Skoči na vsebino

Nakup rabljene CX-5


mazi27

Priporočeno sporočilo

pred 45 minutami je motorist123 napisal:

Pozdravljeni,

 

v bližnji prihodnosti imam namen zamenjati avto. Za zdaj mi je najbolj všeč mazda cx 5. Gledal sem predvsem vozila starosti do treh let. Zdaj pa me zanima, če ima kdo izkušnje z bencinskim motorjem 165KM. Veliko kje sem zasledil, da nima dovolj moči oz. mu primankuje predvsem navor. Avto pa bi bil 4*4, ker živim v hribih. 

 

Lp

Prav si prebral. Ta motor je za ta avto malo podhranjen.Za navor moraš vzeti dizla... ali pa za manj navora močnejšega benzinarja. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

There we go, down the drain again. :D

 

@motorist123 odvisno je česa si navajen. Če si zdaj imel atmosferskega bencinarja s tako močjo potem ne boš mel težav. Če si imel bilokaterega turbota, potem pa boš opazil razliko, zaradi "krivulje" :D. Je pa seveda zelo pomembno, za kakšne namene boš imel avto. Misliš še kaj vlečt za sabo? Prikolico? Boš potoval na dolge razdalje ... itn. :)

Kar boš videl sedaj tule, je tipična debata bencinar vs. dizel, ampak ne vem če te bo to preveč zanimalo :)

Zato pa kot pravim, malo nam povej, kakšna so pričakovanja, kaj si vozil. Pa ti bomo lahko, povedali, kako se s tem primerja ta motor v CX-5.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne rabi prav nič vleči za sabo. Če pa pravi, da živi v hribih. 

Če bo vzel benzinarja, ta šfognega, bo vedno kriza priti na vrh hriba. Pa še, če bo imel več sopotnikov noter v avtu  in bog ne daj kaj prtljage zadaj, bodo komedije za priti domov. Zato pa mu  svetujem takega moškega dizelaša, da bo oral tudi po snegu, ko bo treba.Ne pa, da bo ostal na prvi vzpetinici pozimi. Za same relacije je pa itak vseeno, ker smo že ugotovili, da se pri obeh izteka olje v gorivo na kratkih razdaljah. Se pravi, da za kratke razdalje ni primeren ne eden ne drugi.Vseeno tudi tu zmaga dizel😉

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja tud bencinski bo nekako šel ampak bo treba rohnet v obrate. Moje mnenje je tako, da 165KM bencinar za po mestu in nezahtevno kruzanje po AC je čist Ok, ampak vožnja po hribih, potreba po 4x4 - Mazda ima za take naloge boljše motorje in to je bencinski 194KM ter 150 in 175/184KM dizel.

 

Bi pa seveda bilo zanimivo zvedet, koliko km se bo letno odpeljalo in kaki so ti hribi?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj imam subaru imprezo (4*4), bencinski motor, res da je motor slabši in ima okoli 110 KM, a je tudi avto lažji. In v kakšni strmini mu primankuje moči.
Zdaj če kopujem že drug avto bi bilo dobro imeti malo več moči. Bencinar  194KM pa me nekako ne pritegne, ker ni možnosti ročnega menjalnika, ki mi osebno bolj ustreza.

Sem na začetku gledal dizle, a se ga zaradi možnih težav z DPF malce bojim, predvsem rabljenega. Delam pa med tednom le 10km v vsako smer, tako da bi bilo za dizla to verjetno premalo. 
 

Kakšnih prikolic pa ne mislim vleči, po večini pa bi se v avtu vozili še do dve osebi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je napisal Boss, 165 konjski benzinar je za počasno vožnjo po mestu (lahko tudi z odprto šipo) in vožnjo po AC po omejitvah. Če sta ponavadi v avtu še dva potnika bosta prišla prav. da malo porineta v klanec, ko mu bo zmanjkovalo sape.Je pa ta benzinar dober za po klancu navzdol, kjer je potrebno kar ornk pritiskati na zavore. 

Dilema je, ker ti je všeč ročni menjalnik(kot večini nas), "ta močen" benzinar pa nima te opcije. Kar se tiče težav z DPF filtrom  pri dizlu naj bi bilo to rešeno z FL. Izogibaj se pa prvim letnikom do 2015.Dizel all the way. 😏

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi z G165 bo prisel povsod, kamor bi prisel z D150 ali D175 oz. D184 ... tudi polno nalozen in v klanec ... Vcasih so s katrcami, spacki, ficoti in jugoti tudi prisli skoraj povsod... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

165 bencinarka bo vrh glave. Tudi jaz imam konkreten hrib in nimam nikoli težav. Tudi pozimi ne. Pa saj, če živiš v hribih se znaš peljat v klanec za razliko od večine mestnih tule, ki očitno rabijo 4x4 še za po ravnini. Najbolje, da greš pred nakupom na testno vožnjo in kar sam preveriš kako gre v klanec. Jaz letno delam nekaj čez 20 km pa sem se odločil za bencin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@motorist123 kot ti je predlagal gregster, pojdi na testno vožnjo, če ne z rabljenim pa novim predlagam pa tudi, da preizkusiš G194, čeprav v avtomatu. Sam sem bil na testu G165 CX-5 malo navdušen, ja maš ročni menjalnik, ampak zame, ki sem prihajal iz CD150, je bilo premalo. No po preizkusu še "močnejšega" G194 motorja ... so se odločitve razblinile (na levi strani lahko vidiš za katerega sem se odločil :D). In ja, če imaš velike strahove pred DPF potem raje kupi motor brez, torej bencinarja ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi jaz sem najprej testiral cx7 dizl in potem cx5 165 benz ter cx5 176 dizl. Razlika med benz in nafto ogromna. Pa tudi 20 km delam na dan in na srečo vse ok. Tudi upam, da nov lastnik nima kaj posebnega. 

Ta novem vag-u imam AT in komante na volanu. Vožnja zakon. Ku da šaltaš v nekem športnem vozu... 

 

No vseeno prej poskusi testno vožnjo za lažjo odločitev. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Tudi sam se zanimam za nakup Mazde CX5, v oci mi je padla naslednja: 

1036043.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD150 AWD Avt. LED NAVI PDC GRETJE SEDEŽEV, letnik:2015,14400 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Kot sem prebral tu, se splaca gledati facelift modele (ta naj bi bil?), ker ce se ne motim jih je vecina na avtonetu pred-facelift.

Ima kdo kaksno mnenje glede te iz linka?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.