Skoči na vsebino

Chip tuning M6 GJ 2.0 145 bencinar Skyactiv

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka

 

?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink.

Pol sekunde ziher, ?e ne ?e ve?.

33112_1.png

Napisano

Mene pa zanima, koliko pridobi? pri navoru? Ker pomojem bi blo ravno to fajn, da bi avto ?e pri malce ni?jih obratih lepo vleku in ne od 3500 dalje. Edino, ?e potem to re?i? z drugim menjalnikom (kar pa najbr? stane celo premo?enje). 

Napisano

Pol sekunde ziher, ?e ne ?e ve?.

Ki jih izgubis na prvem zastoju na Celovski :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uu hvala za iz?rpne informacije.. Druga?e se zavedam, da pri manj?ih obratih ?ude?a brez turbine ne bo in sem ?e itak vajen prestavit v ni?jo kadar pospe?ujem. Bolj me moti to, da se v vi?jih jasno ?uti, da je mo? blokirana.

 

Prestavno razmerje pa sklepam da me bolj ne bo motilo, kot naj bi me motilo ?e zdaj?

Napisano

Tudi jaz imam namen ?ipati svojo trojko v prihodnosti. Nekdo mi je priporo?al Tunerca, ima kdo izku?nje z njim? Bojda bi lahko iztisnil nekje 180 konjev... 

Napisano

180 jih dobi? z drugim airboxom, ki na tehni?nem ne bo ?el skozi. Realno je 170 oz. max 175, jaz bi 165 pustil tako, kot je, saj 5 do 10 PS ne bo? ob?util.

Napisano

?e bi bil jaz na tvojem mestu , ki ima? G165 sploh nebi optimiziral ECUja , ker se ti ne izpla?a . ?e bi imel G120 ali G100 se izpla?a . Raj?i se malo poigraj z air boxom in pridobi? do 10 konji?ev.

Prirastek bi bil zelo minimalen 10 mogo?e 15 konji?ev in 5NM  tega sploh nebi ob?util , stro?ek bi pa bil 300evri?ev .

?e se pa bo? odlo?il za optimizacijo ECUja ti pa priporo?am Tunerc , ker on ro?no popravlja mapo CSS pa nalo?i ?e narejeno mapo .

Napisano

Samo z airboxom dvomim da pridobis 10PS.

Ce pogledas ponudbo firme BBR, pridobis z K&N Cold air intake 3-4konje, 185PS pa dobis z 421 izpusnim kolektorjem, CAI in optimizacija elektronike.

www.bbrgti.com/uncategorized/bbr-launches-185-bhp-two-stage-tuning-package-for-mazda-3-2-0-litre-skyactiv-models/

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Stoposto bom su podirat cel airbox pa notr tlacil k&n konusni filter da bom dobil tistih par konjev k se na koncu vrjetn nebojo bas neki cutili... Ce se ze gres te zadeve bo potrebno se kaj vec narediti, kot pa samo zmontirati filter. Na koncu hitro ugotovis da je strosek previsok v primerjavi z rezultatom

Napisano

BBR je resna firma specializirana na Mazde, za razliko od kakih lokalnih slo tunerjev ki nalagajo genericne tuning mape in mislijo da so ze tunerji. Ze narejeno tuning mapo nalozit na Ecu ni neka znanost in jo lahko nalozi vsak ki ima vsaj osnove racunalnistva.

Je pa v Angliji firma ja.

Glede 421 kolektorja pa niso vsi 421 kolektorji enaki pri NA motorjih je cela znanost z izpusnimi kolektorji, kolk so premeri cevi, dolzina posameznih cevi, ukrivljenost vse to vpliva na koncno moc/navor in pri katerih obratih.

Z dobrim kolektorjem in optimizacijo elektronike na ta kolektor se da definitivno dobit ven 10PS.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Super, hvala za vse ob?irne informacije. Zaenkrat ne bom diral ni?, ko pa bo avto star 1x 3+ let, pa bom zagotovo razmi?ljal o kak?ni nadgradnji, pri ?emer se mi najbolj?e zdi ta 185 HP kombinacija z drugim airboxom, vendar ima zadeva kar zasoljeno ceno. Pa ?e en lep roadtrip do Anglije bo lepo sedel s tem. Zaenkrat pa bom pustil tako, kot je, je ?e 165 konjev nekaj. 

Napisano

Ja cene imajo zasoljene, pa? njihov razvoj in testiranje nekaj stane.

Pripravljajo tudi DIY varianto, pomoje je najbolje oz. najcenej?a varijanta pri njih vzet 41 izpu?ni kolektor in it k Tunercu da ti na valjih prilagodi elektroniko in ma? tam okrog 180-185PS.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mazda 6 Skyactive D 175 je bila na ?i??enju in obdelavi (iz realnih 171 km na 203 km).

 

post-24-0-02232100-1538658963_thumb.jpg

 

A smo zaradi slabega pretoka skozi hladilnike morali pustit nazaj orignalno mapo, ker se ?e tudi tukaj avto pregreva. Sedaj sledi ?i??enje hladilnikov potem morda ?e enkrat obisk NM.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.