Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka

 

?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink.

Pol sekunde ziher, ?e ne ?e ve?.

33112_1.png

Napisano

Mene pa zanima, koliko pridobi? pri navoru? Ker pomojem bi blo ravno to fajn, da bi avto ?e pri malce ni?jih obratih lepo vleku in ne od 3500 dalje. Edino, ?e potem to re?i? z drugim menjalnikom (kar pa najbr? stane celo premo?enje). 

Napisano

Pol sekunde ziher, ?e ne ?e ve?.

Ki jih izgubis na prvem zastoju na Celovski :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uu hvala za iz?rpne informacije.. Druga?e se zavedam, da pri manj?ih obratih ?ude?a brez turbine ne bo in sem ?e itak vajen prestavit v ni?jo kadar pospe?ujem. Bolj me moti to, da se v vi?jih jasno ?uti, da je mo? blokirana.

 

Prestavno razmerje pa sklepam da me bolj ne bo motilo, kot naj bi me motilo ?e zdaj?

Napisano

Tudi jaz imam namen ?ipati svojo trojko v prihodnosti. Nekdo mi je priporo?al Tunerca, ima kdo izku?nje z njim? Bojda bi lahko iztisnil nekje 180 konjev... 

Napisano

180 jih dobi? z drugim airboxom, ki na tehni?nem ne bo ?el skozi. Realno je 170 oz. max 175, jaz bi 165 pustil tako, kot je, saj 5 do 10 PS ne bo? ob?util.

Napisano

?e bi bil jaz na tvojem mestu , ki ima? G165 sploh nebi optimiziral ECUja , ker se ti ne izpla?a . ?e bi imel G120 ali G100 se izpla?a . Raj?i se malo poigraj z air boxom in pridobi? do 10 konji?ev.

Prirastek bi bil zelo minimalen 10 mogo?e 15 konji?ev in 5NM  tega sploh nebi ob?util , stro?ek bi pa bil 300evri?ev .

?e se pa bo? odlo?il za optimizacijo ECUja ti pa priporo?am Tunerc , ker on ro?no popravlja mapo CSS pa nalo?i ?e narejeno mapo .

Napisano

Samo z airboxom dvomim da pridobis 10PS.

Ce pogledas ponudbo firme BBR, pridobis z K&N Cold air intake 3-4konje, 185PS pa dobis z 421 izpusnim kolektorjem, CAI in optimizacija elektronike.

www.bbrgti.com/uncategorized/bbr-launches-185-bhp-two-stage-tuning-package-for-mazda-3-2-0-litre-skyactiv-models/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Stoposto bom su podirat cel airbox pa notr tlacil k&n konusni filter da bom dobil tistih par konjev k se na koncu vrjetn nebojo bas neki cutili... Ce se ze gres te zadeve bo potrebno se kaj vec narediti, kot pa samo zmontirati filter. Na koncu hitro ugotovis da je strosek previsok v primerjavi z rezultatom

Napisano

BBR je resna firma specializirana na Mazde, za razliko od kakih lokalnih slo tunerjev ki nalagajo genericne tuning mape in mislijo da so ze tunerji. Ze narejeno tuning mapo nalozit na Ecu ni neka znanost in jo lahko nalozi vsak ki ima vsaj osnove racunalnistva.

Je pa v Angliji firma ja.

Glede 421 kolektorja pa niso vsi 421 kolektorji enaki pri NA motorjih je cela znanost z izpusnimi kolektorji, kolk so premeri cevi, dolzina posameznih cevi, ukrivljenost vse to vpliva na koncno moc/navor in pri katerih obratih.

Z dobrim kolektorjem in optimizacijo elektronike na ta kolektor se da definitivno dobit ven 10PS.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Super, hvala za vse ob?irne informacije. Zaenkrat ne bom diral ni?, ko pa bo avto star 1x 3+ let, pa bom zagotovo razmi?ljal o kak?ni nadgradnji, pri ?emer se mi najbolj?e zdi ta 185 HP kombinacija z drugim airboxom, vendar ima zadeva kar zasoljeno ceno. Pa ?e en lep roadtrip do Anglije bo lepo sedel s tem. Zaenkrat pa bom pustil tako, kot je, je ?e 165 konjev nekaj. 

Napisano

Ja cene imajo zasoljene, pa? njihov razvoj in testiranje nekaj stane.

Pripravljajo tudi DIY varianto, pomoje je najbolje oz. najcenej?a varijanta pri njih vzet 41 izpu?ni kolektor in it k Tunercu da ti na valjih prilagodi elektroniko in ma? tam okrog 180-185PS.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mazda 6 Skyactive D 175 je bila na ?i??enju in obdelavi (iz realnih 171 km na 203 km).

 

post-24-0-02232100-1538658963_thumb.jpg

 

A smo zaradi slabega pretoka skozi hladilnike morali pustit nazaj orignalno mapo, ker se ?e tudi tukaj avto pregreva. Sedaj sledi ?i??enje hladilnikov potem morda ?e enkrat obisk NM.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.