Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Scr3am napisal:

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

 

To ni čisto res. Sem pred leti naredil "raziskavo". V nekaterih Mazdah je le umetno usnje - skaj (CX-3 Revolution), v nekaterih (Mazda 6 Revolution top) pa cca pol umetnega (volan, obloge, hrbtišče sedežev), pol pa naravnega usnja (sedalne površine sedežev).

 

Če pravo usnje ne vzdržuješ, potem z leti površina napoka. Poleg tega vtiranje voska ščiti pred vdorom umazanije, recimo v primeru, če se po belih usnjenih sedežih polije refošk ali teran .... 😃

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 19 minutami je Scr3am napisal:

Sej veste, da to kar imate v avtu je vse drugo, kot pa usnje? To mazanje je samo za vas gust :). "Usnje", ce lahko temu tako recem nebo nic dlje zdrzalo. Bo pa lepse izgledalo in lastnik bo imel boljsi obcutek :). Aja jest uporabljam cleaner od geyon, conditioner pa od chemical guys leather conditioner.

 

Gyeon, da ne bo kdo kaj napačnega odkril 😀

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 3 urami je J_ernej napisal:

 

Potreboval bi predvsem za sedeže, ker so usnjeni. Želel sem naročit Gliptone Leather Care, ampak se mi ne splača plačevat poštnine za eno pakungo. Bom poskusil naročiti kar tega iz spoliraj.si pa da vidimo kaj bo.

Kot so ti že drugi napisali, to usnje v mazdah ni niti "u" od usnja. 😊 Za svoj guštvpa lahko uporabljaš bilo kaj, samo, da boš vesel. Če boš mazal volan  ti bo zdržalo usnje na volanu 10 let, če ga ne boš pa najbrž 120 mesecev. 😊

 

 

Napisano

Hja. Na Alfi mi je umetno usnje na menjalniku začelo pokat po pol leta. Smo menjali na garancijo. Potem sem ga pač mazal in je držalo 8 let.

 

Tudi če je bila umatna koža, ji je pasalo božanje in vlaženje.

Napisano

Ko sem kupoval avto sem se odločal med Alfo Stelvio in Mazdo CX-5. Ko sem videl kako zanič usnje vgrajujejo v Alfe sem se odločil za Mazdo. Praktično po 80000km so imele cisto vse Alfe uničene sedeže.

 

Mazdo, ki jo sedaj vozim ima bež usnje. Po 90000km je praktično novo.

Naročil sem LRC. Sporočim kako se obnese.

WWW.SPOLIRAJ.SI

Spoliraj.si - LRC Leather Protection Cream - Negovalni in zaščitni premaz za avtomobilsko usnje.

 

Napisano

Osebno se nisem nikoli obremenjeval ali je pravo ali umetno usnje, meni je samo važno, da se ne uniči in kar se mene tiče ima moja petarda odlično usnje, ki je po 7 letih še vedno kot novo. Res je, da ga mažem 1 x na mesec, ne vem pa ce to kaj vpliva na ohranjenost.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
Pred eno uro je J_ernej napisal:

Ko sem kupoval avto sem se odločal med Alfo Stelvio in Mazdo CX-5. Ko sem videl kako zanič usnje vgrajujejo v Alfe sem se odločil za Mazdo. Praktično po 80000km so imele cisto vse Alfe uničene sedeže.

 

Mazdo, ki jo sedaj vozim ima bež usnje. Po 90000km je praktično novo.

Naročil sem LRC. Sporočim kako se obnese.

WWW.SPOLIRAJ.SI

Spoliraj.si - LRC Leather Protection Cream - Negovalni in zaščitni premaz za avtomobilsko usnje.

 

Moja Giulietta je imel pri 90k km, samo malo podrajsano na levem boku, ker so bli bolj športni....

 

Polo je imel pri 90k km oguljen volan 50% kroga.

 

Dosti je odvisno kdo zlorablja avto.

 

Focus na 45k je še brez sledi obrabe.

 

Mazda ti ima mogoče malo boljše materiale. Bencinc je bolj zanesljiv. Je pa Stelvio dost bolj dinamičen pri vožnji. Pri obojnim pa je problem kvalitetnega serviserja najt.

Oboje je mes boljšimi izbirami na trgu.

Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

Moja Giulietta je imel pri 90k km, samo malo podrajsano na levem boku, ker so bli bolj športni....

 

Polo je imel pri 90k km oguljen volan 50% kroga.

 

Dosti je odvisno kdo zlorablja avto.

 

Focus na 45k je še brez sledi obrabe.

 

Mazda ti ima mogoče malo boljše materiale. Bencinc je bolj zanesljiv. Je pa Stelvio dost bolj dinamičen pri vožnji. Pri obojnim pa je problem kvalitetnega serviserja najt.

Oboje je mes boljšimi izbirami na trgu.

Pač jaz povem kar sem probal in videl. Pogledal sem kar nekaj Alf Stelvio in Giulio. Občutek v vožnji top, res se zlije s cesto. O kvaliteti materialov pa tak poraz. Praktično nad 90k ne najdeš Alfe brez načetega usnja. Jaz sem bil uglavnem razočaran nad kvaliteto kar je tudi razlog, da jo nisem kupil.

Napisano

Seveda.

Iz komentarja lahko predvidevam, da je bil nakup rabljenega. Tam je pogosto odvisno od ponudbe.

Z Mazdo ni nič narobe 🙂

 

Se je tudi meni pri 80k v amaturki odlomil nosilec in je ob dinamični vožnji pokala. Pa delčki so se kotalili, dokler jih nismo ven polovili.

 

Prva leta pa je bila prava romantika, tudi prodal sem jo takoj in za lepo ceno. Zaradi užitka v vožnji sem ji marsikatero hibo spregledal. To so bili 1x na lepo kak fix za 100€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.