlizan,,,slabo usnje.jebemliga,,,lp

Kar ti hoce povedati je da nimas usnjenega volana. Le prevleko na njem...

Enako so meni zamenjali cel usnjen zic v njegovi 6ki...v 3h minutah so zamenjali usnjeno preveleko na njem....

 

Stro?ke je treba ni?at...VW gre sedaj na no? ker so imeli izgubo...zapirajo vsepovsod, VW si bo? sam na internetu sedaj konfiguriral...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej to imajo itq usi samo prevleko cez. Zato pa gre use tako hitr u k... :). Jest sem pa zadnjic peljal ocetovo 6ko na uradni servis zaradi servo volana in so mi rekl, da bojo ravno tako zamenjali se voznikov sedez, ker je biu kao vpoklic zaradi pokanja... ce bi bila pa 5 vratna bi pa se zadnje amortizerje menjali :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so poleti na rednem servisu zamenjali OBA sprednja airbaga, brez po?te in vpoklica. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ocetu bojo isto sedez zamenjali pa nismo dobili nobene poste...

men je ?u tut usnje na prestavni ro?ki, zgornjega dela nimam ve?, spodnji pa je sedaj tut luknja skozi. Sem pa mislil kar sam to porihtat, ?e mi bo ratalo z parimi kosi usnja :)

Daj preoblecti-30e

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

danes je tudi mene po?akala po?ta doma o tej stvari. sm kr mal debelo pogledal in hotel dat na forum, pa vidim, da je ?e tema od avgusta tukaj. :)

 

ja n?, bo treba it zrihtat, ni druge. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ocetu bojo isto sedez zamenjali pa nismo dobili nobene poste...

 

Daj preoblecti-30e

a koga priporo?a? mogo?e?

moji fedri so menjani, prav tko narejen servis na 180tkm pa menjani zadnji diski :) Vse pohvale ekipi A-Cosmos v BTC :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so tudi neka vodila pri sede?u menjali isto?asno s temi amortizerji.

 

Mazda 6 mogo?e?

 

Meni se zdi na trenutke, da se sede? tu pa tam za kak?en milimeter v ovinku premakne...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.