Skoči na vsebino

Nakup rabljene CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 45 minutami je motorist123 napisal:

Pozdravljeni,

 

v bližnji prihodnosti imam namen zamenjati avto. Za zdaj mi je najbolj všeč mazda cx 5. Gledal sem predvsem vozila starosti do treh let. Zdaj pa me zanima, če ima kdo izkušnje z bencinskim motorjem 165KM. Veliko kje sem zasledil, da nima dovolj moči oz. mu primankuje predvsem navor. Avto pa bi bil 4*4, ker živim v hribih. 

 

Lp

Prav si prebral. Ta motor je za ta avto malo podhranjen.Za navor moraš vzeti dizla... ali pa za manj navora močnejšega benzinarja. 

 

 

Napisano

Ne pretiravaj glede navora, lepo te prosim... 

Se pravi, da bencinarji pod 165 konjicev niso narejeni za 4x4 avte? 

Prva liga so ti motorji in delajo BP. 

Napisano

There we go, down the drain again. :D

 

@motorist123 odvisno je česa si navajen. Če si zdaj imel atmosferskega bencinarja s tako močjo potem ne boš mel težav. Če si imel bilokaterega turbota, potem pa boš opazil razliko, zaradi "krivulje" :D. Je pa seveda zelo pomembno, za kakšne namene boš imel avto. Misliš še kaj vlečt za sabo? Prikolico? Boš potoval na dolge razdalje ... itn. :)

Kar boš videl sedaj tule, je tipična debata bencinar vs. dizel, ampak ne vem če te bo to preveč zanimalo :)

Zato pa kot pravim, malo nam povej, kakšna so pričakovanja, kaj si vozil. Pa ti bomo lahko, povedali, kako se s tem primerja ta motor v CX-5.

Napisano

Ne rabi prav nič vleči za sabo. Če pa pravi, da živi v hribih. 

Če bo vzel benzinarja, ta šfognega, bo vedno kriza priti na vrh hriba. Pa še, če bo imel več sopotnikov noter v avtu  in bog ne daj kaj prtljage zadaj, bodo komedije za priti domov. Zato pa mu  svetujem takega moškega dizelaša, da bo oral tudi po snegu, ko bo treba.Ne pa, da bo ostal na prvi vzpetinici pozimi. Za same relacije je pa itak vseeno, ker smo že ugotovili, da se pri obeh izteka olje v gorivo na kratkih razdaljah. Se pravi, da za kratke razdalje ni primeren ne eden ne drugi.Vseeno tudi tu zmaga dizel😉

 

 

 

 

Napisano

No ja tud bencinski bo nekako šel ampak bo treba rohnet v obrate. Moje mnenje je tako, da 165KM bencinar za po mestu in nezahtevno kruzanje po AC je čist Ok, ampak vožnja po hribih, potreba po 4x4 - Mazda ima za take naloge boljše motorje in to je bencinski 194KM ter 150 in 175/184KM dizel.

 

Bi pa seveda bilo zanimivo zvedet, koliko km se bo letno odpeljalo in kaki so ti hribi?

33112_1.png

Napisano

Pa ja de... Dizel gre na lergasu povsod... 🤕

Fantje, o avtu se govori... Ne o delovnem stroju... 

Napisano

Zdaj imam subaru imprezo (4*4), bencinski motor, res da je motor slabši in ima okoli 110 KM, a je tudi avto lažji. In v kakšni strmini mu primankuje moči.
Zdaj če kopujem že drug avto bi bilo dobro imeti malo več moči. Bencinar  194KM pa me nekako ne pritegne, ker ni možnosti ročnega menjalnika, ki mi osebno bolj ustreza.

Sem na začetku gledal dizle, a se ga zaradi možnih težav z DPF malce bojim, predvsem rabljenega. Delam pa med tednom le 10km v vsako smer, tako da bi bilo za dizla to verjetno premalo. 
 

Kakšnih prikolic pa ne mislim vleči, po večini pa bi se v avtu vozili še do dve osebi.

Napisano

Kot je napisal Boss, 165 konjski benzinar je za počasno vožnjo po mestu (lahko tudi z odprto šipo) in vožnjo po AC po omejitvah. Če sta ponavadi v avtu še dva potnika bosta prišla prav. da malo porineta v klanec, ko mu bo zmanjkovalo sape.Je pa ta benzinar dober za po klancu navzdol, kjer je potrebno kar ornk pritiskati na zavore. 

Dilema je, ker ti je všeč ročni menjalnik(kot večini nas), "ta močen" benzinar pa nima te opcije. Kar se tiče težav z DPF filtrom  pri dizlu naj bi bilo to rešeno z FL. Izogibaj se pa prvim letnikom do 2015.Dizel all the way. 😏

 

 

 

Napisano

Tudi z G165 bo prisel povsod, kamor bi prisel z D150 ali D175 oz. D184 ... tudi polno nalozen in v klanec ... Vcasih so s katrcami, spacki, ficoti in jugoti tudi prisli skoraj povsod... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa ne bodo to premale razdalje za dizla, če bom v povpreču dnevno opravil cca. 20km (res da v bolj hribovit teren) + kakšna daljše vožnje med vikendom. Res se mi ne da obadat še s kakim zamašenim dpf filtrom. Moji povprečni letni kilometri pa okoli 15 000km na leto.

 

 

Napisano

165 bencinarka bo vrh glave. Tudi jaz imam konkreten hrib in nimam nikoli težav. Tudi pozimi ne. Pa saj, če živiš v hribih se znaš peljat v klanec za razliko od večine mestnih tule, ki očitno rabijo 4x4 še za po ravnini. Najbolje, da greš pred nakupom na testno vožnjo in kar sam preveriš kako gre v klanec. Jaz letno delam nekaj čez 20 km pa sem se odločil za bencin.

Napisano

@motorist123 kot ti je predlagal gregster, pojdi na testno vožnjo, če ne z rabljenim pa novim predlagam pa tudi, da preizkusiš G194, čeprav v avtomatu. Sam sem bil na testu G165 CX-5 malo navdušen, ja maš ročni menjalnik, ampak zame, ki sem prihajal iz CD150, je bilo premalo. No po preizkusu še "močnejšega" G194 motorja ... so se odločitve razblinile (na levi strani lahko vidiš za katerega sem se odločil :D). In ja, če imaš velike strahove pred DPF potem raje kupi motor brez, torej bencinarja ;)

Napisano

Moj glas gre za G194 AT kombinacijo, čeprav meniš, da bi raje na polento šaltal še naprej.

Poskusi avtomatika, prav možno je, da ne boš želel več nazaj. V kombinaciji z 2,5 motorjem se ne bo bal bregov.

Napisano

Bom šel na testno vožnjo, ta bo verjetno res največ pokazala.
Avtomatski menjalnik pa me do zdaj ni pritegnil, sem nekaj časa vozil avto z njim, pa mi vožnja ni bila tako zabavna. No, morda pa me dodatna moč prepriča.

 

Najlepša hvala za prijaznost in pomoč.

Napisano

Ja pa daš ,da menjaš na paddle shift al pa na menujalniku naprej nazaj,.. si nrdiš mal bol zabavno vožnjo :D

 


image.jpeg

 

Napisano

Tudi jaz sem najprej testiral cx7 dizl in potem cx5 165 benz ter cx5 176 dizl. Razlika med benz in nafto ogromna. Pa tudi 20 km delam na dan in na srečo vse ok. Tudi upam, da nov lastnik nima kaj posebnega. 

Ta novem vag-u imam AT in komante na volanu. Vožnja zakon. Ku da šaltaš v nekem športnem vozu... 

 

No vseeno prej poskusi testno vožnjo za lažjo odločitev. 

 

 

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Tudi sam se zanimam za nakup Mazde CX5, v oci mi je padla naslednja: 

1036043.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD150 AWD Avt. LED NAVI PDC GRETJE SEDEŽEV, letnik:2015,14400 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

Kot sem prebral tu, se splaca gledati facelift modele (ta naj bi bil?), ker ce se ne motim jih je vecina na avtonetu pred-facelift.

Ima kdo kaksno mnenje glede te iz linka?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.