Skoči na vsebino

Kolesarjenje in tek


Nejc1986

Priporočeno sporočilo

Nejc, katere od teh poti pozna? oz. ali je SPLOH kak?na ?e neraziskana zate od na?tetih? :)

 

https://felixi.si/index.php/kolesarske-poti

Sem Malo pogledal Ja... A ve? da (tudi tu je omenjeno)?e nikoli nisem bil na pavlicevem sedlu; moram 1x odpeljati traso maratona Alpe...

 

Sicer pa nisem ravno ljubitelj nekih za?rtanih tras,ampak vseeno rad tako kaj preberem in dobim kako fajn idejo...

 

Najve?krat se potikam po okoli?kih hribih; Pance,javor,orle,jance,turjak, Bogen?perk, Pol?evo...

 

In je prav navdihujo?e,ko pomislim,kako sem ?e 2leti nazaj imel skorajda izziv prepeljati recimo javor-pance-orle, potem se pa je ta krog raz?iril ?e na Jan?e in potem na Bogen?perk.... Relativnost pa te stvari :)

 

In pa vidim , da je tudi prelaz Lipa omenjen ; to je med G.gradom in Braslov?ami,ne? Tam nekje se zavije desno v smeri Ljubljane,ne? Sem videl zgolj tablo 1x.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Iz Vranskega gre? na prelaz Lipa in se pripelje? direkt v ?martno ob dreti,nadaljuje? kar preko ceste naravnost in pride? v Okonino,kjer je dobra picerija,je v smeri Logarska dolina tako da lahko gre? tudi na Pavli?evo sedlo,?e lahko odvisno kje bo? ?tartal in kje zaklu?il.Nekaj opisanih tras sem prevozil in so res dobre. Veliko u?itkov v vo?nji. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cetara v Okonini je res extra dobra picerija; Cremeski vrh (to pico morate poskusit)! :)

Ideja za mojo pizzo meseca septembra? :) Ceprav me je Pizza v "tia's pizza " par dni nazaj tako navdu?ila, da nevem ?e bom sploh ?e kam drugam hodil ...

 

Kak?na je ta cremenski vrh?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam imajo sicer izvrstne pleskavice (lastnik je mesar in temu primerna kvaliteta). res priporo?am. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tam imajo sicer izvrstne pleskavice (lastnik je mesar in temu primerna kvaliteta). res priporo?am. :)

?al ?e nekaj ?asa ne jem drugega mesa kot pi??anca, purana, rib in izjemoma govedine, bel kruh pa le izjemoma.... Tak da to odpade zame :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ideja za mojo pizzo meseca septembra? :) Ceprav me je Pizza v "tia's pizza " par dni nazaj tako navdu?ila, da nevem ?e bom sploh ?e kam drugam hodil ...

 

Kak?na je ta cremenski vrh?

Tias pizza je dobra ja. Mi gremo na sihtu vsak petek tja na juzno, ampak preko dneva je treba poklicati pa vnaprej narociti

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tias pizza je dobra ja. Mi gremo na sihtu vsak petek tja na juzno, ampak preko dneva je treba poklicati pa vnaprej narociti

Meni je super,ker ne oblezi v zelodcu...

 

Plus v?e? mi je ne preve? fancy ambient; beri: nih?e te ne gleda postrani ?e pride? v kolesarskem dresu. :)

 

Sicer pa mi je top tudi bulizza na Poduti?ki.

 

Naslednja bo pizzerija Peruzza na peruzzijevi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nadaljevanje praznih gum in sem jo v?eraj flikal, potem ko je bila v sredo (4 dni prej) menjava. V obeh primerih zadnja guma. Vreme pa lepo tako da ni neke groze. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice gum; jaz naredim tako, da je ventilcek vedno tam, kjer je napis na plascu. Tako potem , ko ze na terenu ugotovim kje pusca slauf, tocno vem kje ?e posebej trmasto iskati trn v plascu....

 

Sicer pa ena pohvala; extrem vital na trzaski.

 

Kaksna 2meseca nazaj sem reklamiral prednjo luc. Uspesna reklamacija.

 

No , in ze takrat sem opazil , da je plasticna zanka, ki drzi zadnjo luc na okvir, tik pred tem , da se strga (imam enak model luci spredaj in zadaj). Za pol sekunde sem pomislil, da bi jim z fu? prednjo lucjo pustil to starejso zanko in da bom pa? z novo prednjo lucjo dobil ?e novo zanko za zadnjo lu?...

 

No, ker nisem pokvarjena peezda, sem jim lepo pustil (z lucjo pripadajoco) novejso zanko. Zanka na zadnji lu?i se je kmalu pricakovano strgala, kar sem nekako hendlal z vezico.

 

Danes grem mimo stacune, kupim nekaj malenkosti in vprasam ce je mozno narociti to zanko...

 

Zal ni mozno... ok, jebiga...

 

Gre prodajalec v delavnico in ga ni par minut. Prinese zanko. Celo. In mi jo da...

 

Verjetno je bila ravno ta iz reklamirane luci. :)

 

Hvala extrem vitalu...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolo bom tre??il v prvi grm, ker je ponovno spustila guma in bom raje uporabljal kabria. Klinc pa kolo.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jeee, prva solo 200tka...

 

Preko Javorja,panc, Trebeljevega, Bogen?perka, Temenice do Trebnja. Povratek mimo ?u?emberka, Krke,grosuplja do Ljubljane...

 

Do?akal prvo leto?njo zmago rde?ih in potem zopet na kolo; ig-turjak-grosuplje-lj.

 

Potem pa fajn jogging v dvoje.

 

Je treba kar nekaj trme se po 2h pavze prenesti in kav?a zopet na kolo...

 

Ampak... Jebiga,cel teden delal k bik in baje se bli?a poslab?anje vremena...

 

Je bilo za izkoristiti tale dan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Blokado na 10kmh in na plo?nike z njimi.

 

Ali pa prepovedati; meni je prav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem je treba blokirat tudi navadna kolesa! S specialko se nihce ne vozi 20, pa avte na 130. enaka pravila za vse - oz blokada v glavi (vozilo ni problem)

 

Ce blokiras se na cesti ne mores hitreje peljat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.