Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 50 minutami je etcho napisal:

Ene 200 m pred Škrlinami je odcep in prideš direkt do slapa Supot.

 

Screenshot_20241215_165823.jpg

U, super. Bo to naslednja tura. 

 

 

Napisano

Menina danes, od vasi OKROG :)

IMG_20241215_140856.jpg

IMG_20241215_111824.jpg

IMG_20241215_120250.jpg

IMG_20241215_120258_1.jpg

IMG_20241215_120340.jpg

IMG_20241215_120350.jpg

IMG_20241215_121748.jpg

IMG_20241215_121808.jpg

IMG_20241215_121833.jpg

IMG_20241215_123240_1.jpg

IMG_20241215_123247.jpg

IMG_20241215_123358.jpg

IMG_20241215_123407.jpg

IMG_20241215_123416.jpg

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Jaz se letos zaradi faksa bolj malo naredil, ampak OK, rečmo da bo 2025 boljše.

 

1734296979382.jpg

Popravljeno od Tilen5

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

U, super. Bo to naslednja tura. 

Potem pa skok v vodo.... 😂😉

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Potem pa skok v vodo.... 😂😉

1. Tura 1.1. Skok v novo leto in v vodo🤣

Napisano

Drugič električenga takole potopite nad slapom, boste imeli ogrevano vodo. 

pred 20 urami je Z M A J napisal:

Menina danes, od vasi OKROG :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pri domu se v snegu vidijo kolesnice od avta. A so se to pripeljali iz Tuhinjske strani ali iz Gornjega grada.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Drugič električenga takole potopite nad slapom, boste imeli ogrevano vodo. 

 

Pri domu se v snegu vidijo kolesnice od avta. A so se to pripeljali iz Tuhinjske strani ali iz Gornjega grada.

Pomoje iz obeh smeri, sodeč po registrskih na avtih, tik ob koči.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Ko pa je premrzlo in ni več za na kolo je pa tukaj CURLING..... :vesel:

IMG_20241220_224150.jpg

IMG_20241220_213112.jpg

IMG_20241220_215122.jpg

IMG_20241220_204953.jpg

Ali pa nižje hribolazenje do 1000m.....:danzoman:

IMG_20241221_111038.jpg

IMG_20241221_105531.jpg

IMG_20241221_105655.jpg

Popravljeno od Bini
  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Včeraj na Kranjski rebri oz. Vrhu Kašne planine, s Črnivca gor. :)

IMG_20241221_120352.jpg

IMG_20241221_120415.jpg

IMG_20241221_120441.jpg

IMG_20241221_120454.jpg

IMG_20241221_122810.jpg

IMG_20241221_122819.jpg

IMG_20241221_122846.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Današnja kombinacija poganjalca in pohodništva; iz Soteske na Go(j)zd, od tam pa pot pod noge in na VOVAR; 940m

IMG_20241226_140728.jpg

IMG_20241226_140745.jpg

IMG_20241226_141441.jpg

IMG_20241226_135325.jpg

IMG_20241226_133409.jpg

IMG_20241226_132934.jpg

IMG_20241226_132605.jpg

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 30 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Aha vidim da si imel stanju na cestišču ustrezno zimsko opremo. Verigo. 

Dober profil na gumah in gre po snegu boljše kot avto :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 56 minutami je Alex napisal:

In?... kako se obnese? 

Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing. 

Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 

Napisano

Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.

 

Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo. 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.

 

Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo. 

 

 

 

inserte imam samo zaradi kilaže in terena ki ga imamo v okolici. sam sem v dokaj težki kategoriji pa še kolo je težko. cca 26kg. dam raje  100€ za oba inserta kot pa 120 €za obroče + delo. 

gume imam pa na 27/30psi (1.8/2 bar)

Napisano

Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti. 

IMG_20241228_130653.jpgs1000006997-01.jpeg

IMG_20241228_115018.jpg

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 2

 

 

Napisano

Bravoooo 😉😁👌👍👍👍👍

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti. 

IMG_20241228_130653.jpgs1000006997-01.jpeg

IMG_20241228_115018.jpg

 

lepo. pa še kr visoko povprečno si mel. js mam vedno okrog 13-15km/h

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.