323 BA Napisano 7. marec, 2018 Prijavi Napisano 7. marec, 2018 Nabavil sem 145 konjsko varianto l. 2013 in glede na podatke ponudnikov se jo ?ipa na cca. 170 oz. celo 180 ps. O?itno je 145 verzija le SW (morda tudi mehansko?) zadu?ena napram 165 PS. Tole so namre? zelo divji prirastki za NA motor: https://mychiptuningfiles.com/de/chiptuning-files/mazda/mazda-mazda-6/mazda-mazda-6-2-0-skyactiv-g-145hp http://www.talus.at/tuning_mazda_6.html Ima kdo izku?nje iz prve roke? LP 1 Citiraj
koroska18 Napisano 7. marec, 2018 Prijavi Napisano 7. marec, 2018 Vse ?estitke , http://www.bbrgti.com/uncategorized/bbr-launches-185-bhp-two-stage-tuning-package-for-mazda-3-2-0-litre-skyactiv-models/imajo dolgoletne izku?nje s tuningom MAZDA MX5 in pa prvi s tuningom skyactive NA motorjev . Citiraj
Z M A J Napisano 7. marec, 2018 Prijavi Napisano 7. marec, 2018 Potem je verjetno podobno kot pri aktualni 3ki, ko je G120 menda le 'zadusen' G165. Pozanimaj se! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
323 BA Napisano 8. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2018 Tnx, avto je res top. Ima 18.000 km, od prvega lastnika in je dejansko kot nov. Po 7 letih sem spet nazaj na mazdi, vmes volvo in renault, ampak ni to to... Se bom pozanimal, verjetno pa je motor relativno redek na forumu, predvsem v M6. Glede na zanesljivost in te?ave dizlov v vseh verzijah sem se odlo?il za bencinarja. Lifetime poraba prej?njega lastnika: 6,3. Tudi ?e ra?unalnik la?e za 1 liter v minus, je ?e vedno sme?na poraba za 5 metrskega bencinskega karavana... 3 Citiraj
323 BA Napisano 13. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Evo po 300 km lastni?tva vtisi super, prva prestava neverjetno dobro vle?e, do cca. 60 km/h, druga pa ?e opazno slab?e - in je tudi zelo dolga, cca. 110 km/h po ?tevcu. Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS... Avto nikakor ni podhranjen, ?esar sem se na za?etku malce bal. Vsekakor se bom glede chip tuninga ?e pozanimal na tujih forumih, V Sloveniji verjetno ta motor ni ravno pogost. Citiraj
Scr3am Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Pa kako lahko atmosferca cipiras na 180 konjov? Citiraj
Alex Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Pa kako lahko atmosferca cipiras na 180 konjov?To bi tudi jaz rad videl.In to samo z elektroniko? Citiraj
koroska18 Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Pa kako lahko atmosferca cipiras na 180 konjov? To bi tudi jaz rad videl.In to samo z elektroniko?http://www.bbrgti.co...kyactiv-models/ Citiraj
jures Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Ni samo elektronka BBR?s ?Super 185? upgrade adds BBR stainless steel 4-2-1 exhaust manifold and performance cold air intake system 170 pa obljubljajo samo s cipom Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Symon Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Bojda ima G165 z izjemo prve prestave kraj?e prera?unan menjalnik. Sploh se ne bi ?udil, ?e je razlika samo v menjalniku, saj imajo bojda 145 verzije na dyno blizu 160 PS... Kako lahko druga?en menjalnik realno vpliva na konje? Tudi tole ?ipanje je malo sme?no, nisem ?e zasledil, da bi se naturalcu lahko pove?ala konja?a za 25% pa sem tudi ?e par zadev videl in se celo sam lotil tega hobija. ?EPRAV sem pa zasledil, da so dejansko majhne razlike med motorji (da so zadu?eni) in se da dosti dobiti. Verjetno je to posledica visoke kompresije in kako se nato nastavita me?anica, v?ig, zamikanje odmi?en (predvidevam da ima kak VVT sistem). Dvomim pa, da je samo elektronika in ne bi bil jaz poskusni zaj?ek pri skoraj novem avtu. ?E pa se da, bojo pa tile avti ?ez 5-10 let zakon, relativno majhna poraba, nobene turbine, ki bi crknila, pa ?e hitro se jih da naviti. V bistvu nekdo naj bo poskusni zaj?ek in kupi reflash. AMPAK neposredno pred posegom naj se zavrti na dynotu, reflasha in potem ?e enkrat pomeri razliko. 1 Citiraj
koroska18 Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Se pravi kupi se tale kit http://www.bbrgti.com/product/bbr-mazda-skyactiv-starchip-remap/ , da si zoptimizira? motor in potem ga lahko posodi? prijatelju . Citiraj
SpEkTr Napisano 13. marec, 2018 Prijavi Napisano 13. marec, 2018 Sej je logi?no. Vsi so 2.0. Recimo da je G165 max, vse ostalo ala g145, g120 so zadu?ene verzije G165. Torej da pride? do 170 konjev umaknejo ven te omejitve, kaj ?e optimizirajo in voila 170 konjev. Od tu naprej je pa treba ?e kaj drugega kot samo software. ?e kak?en hardware, Tako da, v bistvu dajo samo blokado ven, druga?e nima? sans, da bi 50 konjev samo s sw naredil. Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Citiraj
Aless Napisano 14. marec, 2018 Prijavi Napisano 14. marec, 2018 Nekje na netu sem zasledil da bi naj bile odmicne in ecu drug, zaradi ieloop. Ce je samo v softwaru razlika je pa to res best buy nakup cez par let. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 12. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. april, 2018 Kje si to zasledil? Jaz sem s strani 2 tunerjev in ?loveka, ki se dejansko ukvarja samo z mazdami (hobi tuner) prejel info, da je razlika samo v SW, vse kar je mehanskega, je ENAKO. Izjema je menjalnik, ki ima pri ?ibkej?i verziji dalj?e prera?unane prestave. Glede razli?nih odmi?nih velja morda za 150 vs. 175 dizel, ?eprav se oboje ?ipa na 210 PS. Tehni?ni podatki za 2,0 bencinarja: 0-100 km/hG145 9,5 s - ni treba menjati v 3.G165 9,1 s - ne vem ali je temu tako, lahko kdo poda izku?nje iz prve roke? Druga prestava gre pri G145 do cca.115 km/h, tretja do 165 km/h, obe vrednosti od?itani po ?tevcu. Se ne bi ?udil, ?e je kon?na hitrost dose?ena v 4. prestavi. Pri G165 je to 5. prestava, 6. je samo za ni?anje obratov. Morda bi bila na 170 PS ?ipana G145 celo hitrej?a od G165 v pospre?evanju 0-100 v primeru, da pri je pri 165 potrebno menjati v 3 pred stotko. Vsekakor poro?am, ?e se odlo?im za ?ipanje. Mimogrede, G165 se ?ipa enako, na 170 oz. 180 PS, odvisno od (morda tudi deloma zavajujo?ih) podatkov posameznega tunerja. Dvomim, da se pri 165 verziji da pridobiti ve? kot 5 PS. Citiraj
LabiGT Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 jaz sem kar skoz ustavljam na avtocesti (se pravi 0km/h) in potem sprintam na 100km/h, tako da vsaka desetinka pride pravpodatki kot so 60-100 v visjih prestavah so brezveze 3 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
323 BA Napisano 12. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. april, 2018 LOL, vidi?, sva ?e dva! Citiraj
jures Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 jaz sem kar skoz ustavljam na avtocesti (se pravi 0km/h) in potem sprintam na 100km/h, tako da vsaka desetinka pride pravpodatki kot so 60-100 v visjih prestavah so brezveze Ne razumes, te stotinke ujamejo zeleni val na Celovski Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah. Citiraj
jures Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 Ja ampak pospe?evat do 100 na Celov?ki je pa ?e kar resen prekr?ek ... v bistvu bi rabili podatek o pospe?evanju do 70km/h in to vsaj do stotinke oziroma tiso?inke natan?no. Sej ve?, na dragrace-ih se meri v tiso?inkah.V bistvu rabis podatek od 50 do 70, vsaka stotinka steje, se posebej ce si za kakim atatom Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 V bistvu rabis podatek od 50 do 70, vsaka stotinka steje, se posebej ce si za kakim atatomTukaj bi sicer pomagala tudi ?e kak?na modificirna hupa... Citiraj
Alex Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 Jaz sem ?e vedno skepti?en glede tega tuninga teh benzinarjev na tak na?in . Ko bo kdo to konkretno izvedel, bom verjel. Citiraj
323 BA Napisano 12. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. april, 2018 OK, prilepim seveda meritve na valjih pred/po, ko zadevo izvedem. Ampak ?e enkrat: ne gre za tuning obi?ajnega NA motorja, gre tako reko? za odstranitev SW "blokade", ki identi?nemu motorju kot je G165 mo? zmanj?a za 20 PS. Citiraj
jures Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 Tukaj bi sicer pomagala tudi ?e kak?na modificirna hupa...v bistvu bi namesto blow off ventila lahko imel hupo, 2 in 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Alex Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 OK, prilepim seveda meritve na valjih pred/po, ko zadevo izvedem. Ampak ?e enkrat: ne gre za tuning obi?ajnega NA motorja, gre tako reko? za odstranitev SW "blokade", ki identi?nemu motorju kot je G165 mo? zmanj?a za 20 PS. o. k...?eprav tudi po tem posegu ne bo ne vem kako pokal od mo?i. Mene 165 konjska ni prepri?ala. Citiraj
Boss Napisano 12. april, 2018 Prijavi Napisano 12. april, 2018 o. k...?eprav tudi po tem posegu ne bo ne vem kako pokal od mo?i. Mene 165 konjska ni prepri?ala.Zato, ke si jo vozil kot dizla 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.