Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Evo,jaz sem ?el malo ra?unati. Vodim namre? precej natan?en dnevnik ?portnih aktivnosti...

 

Letos bil na kolesu to?no 130krat,tekel 81krat, 3x hoja po bli?njih gri?ih, 3x badminton,3x smu?anje...

 

Preve?,premalo,nezdravo,zdravo? Pojma nimam,vem da sem vsaki? u?ival kot pujs v blatu in da je (Trkam po lesu), prvi? minilo ve? kot 1leto,ko me moja prijateljica iz otro?tva Alergijska Astma ni obiskala. Naj kar ostane zgolj tam v kartoteki... Tudi kroni?ni grloboli in zamsen nos me pozimi niso obiskali (prvi? v ?ivljenju pre?ivel zimo brez bolniske...). Vem da je Off Topic,ampak ravno sem bral zapiske :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo,kljub mnenju nekaterih,da je cez vikend slabo vreme,vceraj odpeljal 55km z mtb (me je napralo ko psa) in danes ?tartal v rahel de? in naredil fajn 120km turco: lj-pecar-trebeljevo-smartno pri litoji-bogensperk-ivancna gorica-pescenik-ilova gora-grosuplje-lavrica-orle-ljubljana...

 

In ko sem ravno razmi?ljal,kako je lepo biti frei na ne najbolj soncen vikend (sovra?im s tem pogojeno gne?o in prilo?nostne sportnike z njihovimi kricecimi nevzgojenimi potomci), me na Orlah pricaka rafal podivjane mularije...

 

Kako ?e pravijo sicer? Ni slabega vremena,so samo pomehkuzeni ljudje ki i??ejo izgovore...

post-9068-0-71262600-1537713054_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, enkrat, ko se bo? vsega naveli?al pa je tole za sprobat

 

MegaAvalanche

 

 

 

baje je bil leto?nji nadpovpre?no dober...

 

 

Druga? pa malo bolj za obi?ajne ljudi in malo manj za profije in polprofije tipa Nejc, sem v?eraj kon?no uspel narest turo Mojstrana - Trbi? in nazaj. Malo manj kot 70km ampak zame in za treking bajk za 380? je tole kr dose?ek. Sem pa nazaj grede skoraj odrevenel - burja pa cca 10?C. Fuck, ?e dolg se nisem tresel kot ?iba na vodi ampak vseeno zadovoljen.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, a je to tista pot, ko gre po biv?i ?elezni?ki progi in je odmaknjena od ceste ali je tega le en del?ek?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, enkrat, ko se bo? vsega naveli?al pa je tole za sprobat

 

MegaAvalanche

 

 

 

baje je bil leto?nji nadpovpre?no dober...

 

 

Druga? pa malo bolj za obi?ajne ljudi in malo manj za profije in polprofije tipa Nejc, sem v?eraj kon?no uspel narest turo Mojstrana - Trbi? in nazaj. Malo manj kot 70km ampak zame in za treking bajk za 380? je tole kr dose?ek. Sem pa nazaj grede skoraj odrevenel - burja pa cca 10?C. Fuck, ?e dolg se nisem tresel kot ?iba na vodi ampak vseeno zadovoljen.

Ja,bi sprobal to,ce bi imel ve? jajc in manj samoohranitvenega nagona:)

 

Sicer pa; vsi mi,z mano na ?elu smo rekreativci,nisem jaz noben profi ali pol-profi. Delam(o) to zgolj za rekreacijo,razlika je samo v trajanju le-te.

 

Sicer pa; dbest za lepo turco,vceraj je kar pihalo ja,jaz sem prvi? v leto?nji sezoni imel windstoper. Sem namrec med bolj zmrznjenimi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, a je to tista pot, ko gre po biv?i ?elezni?ki progi in je odmaknjena od ceste ali je tega le en del?ek?

To je ta ja. Je zelo lepa, odmaknjena od ceste. Vmes se v Rate?ah odcepi in lahko sko?i? ?e do Belope?kih jezer, kjer ima? sicer zadnji vzpon po cesti in je malo bolj smotan del. Druga?e pa super tura za obi?ajne ljudi, kot je reku Boss :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta je verjetno ena najbolj prijaznih kolesarskih v Slo. SIcer je do Rate? skos rahel vzpon, ampak tudi povpre?no pripravljen kolesar ne bo imel nobenih problemov. Druga zgodba je potem spust do Trbi?a - no ja dol gre hitro, tudi zelo hitro - nazaj pa je zaradi dolgega klanca (sicer ni strm) lahko za koga tudi problem(?ek).

 

Tako, da predvsem, ?e so otroci zraven mogo?e samo od Mojstrane, do recimo Rate?. ?e pa komu res ostane energije pa je zdaj do Planice narejena popolnoma nova kolesarska.

 

Aja, pa odsvetujem vo?nj za vikende in praznike, ker zna biti gne?a na kolesarski in dru?inski rekreativci nekako te?ko sobivajo z specialkarji, ki jim omejitev 25km/h na pride do ?ivega.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne poznam,niti nimam stevca, ki bi meril naklon, ampak sem dal cez npr.Zoncolan, montirolo,kum... pa nestetokrat npr.mengesko koco iz mengsa,javor iz besnice, repce in podlipoglava in se mi zdi, da so teli max.nakloni dostikrat vzeti malo iz konteksta; in so npr.v ovinku na notranjem delu, trajajo pa par10metrov.. kar pomeni, da je zunanji del mnogo, mnogo manj strm.

 

Da bi bila pa taka strmina naravnost (brez ovinkov)in da bi trajala dlje kot npr.50metrov... nevem,jaz je ?e nisem srecal.

 

Ubistvu,kakor se spomnim,mi je bilo dalec najtezje verjetno Korensko sedlo iz Avstrijske smeri. Pa ni niti slucajno 28%.

 

Mislim,da je veliko pomembnejsi podatek o povprecnem naklonu in da nek klanec traja dlje kot npr.pol ure...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa v?eraj izkoristil enega zadnjih lepih toplih dni in malo spet kolesaril od Kopra, do Se?ovelj in ?e malo naokoli. V glavnem bilo je super in ja ko tako malo s po?asnim tempom zijala prodajam, se mimo pripeljeta dve stegenci pritrjeni na lepo zaobljeni zadnjici .... hmmm ja, kolk ti da tak dogodek dodatne energija, da sem takoj pospe?il tempo... jebemu de?va bi morala vedet, da za to kar nosi s sabo rabi ?e oro?ni list.

 

V glavnem, kje sem ostal - aja, super izlet sem zaklju?il s kopanjem v morju in moram re?i, da mi dejansko 21 stopinj celzija najbolj pa?e za plavanje, tako da sem odplaval ?e ene 2km. Tole bi blo treba prakticirat po vsakem kolesarjenju, no ja stegenca pa tudi niso bila na odmet tako, da bi se te?ko odlo?il kaj je bilo bolj?e. sramezljiv

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa v?eraj izkoristil enega zadnjih lepih toplih dni in malo spet kolesaril od Kopra, do Se?ovelj in ?e malo naokoli. V glavnem bilo je super in ja ko tako malo s po?asnim tempom zijala prodajam, se mimo pripeljeta dve stegenci pritrjeni na lepo zaobljeni zadnjici .... hmmm ja, kolk ti da tak dogodek dodatne energija, da sem takoj pospe?il tempo... jebemu de?va bi morala vedet, da za to kar nosi s sabo rabi ?e oro?ni list.

 

V glavnem, kje sem ostal - aja, super izlet sem zaklju?il s kopanjem v morju in moram re?i, da mi dejansko 21 stopinj celzija najbolj pa?e za plavanje, tako da sem odplaval ?e ene 2km. Tole bi blo treba prakticirat po vsakem kolesarjenju, no ja stegenca pa tudi niso bila na odmet tako, da bi se te?ko odlo?il kaj je bilo bolj?e. sramezljiv

Plavanje... to meni (?e) manjka...

 

Me je pa tvoj post spomnil na dogodek izpred kakega leta... kolesarim proti golovcu, po kolesarski stezi, pred mano tece neka tekacica. Po kolesarski stezi. Ko jo ze hocem spoditi s poti, pogledam malo bolje... hm, nic hudega... kar naj tece pred mano... se mi ne mudi...

 

Ko po kaksnih 30sec opazi za sabo kolesarja,odskoci na plocnik in se zacne opravicevati...

 

Jaz pA: "ej.... ni panike.... tko... sploh ni panike....". Itak je skuzila... oba sva padla v smeh. Mislim da sva si res polepsala dan en drugemu..

 

 

Sicer pa bravo za kolesarjenje. Jaz bom tudi cedalje bolj reden gost na primorskem cez zimo, ko bodo temperature v notranjosti manj prijazne za kolesarjenje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc, enkrat, ko se bo? vsega naveli?al pa je tole za sprobat

 

MegaAvalanche

 

 

 

baje je bil leto?nji nadpovpre?no dober...

 

 

Druga? pa malo bolj za obi?ajne ljudi in malo manj za profije in polprofije tipa Nejc, sem v?eraj kon?no uspel narest turo Mojstrana - Trbi? in nazaj. Malo manj kot 70km ampak zame in za treking bajk za 380? je tole kr dose?ek. Sem pa nazaj grede skoraj odrevenel - burja pa cca 10?C. Fuck, ?e dolg se nisem tresel kot ?iba na vodi ampak vseeno zadovoljen.

Hudooo :D bi sou, ampak ne v skupini :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nejc kolk pogosto pa menja? gume pa zavorne plo??ice na biciklu?

Uh,kaj pa vem... ubistvu je tole prvic da je malo vec kilometrov. Do sedaj jih je bilo cca 6jurjev na leto... 3jurje z mtb, 3jurje s specialko. Tudi letos je razmerje 50:50.

 

Na specialki imam opremo compagnolo, ki slovi kot mnogo mnogo bolj vzdrzljiva od Shimana. Ketna mi je zdrzala cez 10jurjev, pa ?e ni bila cisto pri koncu. Zavorne obloge (nimam diskov) so ?e original, kolo ima pa skoraj 15jurjev. Ju3 jih bom zamenjal z novimi, ker so "ze" blizu indikatorja za zamenjavo. Gume... do sedaj sem imel vitorio rubino pro, ki prav tako slovijo kot ne najhitrejse ali pa z nekim vrhunskim oprijemom,ampak so vzdrzljive. Brez problema zdrzijo tudi 6-7jurjev... zdaj imam continental, naj bi zdrzale 3-4jurje.

 

E, mtb je pa druga zgodba.... zadnja guma zdrzi 1000km (potem se pa? zli?e in v blatu in pesku koplje v prazno), ketna prav tako, na starem gorcu ni bilo diskov in so obloge zdrzale recimo 5jurjev. Kako bo pri temu, ki ima diske, bom ?e videl.

 

Hkrati z namestitvijo tretje verige, se zamenja ?e zadnje zobnike...

 

Je sicer strosek, ampak s5 ne toliksen... hvalabogu imam kolega,ki dela v kolesarski trgovini in mi zna dati kaj popusta. Tudi sicer sem izredno neobcutljiv na firme, nove kolekcije ipd... tako da tukaj kar prisparam na ta racun. Prejsni teden sem v intersport outletu kupil cisto solidne zimske dolge hlace za 3eure... moje stevilke vedno ostajajo :)

 

Precejsen strosek je pa sportna prehrana. Odmerek izotonika in aminokislin pride dober 1euro, v vsakem bidonu je 1odmerek. Sportni geli (ce ves kje kupiti, das 1euro /komad, sicer ?e 1x vec); recimo da na 5h turci jih pojem 6-7, ce grem za do 2h na kolo sem na vodi.... saj malo kombiniram z rozinami, ki so mnogo cenejse in s skoraj podobno sestavo...

 

In pa 1x letno generalni servis obeh koles....

 

Kaj pa vem... je strosek, ampak manjsi kot cigareti....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha - jaz sem ugotovil, da bo nekje pri cca 3500 prevo?enih km treba zamenjat obloge - o?itno te?a naredi svoje. sramezljiv

Aha - jaz sem ugotovil, da bo nekje pri cca 3500 prevo?enih km treba zamenjat obloge - o?itno te?a naredi svoje. sramezljiv

Na diskih al v-zavorah?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.