Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Imam M6 2010/ 2.2 MRZ 120kw diesel. Avto mrzel, tudi sedaj ob mrzlih jutrih v?ge brez te?av. Ko pa se pripeljem iz slu?be, po 20km in ga ugasnem za minuto ali nekaj minut za kak skok v trgovino in jo sku?am ponovno v?gati pa no?e ve? v?gati. Pri?gejo se lu?ke (ne vem katere) in ob verglanju sko?ita oba ?tevca na max in nazaj na 0, takoj za tem pa ponehuje verglati kot da bi bil prazen akumulator. pri drugem poskusu komaj da ?e obrne motor.... ?ez nekaj ur, normalno v?ge. Kaj je te?ava??

Napisano

To, da ?tevci sko?ijo je tipi?en znak, da je akumulator oddelal svoje in kot ka?e ti ga niti ne fila ve? do konca.

 

A mogo?e na armaturki med vo?njo brlli rde?a lu?ka akumulatorja? ?e ne, potem samo zamenjaj akumulator.

33112_1.png

Napisano

To kar je boss rekel, jaz bi pa se pomislil na to da je mogoce mikrojermen treba zamenjat lahko da je raztegnjen in ko je topleje v prostoru ob motorju drsi.

 

A so ob vzigih se kaki zvoki? Ker ce vzge zjutraj bi nekako aku moral biti nafilan....mikrojermen pa skrbi tudi za filanje - alternator...kdaj si ga menjal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Pridru?ujem se debati... Imam zelo podoben problem, s tem da ob tem ko v?igam toplo zraven ?e zelo grdo ropota oz. potrese motor. Gre za M6 2.2 D, l.2011, 110kkm... Drugi? ali tretji? potem v?ge. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake, mehaniki so ugibali - vztrajnik, nosilci motorja, mikro jermen...? Kak?na ideja ali podobna izku?nja? Glede na km bi stavil na mikro jermen, a ne bi rad ugibal...

Pridru?ujem se debati... Imam zelo podoben problem, s tem da ob tem ko v?igam toplo zraven ?e zelo grdo ropota oz. potrese motor. Gre za M6 2.2 D, l.2011, 110kkm... Drugi? ali tretji? potem v?ge. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake, mehaniki so ugibali - vztrajnik, nosilci motorja, mikro jermen...? Kak?na ideja ali podobna izku?nja? Glede na km bi stavil na mikro jermen, a ne bi rad ugibal...

Napisano

Ne ugibati, pelji do mojstra in priporo?am Avto Pelko d.o.o.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi pri moji traja kak obrat ve? ko je topel motor. Se pozna razlika, ampak ne vedno. Potrese pa takrat res precej bolj kot ?e v?ge? mrzlega.Pomoje je sw problem.

Napisano

Ne gre sam za kak obrat ve?,res zelo grdo zaropota, sli?i se ko da bo motor potrgalo iz nosilcev in to traja ?e par obratov po tistem ko klju? obrnem nazaj na 0...no mehaniki tega zvoka niso sli?ali, ker takrat pa ni hotela zaru?it! Nimam znanja avtomehanika... SW je kaj?

Napisano

Ne gre sam za kak obrat ve?,res zelo grdo zaropota, sli?i se ko da bo motor potrgalo iz nosilcev in to traja ?e par obratov po tistem ko klju? obrnem nazaj na 0...no mehaniki tega zvoka niso sli?ali, ker takrat pa ni hotela zaru?it! Nimam znanja avtomehanika... SW je kaj?

A je bil na avtu ?e menjan akumulator? Meni je shodil, ko je bil star 7 let in zadnje mesece je avto ob toplih vzigih ob?asno bolj grobo v?gal. Po menjavi akumulatorja tega pojava ni ve?, kot pa so ?e omenili, ob toplih vzigih avto potrebuje obrat ali dva ve? za zagon. Pri tebi je pa lahko zraven kot posledica nastala kak?na mehanska okvara.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Je bil menjan aku pred cca.3 leti... Avto je sicer redno letno servisiran pri Selmar v CE,zadnji servis marca letos na 98kkm... Vse brez posebnosti so rekli, samo redni servis...

Napisano

Je bil menjan aku pred cca.3 leti... Avto je sicer redno letno servisiran pri Selmar v CE,zadnji servis marca letos na 98kkm... Vse brez posebnosti so rekli, samo redni servis...

 ?e ima? mo?nost, probaj topel v?ig z novim akumulatorjem in bo? videl, kako se bo obna?al avto. Pa zamenjani akumulator ti ne bo zdr?al toliko, kot original vgrajeni, ?e ima? isti na?in vo?nje.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ce ob vzigu zaropota/zaruzi je lahko tudi ketna pri 2.2 motorju. Ketne so verjetno edina hiba 2.2 motorjev in se po cca 200tkm kar pogosto menjajo.

panoramska.jpg
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdrav.

 

?e moj problem z M6 2011L, 2,2D 130KM  , 190 kkm....acum. star 3 mesece 95Ah-830 zagona....avto je stal cca 5 dni...danes samo ?e lu?ke so blendale in ?tevci so skakali gor in dol!!

WTF!!!??   Kje bi bila te?ava!!??   

Ru?i mi NI?! 

Kot da bi mi nekaj "cuzalo" acum. !!  

Pred tem je me je 2x pustil doma...OK, zanic acu.......ga zamenjam....se zgodi ?e 1x.....mi pravijo, da malo po?aki, da se acu "ule?e" in dobro napolni.

OK si re?em.    Po 3 mesecih bi pa ?e moral biti "ula?an" !

Z toplo ni te?av...samo z hladno, ko nekaj dni stoji.

 

Je kdo  odkril napako??

LP.

Napisano

?e pravi? da je akumulator nov, ti ga verjetno kaj prazni. Akumulator lahko stestira? na kakem servisu, ti ga dajo na tester ki ga obremeni in izpi?e kok mo?i ima pod obremenitvijo. ?e si blizu MS ali MB ti ga lahko jst stestiram.

5dni stanja ti ne bi smelo sprazniti akumulatorja. Vertjetno ti kaj ?ere elektriko, to se da enostavno zmerit z multimetrom, ki ga ve?e? med minus klemo in pusti? kakih 5min in vidi? ?e je poraba v mirovanju nad 50mA pol ti nekaj ?ere.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

Napisano

Ta adapter imam tudi jaz pri moji na sumu. Sedaj ga ne pu??am ve? notri, ampak sem naro?il en podalj?ek s stikalom :)

Napisano

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

 

Ja lahko je krivec OBD vmesnik.

Jst sicer mam tudi OBD vmesnik v?tekan 24/7/365 pa zaenkrat ni problema, verjetno ker OBDLinkMX avtomatsko preide v sleep mode, v katerem porabi 2mA.

 

Glede merjenja z multimetrom pa ti bom napisal postopek:

1. prestavi? ?rni kabel v COM luknjo na multimetru

2. prestavi? rde?i kabel na na A luknjo na multimetru

3. vrtljiv gumb na multimetru prestavi? na 200mA

4. odklopi? minus klemo z akumulatorja

5. rde? kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? na ?rno minus klemo (nala?je je ?e ma? krokodil?ke za multimeter)

6. ?rni kabel od multimetra priklju?i? ali dr?i? direktno na minus akumulatorja

7. od?ita? vrednosti na multimetru, ?e je pod 50mA je ok, vse kar je ve? pa ti nekaj ?ere.

 

Ko meri? je dobro meriti vsaj kakih 5 min, ker se posamezni moduli v avtu uga?ajo s ?asom, in ti zna takoj na za?etku ve? pokazat.

Zato je la?je s krokodil?ki vseskupaj priklopi? in gre? na ?ik in pride? nazaj pogledat kolk ka?e.

 

Upam da sem zadost dobro napisal, da ti bo v pomo?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Odli?no si povedal!!

 

Edino...kaj pa ker ne kadim!?? Kaj naj po?nem ta ?as??  :zvizga:  :P  :lol:  :lol:  :lol:    hec mora bit...kljub te?avam!! ;)  

Kolega ima tudi 24/7/365 uklop?jenega...samo on avto rabi vsaki dan. Meni je stal cca 7 dni.

No will see....

Upam, da mi to uspe preverit ?e ta teden...in javim.

 

HVALA!! 

Napisano

Acu...je star cca 3-4 mesece!!  :/ 

Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll  "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.

Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??

Sedaj sem za iztaknil.  (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)

Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar)  :D  "na kaj moram nastavit M-meter"?

Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A)  za 20 sekund   in dela BP!  Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.

 

Hvala!

Jaz sem imel OBD priklju?eno kamero in mi je ?ez vikend izpraznila akumulator. Kamera se je sicer samodejno izklopila, ko se je avto ugasnil, vendar se mi zdi, da Mazda zazna priklop na OBD in preide v "diagnostic mode" kjer se dolo?eni podsistemi (ECU?) ne izklopijo in ti nato izpraznijo akumulator.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne ne, Bini samo ne ve za kaj se gre.
    • Tole je ratal splošni trend in ogromno ljudi govori o linču. Mene je groza, da sploh pride do takega načina razmišljanja. Si predstavljaš, da se to res zgodi.... ma boljš, da si ne. Kriminalec gor al pa dol, linčat ga ne smemo, ker potem smo še slabši kot ta, ki bi bil linčan. Z zapisom nisem mislil direktno tebe, ker ti verjamem, da nisi mislil, tako kot je izpadlo in te tudi nikakor ne obsojam.   Nikoli ne trdim, da imam vedno prav, znam pa podkrepiti svoje besede tudi z dokazi in zgodovinskimi dejstvi. Sej če tako gledava potem tudi ti trdiš, da imaš samo ti prav... ampak upam, da se strinjaš, da je bolj da pustimo tole tekmovanje "Kdo ima bolj prav".   O romski/ciganski problematiki sem napisal dovolj in če nisi selektivno prebiral se da videti, kakšno je moje mnenje. In ne, ne spreminjam ga vsakih 5 minut po potrebi.     Aja pa še to o prcanju... poglej si nazaj pa preveri kdo je začel s prcanjem in kdaj je zadeva odšla preko normalnega razuma. Ne pisat stvari v afektu (velja tudi zame, da ne bo pomote), ker dejansko lahko prinesejo samo težave, ki si jih nihče ne želi. Ne izigravat herojev in ne vem kaj še, ker stvari gredo prehitro v smer, ki si jo noben ne želi. Tole je mišljeno na splošno in ne tebi osebno.
    • Zanimiv "cenik" za ugasnjene luči podnevi: avtomobilisti 30 € kolesarji 60 €   POZOR VOZNIKI: Nova sprememba na hrvaških cestah, ki jo ne smete spregledati WWW.REGIONALOBALA.SI Z današnji dnem je na Hrvaškem začela veljati pomembna sprememba za vse voznike. Po...  
    • Je še kdo resen na tem forumu? 😀   Kdaj na Dolenjsko? Na Dolenjsko so se romske skupine začele trajneje naseljevati v 17. in 18. stoletju. Najpogosteje se omenja čas po osmanskih vojnah, ko je Habsburška monarhija dovolila naseljevanje romskih skupnosti na manj poseljenih ali gospodarsko nepomembnih območjih.   V 18. stoletju so jim oblasti pogosto izdajale posebna dovoljenja za bivanje (»ciganski patenti«), hkrati pa jih je spremljala močna stigma in različne oblike nadzora. Največ romskih naselij se je na Dolenjskem oblikovalo v 19. stoletju, ko so se začele ustvarjati stalne naselbine in so postopoma prenehali z nomadskim načinom življenja.
    • Že eno leto, mogoče celo dve leti, župani "jugovzhodnih" občin opozarjajo na to problematiko, ta vlada je dobila predloge sedmih civilnih iniciativ, pa jih je vse zavrnila in v treh letih štirikrat glasovala PROTI "romskim zakonom" in trdili, da jih ne potrebujemo ker da je Slovenija varna država. Še posebej zagnan je bil župan Samo Pogorelc, pa je pogorel na celi črti... In tako so se tisti, ki so opozarjali na težave, počutili kot nekakšni razpihovalci sovraštva, čeprav so želeli le opozoriti, da se del prebivalcev Slovenije ne počuti varno, čeprav je naloga države, da svojim državljanom zagotovi varnost. Vendar se je zadnje dve, mogoče tri leta to tematiko vztrajno zanikalo.   Cigani na Dolenjskem pa so od druge svetovne vojne dalje, ko je komunistična oblast želela pokoriti katoliško in domobransko skupnost, ker Dolenci nikoli niso bili navdušeni nad komunizmom. Pa so tja naselili cigane iz Srbije, ki so imeli nekaj več privilegijev in jih milica ni toliko preganjala v zameno za to, da so poslušali, kaj se kje govori in da so stikali naokoli, kaj kdo kje ima. Jugoslavija se je razpadla, komunizem v Sloveniji je pa ostal in cigani na Dolenjskem tudi. In se do njih še vedno obnašajo tako kot v Jugoslaviji: dovoli se jim marsikaj, kar se jim ne bi smelo. Ja, prejšnje vlade so krive, da se to ni že prej uredilo. Ampak precej strank iz prejšnjih vlad sestavlja to koalicijo... In nekaj strank prejšnjih vlad, ki so zdaj opozicija, so poskušali pomagati in so predlagali nekaj zakonov. Pa jih je ta koalicija zavrnila...    Se pa povsem strinjam s tvojim zaključkom: Zdaj so pa vsi, ki niso na vladi, najpametnejši. Škoda samo, da jih vlada ni poslušala. ne županov, ne civilne iniciative.   To je dejstvo in to je moje mnenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.